Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:52 schreef Suijk het volgende:
Jij brengt je fiets naar je moeder als je een lekke band hebt?
Als je 2 linkerhanden hebt, heb je ook niks aan die tangquote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fiets met terugtrap-rem. Ik zou doodgaan met een handrem denk ik
.
Hoe duur is zo'n tang dan, Daggla?
Geen idee.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
Jij noemt de moeder van Daggla een tang?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij noemt de moeder van Daggla een tang?
Mijn moeder doet mijn ikea-spullen altijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef Prosac het volgende:
Linkerhanden.. ik heb het voor elkaar gekregen een Ikeakast verkeerd in elkaar te zetten. De middenplaat op de kop erin. Hoefde alleen nog maar de kledinghangerstang te plaatsen, zaten de gaatjes onderin.
heb toen maar extra planken erin geplaatst.
Hehe. Toen ik laatst geswitched ben van terugtrap- naar handrem heb ik mening bijna-dood-ervaring gehad. Fietste ik op een kruispunt af, zag je me woest terugtrappen en de trappers rond draaien, maar nog wel met volle snelheid op passerende auto's affietsen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
Hahaha.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn moeder doet mijn ikea-spullen altijd.
Ik doe nooit zo heel veel qua dat soort ongein als ik er zo over na denk.
Je hebt ook niet eens een eigen plek voor jezelf, dus zo vreemd is dat niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
Ik heb niks van Ikea. Verschil moet er zijn.
True, true.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt ook niet eens een eigen plek voor jezelf, dus zo vreemd is dat niet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hehe. Toen ik laatst geswitched ben van terugtrap- naar handrem heb ik mening bijna-dood-ervaring gehad. Fietste ik op een kruispunt af, zag je me woest terugtrappen en de trappers rond draaien, maar nog wel met volle snelheid op passerende auto's affietsen.
Ik heb eind vorig jaar 2 weken een handremfiets gehad. Toen toch echt op het Koningsplein een nieuwe met achteruittrap-rem gekocht.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hehe. Toen ik laatst geswitched ben van terugtrap- naar handrem heb ik mening bijna-dood-ervaring gehad. Fietste ik op een kruispunt af, zag je me woest terugtrappen en de trappers rond draaien, maar nog wel met volle snelheid op passerende auto's affietsen.
Ik had het dus een keer andersom. Slot vastgeroest, maar ik had ontzettende haast. Dus fiets van maatje van gepakt. Met terugtraprem. Dus ik snel snel fietsen, maar ik zag op het laatste moment dat ik echt niet zo lang na het op rood springen nog kon doorfietsen. Dus ik grijp naar mn handremmen en die zaten er dus nietquote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies heb hier verschillende billy's staanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:58 schreef Prosac het volgende:
Ikea heeft mooi spul.. kwalitatief ook niks mis mee, behalve bij de allergoedkoopste series natuurlijk. Maar voor een studentenkamer kan al dat goedkope spul uitstekend.
Die conclusie trek je nu pasquote:Op maandag 15 juni 2009 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze zien er wel een beetje Noord Afrikaans uit.
Karel Anker en de Joden is dus wsl gewoon een synoniem voor kankerjoden.
Ja, ik had wel een vermoeden vorige keer.quote:
Fietskleding?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik had wel een vermoeden vorige keer.
Maar in Amsterdam heb je ook een kledingwinkel die De Mof heet. Dus misschien was een oud iets. Had ook gekund gezien het logo.
Maar hij doet ook niks meer he, gaat niet meer af als ik er naartoe bel enzo. En het gebeurde nadat ik hem loskoppelde van mijn pc..quote:Op maandag 15 juni 2009 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan geen kwaad. Heb ik ook wel eens gehad.
Nah ja, ik weet niet hoe zo'n ding op tilt slaat als je de accu eruit haalt als de telefoon nog aan is.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:41 schreef Suijk het volgende:
Tja, nu doet 'ie het ook niet, dus veel andere keus heb je niet.
Is gewoon een crash, kan weinig misgaan volgens mij. Maar zoek me niet op als 'ie het straks helemaal niet doet, ok?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ik weet niet hoe zo'n ding op tilt slaat als je de accu eruit haalt als de telefoon nog aan is.
*Check. It seems to work properly again.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef Breach het volgende:
Nah, op hoop van zegen dan maar. Omdat 2 man het zeggen.
quote:Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Tasteless"
If you require any assistance regarding this error message, please contact the XXX Global Helpdesk (globalhd@XXX.com). Please quote Ref:senlamsbca01 (Amsterdam Bluecoat Proxy SG) and provide the URL that you were visiting when you received this error. This should be marked for the attention of the Core Network team in XXX.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |