Ze staan nog te koop bij de Sonderangebotequote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Jore het volgende:
Ik wil wel een Jim Jadezo mooi vind ik die!
Ja, maar dat zijn toch exemplaren met een gebrek(je)? Dat wil ik dus weer niet, daar vind ik ¤79,- teveel geld voor. En dat inbreken... Ik denk dat ik gewoon wacht tot er een gebruikte (onbeschadigde) te koop staat.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ze staan nog te koop bij de Sonderangebote
Het verkoopspraatje is nog sneu-er...quote:
Niet mijn idee van natuurlijk dragen... zelfs tijdens mijn zwangerschap hing mijn kind beter...quote:Bekroond met de Zilveren Rammelaar voor HET babyproduct van het jaar! Deze draagzak kan op verschillende manieren gedragen worden. Deze revolutionaire draagzak is geschikt voor baby's van 6 weken tot ongeveer 1,5 jaar (tot en met 12 kilo). Het belangrijkste verschil met andere draagzakken is dat de De Red Castle Sport ervoor zorgt dat het kind op een natuurlijke manier gedragen kan worden. Door de ideale gewichtsverdeling wordt 70% van het gewicht van de baby gedragen op de heup en slechts 30% komt op de schouders en nek terecht.
Door de verschillende draagposities, zoals de ligpositie, is het zelfs mogelijk om het kind op een discrete manier borstvoeding te geven.
Ik heb van Macka (prive) een ssc (soft structured carier) gekocht met drakenstof.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Draakjes? Vertel... Ikke nie begrijpe *bloost*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En pfau bevalt echt enorm![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MamsX op 23-06-2009 16:48:43 (spelfouten o|O ) ]
Lief dat je er naar vraagtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef Webkim het volgende:
Jaaa Mamsx, de pauwen zijn er! Fijn dat je er happy mee bent.
Heb je em nog in de week gezet? En hoe is het nu met je meiske?
Indio's heb ik al 2, en strepen zijn er maar weinig die ik mooi vindquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:57 schreef Kleurdoos het volgende:
and again.als ik de keuze had tussen indio jacquard en strepen..dan wist ik het wel (indio duh)
maar met een kans op strepen .. liever niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |