abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70019325
Maakt de PVV het niet alleen maar erger voor Nederland.. Ik heb zo het gevoel doordat Wilders steeds de moslims verbaal aanvalt met zijn ideeën en ze in een hoekje drukt dat deze mensen zich juist gaan afzetten tegen de maatschappij en zich meer betrokken voelen met de land van herkomst (niet dat ze terug zullen keren ofzo want het is hier economisch natuurlijk een stuk beter dan daar), maar ik kan me best voorstellen dat ze hier blijven leven en werken met aan de ene kant een haatgevoel tov Nederland en de de blanke autochtoon, waardoor altijd een tweedeling onder de bevolking blijft. Of zie ik het nou verkeerd?
pi_70019358
Nou die haatgevoelens hadden ze al, daar is geen Wilders voor nodig me dunkt.
pi_70019384
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou die haatgevoelens hadden ze al, daar is geen Wilders voor nodig me dunkt.
meen je dit serieus?
  maandag 15 juni 2009 @ 11:07:46 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70019422
Ja, dat is het hele probleem met Wilders. Hij vergroot de tweedeling enorm, dat voelen mensen, en des te groter wordt hun angst voor moslims waardoor ze op Wilders stemmen. Ik kan die gast niet uitstaan, maar hij speelt het politiek ontzettend slim.
pi_70019466
Denk je dat ze al die misdaden alleen maar plegen en pleegden omdat ze zo hard geld nodig hadden dan?
Denk je dat het toeval is dat ze nooit hun eigen volk beroven?
Haatgevoelens spelen al langer een rol.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:09:23 #6
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70019472
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef TNA het volgende:
Ja, dat is het hele probleem met Wilders. Hij vergroot de tweedeling enorm, dat voelen mensen, en des te groter wordt hun angst voor moslims waardoor ze op Wilders stemmen. Ik kan die gast niet uitstaan, maar hij speelt het politiek ontzettend slim.
In mijn ogen speelt hij het marketingtechnisch juist slim met politiek heeft het niet zoveel te maken.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70019502
als ik moslim was had ik allang een politieke groepering opgericht en de moslims opgeroepen om te laten zien wat ze WEL bijdragen aan de maatschappij.
Ik zou me als moslim genoodzaakt voelen om te laten zien wat ik WEL kan en extra duidelijk maken dat ik een aanwist ben voor de maatschappij.

maarja, bijna alle moslims doen het tegenovergestelde, ze reageren precies verkeerd tegen Wilders, en dat zal dan ook een averechts effect hebben. Hoe moslims reageren zorgt juist voor een vicieuze cirkel in het voordeel van Wilders.
pi_70019532
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Denk je dat ze al die misdaden alleen maar plegen en pleegden omdat ze zo hard geld nodig hadden dan?
Denk je dat het toeval is dat ze nooit hun eigen volk beroven?
Haatgevoelens spelen al langer een rol.
misschien valt er bij hun eigen paupervolk niets te stelen..
  maandag 15 juni 2009 @ 11:12:49 #9
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70019569
volgens mij jatten polen en roemenen veel vaker.
alleen worden die niet zo vaak betrapt
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 15 juni 2009 @ 11:13:28 #10
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70019592
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:10 schreef Apogist het volgende:
als ik moslim was had ik allang een politieke groepering opgericht en de moslims opgeroepen om te laten zien wat ze WEL bijdragen aan de maatschappij.
In mijn ogen moet je kerk en staat zoveel mogelijk zien te scheiden. In de politiek moet je je op de inhoud richten en je daarmee positioneren, niet met het geloof dat je aanhangt.
pi_70019594
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:10 schreef Apogist het volgende:
Ik zou me als moslim genoodzaakt voelen om te laten zien wat ik WEL kan en extra duidelijk maken dat ik een aanwist ben voor de maatschappij.

maarja, bijna alle moslims doen het tegenovergestelde, ze reageren precies verkeerd tegen Wilders, en dat zal dan ook een averechts effect hebben. Hoe moslims reageren zorgt juist voor een vicieuze cirkel in het voordeel van Wilders.
dat lijkt me juist niet zo slim, want Wilders kan daar makkelijk op inspelen.. Hij kan zeggen zie je nou wel ze hebben al een moslimpartij opgericht en als jullie niet op mij stemmen dan kunnen die moslims zomaar de Tweede Kamer overnemen.. Meer bangmakerij door Wilders, des te meer stemmen voor hem. Het wordt alleen maar erger met die tweedeling lijkt me.
pi_70019659
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

In mijn ogen speelt hij het marketingtechnisch juist slim met politiek heeft het niet zoveel te maken.
Met andere woorden het gaat hem alleen maar om de winst, leiderschap en macht.. Het maakt hem eigenlijk niet uit op wat voor manier, of over de ruggen van wie dan ook..
  maandag 15 juni 2009 @ 11:15:39 #13
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70019662
enige oplossing.

wilders aan de macht laten komen en zien falen (want hij kan alleen klagen maar realistische oplossingen heeft hij niet). dan hoor je er nooit meer iets van. zie lpf en cd

geen idee hoe hij met moslims bashen de files wil oplossen.
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_70019820
Als Wilders zo blijft doordrammen wordt ze daar niet in Arabië eens goed wakker om Nederland ipv Engeland/Amerika eens onder handen te nemen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70019912
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef CalleOcho het volgende:

[..]

dat lijkt me juist niet zo slim, want Wilders kan daar makkelijk op inspelen.. Hij kan zeggen zie je nou wel ze hebben al een moslimpartij opgericht en als jullie niet op mij stemmen dan kunnen die moslims zomaar de Tweede Kamer overnemen.. Meer bangmakerij door Wilders, des te meer stemmen voor hem. Het wordt alleen maar erger met die tweedeling lijkt me.
het hoeft niet eens een politieke partij te zijn, je kan ook een stichting oprichten oid 'moslims voor nederland' en dan allerlei initiatieven ondernemen en zorgen dat je veel in de media komt.
Er zijn vastwel rijke moslims die zoiets willen steunen.

ohnee, rijk kan niet, want ze volgen geen opleidingen. de enige rijke moslims zijn dat geworden via de onderwereld, nvm dus.

edit: oh waarom nemen moskeeën nooit zulke initiatieven voor de samenleving? kerken deden dat vroeger wel veel.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:25:02 #16
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_70019949
Ik als moslim neem met pijn in mijn hart waar dat steeds meer Nederlanders blijkbaar niet willen samenleven tenzij ik dezelfde kost eet die zijn elke avond naar binnen werken, houd van de films die zij leuk vinden en lach om de grappen waar zij om moeten lachen.

Het is jammer maar lijkt helaas wel de werkelijkheid
pi_70019950
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Als Wilders zo blijft doordrammen wordt ze daar niet in Arabië eens goed wakker om Nederland ipv Engeland/Amerika eens onder handen te nemen?
daar ben ik ook bang voor.
er is overigens een centraal wilderstopic
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 15 juni 2009 @ 11:26:07 #18
39631 GoeRoe86
pi_70019988
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef Apogist het volgende:

[..]

het hoeft niet eens een politieke partij te zijn, je kan ook een stichting oprichten oid 'moslims voor nederland' en dan allerlei initiatieven ondernemen en zorgen dat je veel in de media komt.
Er zijn vastwel rijke moslims die zoiets willen steunen.

ohnee, rijk kan niet, want ze volgen geen opleidingen. de enige rijke moslims zijn dat geworden via de onderwereld, nvm dus.
Rijk word je niet door een opleiding te volgen. Rijk word je door uniek talent. Daarnaast belachelijk betoog
  maandag 15 juni 2009 @ 11:26:29 #19
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70020001
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik als moslim neem met pijn in mijn hart waar dat steeds meer Nederlanders blijkbaar niet willen samenleven tenzij ik dezelfde kost eet die zijn elke avond naar binnen werken, houd van de films die zij leuk vinden en lach om de grappen waar zij om moeten lachen.

Zaken die je noemt zijn juist dingen waarop je je niet op aan hoeft te passen.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:26:52 #20
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70020013
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef GoeRoe86 het volgende:

zoals vaak gezegd wordt: een klein deel verpest het voor de rest.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:29:23 #21
39631 GoeRoe86
pi_70020085
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:26 schreef Matty___ het volgende:

[..]

zoals vaak gezegd wordt: een klein deel verpest het voor de rest.
Maar waarom? Waarom wordt een klein deel gelijk gehouden aan de hele groep? Waarom moet er gedacht worden in groepen? Ik dacht juist dat de Westerse maatschappij uit ging van het individualisme...
pi_70020203
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:26 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Rijk word je niet door een opleiding te volgen. Rijk word je door uniek talent. Daarnaast belachelijk betoog
lol, en uniek talent breng je tot uiting via een opleiding.
rijk worden gaat vaak samen met carriere, en carriere gaat vaak samen met het papiertje wat hebt. Tuurlijk kan je rijk worden als artiest of autohandelaar of een ander BV'tje. Maar invloedrijke posities verwerf door je achtergrond en wat je hebt laten zien. En moslims hebben jammergenoeg nog barweinig laten zien in nederland.

en ja, dat was best een belachelijk stukje betoog. Maar het feit is dat er vanuit de gemeenschap blijkbaar geen druk bestaat om een ander geluid te laten horen naar de nederlandse maatschappij.
pi_70020209
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Zaken die je noemt zijn juist dingen waarop je je niet op aan hoeft te passen.
Dat dus. Snap Goeroe zijn punt even niet. Hij noemt juist dingen waar individuele smaak boven alles komt. Als een Nederlander 7 dagen in de week chinees wil eten moet hij dat toch zelf weten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70020217
Ik zie het juist andersom. Ik zie geen negatieve verschuivingen bij de Moslim bevolking in Nederland. Ik denk dat het langzaam wel bij ze zal doordringen. Ik denk dat je veel beter kunt letten op de verschuivingen bij de Nederlandse bevolking, die langzaam haar standaarden verandert waaraan Moslims dienen te voldoen. Niet dat het er slechter op wordt. En achteraf zal het allemaal wel meevallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Picchia op 15-06-2009 11:39:51 ]
  maandag 15 juni 2009 @ 11:35:40 #25
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70020272
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Maar waarom? Waarom wordt een klein deel gelijk gehouden aan de hele groep? Waarom moet er gedacht worden in groepen? Ik dacht juist dat de Westerse maatschappij uit ging van het individualisme...
omdat alle marokanan op elkaar lijken

geen idee. had het er laatst met eentje over en die zei dat het vooral de berbers zijn die zo aso zijn. arabische marokanan (ofzo) zouden juist was westers zijn en zich beetje gedragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')