Ik moest voor de GTT (glucosetolerantietest) wel naar het ziekenhuis, maar voor de curves niet. De GTT was geen dagcurve, dat was om 8 uur spul zuipen, om half 9, 9 uur en half 10 prikken en toen ajuus.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat je suiker hebt/er tegenaanzit toch?
Bij mij was het puur de suikertest en de meeste meiden moeten daarvoor naar het ziekenhuis zo te zien...
Ah ok. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik moest voor de GTT (glucosetolerantietest) wel naar het ziekenhuis, maar voor de curves niet. De GTT was geen dagcurve, dat was om 8 uur spul zuipen, om half 9, 9 uur en half 10 prikken en toen ajuus.
Gaaf!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties!ik weet dus niet precies hoe ver ik ben. Heb de laatste tijd niet echt heel nauwkeurig bijgehouden
Maar toch gaf de test een vette plus aan (al na 1 sec.!) dus ik denk dat ik al wel tussen de 5 en 8 wkn ben.
Ik krijg die glimlach maar niet van mijn gezicht
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:47 schreef Kersjes het volgende:
Tessie, ik wil niet lullig doen, maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat veel meiden ineens met suikerproblemen! Allemaal sterkte ermee.
Linda, prachtige echo! Die eerste foto is echt geweldig
En verder heb ik al geen idee meer wat ik allemaal heb gelezen. Lang leve de hersenverweking!
Hier alles z'n gangetje. Gisteren wat buikpijn gehad, maar ik kon het echt niet definiëren als blaasontsteking of weeën of whatever. Ach, het is weer over en baby schopt vrolijk door![]()
Wij hadden vandeweek de flensjes met spinazie en roomkaasquote:Op maandag 15 juni 2009 18:31 schreef huuphuup het volgende:
wat leuk dat je je kindje al helemaal bewust voelt enzo Davinia![]()
lekker bij wegdromen![]()
wij hebben zonet uit Opperdepop gegetenen het was nog erg lekker ook
![]()
![]()
mexicaans gehakt onder een chipsdakje voor de kenners
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:46 schreef mikoxx het volgende:
![]()
GEBOORTENIEUWS!!!!!
Gisteravond om 19:57 en 20:08 zijn onze zonen Max en Tygo geboren alles is goed en we mogen morgen naar huis.
Details volgen......
Gefeliciteerd met je zonen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:46 schreef mikoxx het volgende:![]()
GEBOORTENIEUWS!!!!!
Gisteravond om 19:57 en 20:08 zijn onze zonen Max en Tygo geboren alles is goed en we mogen morgen naar huis.
Details volgen......
Dat heb ik morgen ook, een GTT 50 grams. Volgens de folder van het OLVG is het een suikerdrankje drinken en eenmaal prikken na een uur. Dat is de lichtste van de drie GTT's; er zin er ook nog van 75 gram en 100 gram, maar daarbij wordt ook vaker geprikt.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik moest voor de GTT (glucosetolerantietest) wel naar het ziekenhuis, maar voor de curves niet. De GTT was geen dagcurve, dat was om 8 uur spul zuipen, om half 9, 9 uur en half 10 prikken en toen ajuus.
Je mag hier de verloskundige nog voor bellen, maar als je toch naar de huisarts moet zou ik het daar overleggen (als je het prettig vind om het daar te overleggen, als je zo'n norse man hebt kan ik me voorstellen dat je liever de verloskundige beltquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Memmel het volgende:
Mikoxx van harte met je zoontjes! Geweldig en wat goed dat jullie al naar huis mogen!!!![]()
![]()
Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort, maar ik stel 'm toch: ik heb sinds gisteravond veel meer krampen weer in mijn buik. En vanmorgen had ik het idee dat de afscheiding ook wat anders rook dan de hele vorige week. Het beurse gevoel neemt ook weer toe. Nu moet ik morgen naar de ha, voor anticonceptie, maar ik zal het hem ook even vragen. Of moet ik de vk daar alsnog voor bellen? Ik herken het niet van Anna, iemand hier die het kent van een eerdere zwangerschap misschien?
Zo vreemd vind ik het niet, dat je er zo mee zit. Het is toch even iets dat de zorgeloosheid van je zwangerschap verknalt.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik voel me een doos en een drama-queen, maar dat hele gedoe met die suiker zit me gewoon niet lekker. Ben de hele dag al van slag en merk dan maar weer duidelijk hoe wankel mijn zog stabiliteit is. Het donkere ligt dan al snel weer op de loer. Wat een onzin he, want zo'n ramp is het toch niet allemaal?
Anyway, ik ga slapen, dan is het maar gauw morgen en kan iig het bloedprikken snel achter de rug zijn.
Da's geen goeie link, madammekequote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef McLaura het volgende:
Check http://forum.fok.nl/topic/http://1304117 voor de foto's van vamiddag!
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Chan het volgende:
Ja gelukkig wel, uurtje zwangerschapsgym vanavond was wel even een fijne afleidingEn het kamertje begint eindelijk ergens op te lijken nu (de beschadigde onderdelen van het kamertje zijn vervangen) en morgen ga ik het schoonmaken en inruimen
Maar sjonge zeg, ik heb echt een heel erg kort lontje, hopelijk slaap ik vannacht weer eens wat beter..
EGOTOPIC! Fotosessie buikie, 33w6d zwanger :) zo?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's geen goeie link, madammeke
Althans, het werkt niet...
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tessie ook succes morgen met strippen hihi klinkt fout zo
haha dat kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 15 juni 2009 23:21 schreef tessie het volgende:
Om 1 uur.
Ik vind strippen ook zo raar klinken altijd. Vooral als je het dan aan iemand vertelt waarvan je eigenlijk al weet dat die persoon vast niet gaat snappen waar je het over hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |