abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70259690
Zending opgehaald en in sorteerproces

Pfau
  maandag 22 juni 2009 @ 17:44:20 #227
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70259692
Tja Jim Jade ging er natuurlijk ontzettend op vooruit na het wassen, dus dat hoopte ik hier ook een beetje

Ik heb hem nu een stuk of 5 keer gebruikt na het wassen, maar merk nog weinig vooruitgang eigenlijk.... Wel meestal korte stukjes, weet niet of dat nog verschil maakt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70259767
ik zwiepte elin op mijn rug voor ik naar de stad ging.
beetje stom, ze had net gegeten.
Toen moest ik me weer omkleden
(daarna 2.5 uur! geslapen in de doek )
  maandag 22 juni 2009 @ 17:47:28 #229
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70259790
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:42 schreef MamsX het volgende:
Ik wil hibiscus wel zacht maken hoor Ik vind hem echt erg mooi.
Dat is best een idee! Ik wil Jim ook nog zachter maken, er komt morgen een reisdoek mijn kant op, evt. Davinia's Zara, en anders komt mijn Zara over een paar weken als het goed is. Dus druk, druk, druk met doeken inwerken!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:49:02 #230
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70259838
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zwiepte elin op mijn rug voor ik naar de stad ging.
beetje stom, ze had net gegeten.
Toen moest ik me weer omkleden
(daarna 2.5 uur! geslapen in de doek )

En hoe beviel het rugdragen? En foto's?
©Dumbo
pi_70259856
ik ook wel hibiscus

ben er 1 van Llewella aan t inwerken
pi_70259859
Jij hebt inderdaad wat inwerken te doen Waar haal je de tijd vandaan
  maandag 22 juni 2009 @ 17:52:13 #233
108648 cattie
lieve moeder
pi_70259947
Rugdragen gaat hier nog niet super. De knopen lukken wel, maar Fee blijft er erg onrustig in en ik krijg pijn in mijn rug. Ik denk dat we nog veel moeten oefenen.

Ik ben op dit moment trouwens behoorlijk stash-happy. Ik wil nog een wollen doek (geen indio) en eentje met kapok (iets nieuws van Didymos in de herfst), waarvan 1 maat 3 en 1 maat 6. Ik zag een wollen chocolade ellipsen maat 3, maar die is 180 dollar, dus dat gaan we even maar niet doen.
pi_70260233
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

En hoe beviel het rugdragen? En foto's?
geen foto's Maar ik draag nog steeds liever voor hoor..heb ook een wissel gedaan op de helft van ons tripje.
Het ging opzich prima maar ik geef graag kusjes op r hoofd
pi_70260313
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:52 schreef cattie het volgende:
Rugdragen gaat hier nog niet super. De knopen lukken wel, maar Fee blijft er erg onrustig in en ik krijg pijn in mijn rug. Ik denk dat we nog veel moeten oefenen.

Ik ben op dit moment trouwens behoorlijk stash-happy. Ik wil nog een wollen doek (geen indio) en eentje met kapok (iets nieuws van Didymos in de herfst), waarvan 1 maat 3 en 1 maat 6. Ik zag een wollen chocolade ellipsen maat 3, maar die is 180 dollar, dus dat gaan we even maar niet doen.
stash happy met zoveel wensen

ik wil!

Earthy rainbow!!
Hibiscus
Pinetree
en een indio saffiergroen die ze vast wel eens, ooit! gaan maken
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 18:31:12 #236
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70261260
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:52 schreef cattie het volgende:

Medley heeft al een tijdje een wat rekkende doek met kapok en bio katoen in het assortiment, en zij bevelen 'm aan vanwege de thermoregulerende eigenschappen van kapok. Niet echt iets dat ik het eerst bij de herfst zou bedenken
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 22 juni 2009 @ 18:31:31 #237
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70261277
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:49 schreef MamsX het volgende:
Jij hebt inderdaad wat inwerken te doen Waar haal je de tijd vandaan
Ja euh... niet dus! Vandaar dat ik het wel een goed idee vind om anderen mijn doeken zacht te laten maken Iemand nog interesse in Jim Jade?

Ik ben trouwens ook wel stash happy. Maar dat was ik al min of meer sinds Indio Flamingo Dat wil zeggen dat ik niet echt specifieke wensen heb/had, maar af en toe iets leuks tegen kom dat ik dan MOET hebben!
©Dumbo
pi_70261378
Weet je hoe je Jade echt zacht krijgt?
Door hem te dragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even serieus: de mijne wordt echt al zacht. Dus het kán.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 22 juni 2009 @ 18:36:31 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70261480
Ik heb Jim 2 weken lang als enige doek gebruikt bij het brengen en halen van Noah, dus zo'n 2-4 keer per dag. En dat maakte al een enorm verschil Maar toen kwamen Hibiscus en PSM en verloor ik mijn interesse in Jim
©Dumbo
  maandag 22 juni 2009 @ 18:37:54 #240
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70261545
Oh ik zie nu je foto pas
©Dumbo
  maandag 22 juni 2009 @ 18:48:02 #241
108648 cattie
lieve moeder
pi_70261994
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

stash happy met zoveel wensen

ik wil!

Earthy rainbow!!
Hibiscus
Pinetree
en een indio saffiergroen die ze vast wel eens, ooit! gaan maken
2 wensen valt toch wel mee?
Er is wel een indio "Kellygreen".

Ik ga eens kijken bij Medley.
pi_70262220
Ik wil hibiscus ook.En Neobulle julie ook..
Maar eerst maar eens morgen Pfau ontvangen
pi_70263901
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef cattie het volgende:

[..]

2 wensen valt toch wel mee?
Er is wel een indio "Kellygreen".
[ afbeelding ]

Ik ga eens kijken bij Medley.
oei, ja die vind ik ook mooi zeg

maar dan zou ik er nog een mosgroen verfje bijgooien

en die mevrouw maakt me bang
pi_70264041
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Webkim het volgende:
Door hem te dragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sexy hoor Staat je goed
pi_70264260
Webkim Sexy pic! omg
pi_70264317
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Webkim het volgende:
Door hem te dragen.
SPOILER
Hangt het in de lucht ofzo, Slingomama blogde er ook al over
  maandag 22 juni 2009 @ 19:41:09 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_70264449
Webkim & Jim!
pi_70264464
Tex, Hibiscus staat jullie echt goed. Op die tweede foto wordt het zelfs een beetje movie star achtig.

Webkim, Jim staat je sexy!

Ik vroeg mij af, ik lees net bij de buren dat je tussen kinnetje en borst een paar vingers afstand moet hebben ivm verstikkingsgevaar. Maar Kobus ligt steeds met zijn kin op de borst in de Bamboe. Dat is dus niet zo goed?

En ik wil hem eigenlijk liever rechtop dragen ipv in de komma houding, maar dat lukte niet zo goed met knopen gister. Ik weet niet helemaal welke knoop ik daar het beste voor kan gebruiken.
Zoals jij de pop hebt geknoopt op de foto met Bamboe, Macka?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70264548
Ik wil wel een Jim Jade zo mooi vind ik die!
pi_70265001
Oeke, ik droeg Avalon vanaf het begin rechtop in een Front Wrap Cross Carry.
Dat is gok de manier waarop je nu ook al de doek om knoopt maar dan met de horizontale band tegen je buik aan.

je zet dat Kobus rechtop in het buideltje met de onderrand in zijn knieholtes en de bovenrand in zijn nek.
De twee schuine banden lopen schuin over zijn rug, tussen zijn beentjes door. Hij zit dan op het kruis.

De schuine banden kan je over hem heen uitspreiden, dan vormen ze in zijn nek een V-tje.
Je kan ze ook naar de zijkanten duwen, dan flankeren ze hem. Zoals op de foto van Tex hierboven.

De bovenrand kan je eerst een stukje over zijn achterhoofd omhoog trekken en hem dan om een spuugdoekje o.i.d. oprollen zodat je een neksteuntje krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')