Sorry, Anniebab, doe je best om de waarheid over het vermeende geplande huwelijk tussen Jantje en Yolanthje te achterhalen. Of Yolanthe en haar vriedin Jennifer liegen, of Jaap-Paling-Buijs liegt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:36 schreef annelies30 het volgende:
Ik heb het vanmorgen nog over mijn stuk JIM WAVE gehad! Sorry, ik heb straks een afspraak met Jimmyboy. Tot de volgende keer. En Annelies, doe je best om de waarheid achter het vermeende geplande huwelijk tussen Jantje en Yolanthje te achterhalen.
...wat was ze naief he. Jan zat gewoon een straat verderop (die net achter de dijk) een vorkje mee te prikken met Liza en haar man (stampot met een gehaktbal en haring op toast vooraf)...nou Jan z'n auto was wel stuk en Liza's man zei dat hij er wel even naar ging kijken en toen wilde Jan dus even daar douchen want dat kon bij hem thuis nog niet vanwege de verbouwing...nou toen hebben ze dus sex gehad (licht uit en in de missionaris houding (dat is voor Volendamse begrippen al heel kinky))nou 9 maanden later leverde Liza haar baby afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was ook nog lief ook, toen zij het eten al bijna klaar had en hij belde dat ze in Duitsland met autopech stonden (verkeerde brandstof getankt) en dat hij dus later thuis zou zijn, zei ze zelfs dat het niet gaf omdat ze nog niet met het eten begonnen was....
En jij hebt zelf de DNA-test genomen neem ik aan .omdat je t daar zo maar ff neerzet....n beetje voorzichtiger zijn zou geen kwaad kunnen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
...wat was ze naief he. Jan zat gewoon een straat verderop (die net achter de dijk) een vorkje mee te prikken met Liza en haar man (stampot met een gehaktbal en haring op toast vooraf)...nou Jan z'n auto was wel stuk en Liza's man zei dat hij er wel even naar ging kijken en toen wilde Jan dus even daar douchen want dat kon bij hem thuis nog niet vanwege de verbouwing...nou toen hebben ze dus sex gehad (licht uit en in de missionaris houding (dat is voor Volendamse begrippen al heel kinky))nou 9 maanden later leverde Liza haar baby af
Ojee... we zijn daar toch niet t gesprek van de dag hoop ik?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef purmernoord het volgende:
moet het geroddel hier toch bijhouden... anders kan ik niet meepraten in mijn winkeltje.
tvp dus.
Nou mooi1 Dit topic kan wel een beetje nieuw leven gebruiken zie je!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef Manu82 het volgende:
Vanavond in RTL Boulevard schijnt Jantje helemaal los te gaan
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
Jan is door de breuk 8 kilo kwijt en laat zijn sixpack zien in Shownieuws
Oeh, dat wil ik wel eens even gaan zienquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
Jan is door de breuk 8 kilo kwijt en laat zijn sixpack zien in Shownieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |