abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 23:50:58 #51
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_70046417
Ik zie ook niet in hoe een relatie Jan nu per se zoveel betere publiciteit zou opleveren, al is Yolanthe natuurlijk een 'lekker wijf'.
Volgens mij is het voor jonge manlijke sterren juist altijd positief als ze vrijgezel zijn. Meer hysterische vrouwelijke fans, zie je. Behalve dan natuurlijk als de manlijke ster in kwestie overduidelijk homo is (maar dat is volgens mij bij Jan niet het geval).
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_70046562
Je zegt volgens mij. Dat klinkt wat onzeker. Misschien dat meer Nederlanders die indruk hbben en en hij daarom aan het lekkerste bekende wijf van Nederland moest worden gehlopen. Vooral na het debacle met Ellemieke Vermolen.
stadionwave
pi_70046583
Jan en Yolanthe stonden op een gegeven moment wel elke dag in de Telegraaf, hun relatie uit te melken. Vooral toen hij zijn stem kwijt was. ("Jan mag maar vier woorden per dag zeggen: ik hou van jou" etc.) Als ze een feestje gaven, belden ze de Telegraaf volgens mij op om te waarschuwen, zodat die bij de rode loper stonden met een camera. En elke steen die in hun huis gelegd werd, daar werd weer een artikel over geschreven.

Maar ik denk wel dat ze echt verliefd waren hoor...
pi_70046618
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef annelies30 het volgende:
Vooral na het debacle met Ellemieke Vermolen.
Had die ook een contract?
  maandag 15 juni 2009 @ 23:56:08 #55
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_70046623
Ah, nog meer troostende tongzoenen uitgewisseld tussen Yo en Wes.
Maar still just good friends hoor!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:35:41 #56
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70049990
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Jane het volgende:
Tja, sorry dat ik erover door blijf zeuren, maar de tijdslijn klopt nog steeds niet.
[..]

Het parkeergaragefilpje was 'breaking news' op 18/19 mei. 3 weken daarvoor was dus 27/28 april.

Terwijl toch 3 weken dáárvoor dit al op FOK! te lezen was:
[..]

Bovendien na een paar dagen bevestigd door Insider-In-Showbizland-En-Dan-Weet-Je-Dus-Dat-Het-Waar-Is Ripley:
[..]

Bron: Wesley Sneijder en Yolanthe.

Oké, ik zal je zeggen wat mijn issue hiemee is. Yolanthe was dus minstens al 6 weken voor het filmpje aan het 'viezelevozen' met Wesley. Ik neem aan dat het dus toen al uit was met Jan, aangezien ze zei "heel verbijsterd "te zijn geweest "toen Jan het uitmaakte". Je kan uiteraard nooit "heel verbijsterd" zijn als je zelf al weken loopt te "viezelevozen" met Wesley. Toch? En als je dan eenmaal besluit te gaan "viezelevozen" met Wesley, dan kun je nooit serieus nog verwachten dat het goedkomt met Jan. Toch?

M.a.w., ze heeft minstens 6 weken, maar misschien wel (veel) langer vrolijk bij Jan gewoond, zonder iets over de breuk bekend te maken, maar moest ná het filmpje ineens wel binnen een paar dagen halsoverkop en overstuur het huis verlaten. Zouden ze nou echt een soort zakelijke overeenkomst hebben gehad om net te doen of het nog aan was ofzo? Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar als je echt zo kapot gaat van verdriet? En hoe lang was het dan echt al uit?
Kijk dit bedoel ik nou ,ik heb dus ook gehoord dat al lang gaande ismet Wes.Maar ik weet t niet, ik denk dat t niet van lange duur is deze relatie of wat het ook mag zijn.(vriendschap)?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:33:19 #58
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70050146
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef Jane het volgende:
Ik zie ook niet in hoe een relatie Jan nu per se zoveel betere publiciteit zou opleveren, al is Yolanthe natuurlijk een 'lekker wijf'.
Volgens mij is het voor jonge manlijke sterren juist altijd positief als ze vrijgezel zijn. Meer hysterische vrouwelijke fans, zie je. Behalve dan natuurlijk als de manlijke ster in kwestie overduidelijk homo is (maar dat is volgens mij bij Jan niet het geval).
Als Jan het niet is, dan is daar toch duidelijk eentje aan verloren gegaan....
pi_70050273
Hoe jullie er toch bij opkomen dat Jan homo zou zijn,vind ik zo raar.Ik weet zeker van niet, maar denk dat Jan er wel om lachen kan,kijk t is zo dat Jan-haters en haters van zijn genre muziek altijd al geschreeuwd hebben dat t een homo is,net als Nick en Simon ook tot homo gebombardeerd worden,komt ook grotendeels door hun zoetsappige repertoire. Zij vullen gewoon hun zakken en lachen iedereen uit. maar homo? Nee
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:43:47 #60
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_70050274
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

dan zou Jan met Thomas Berge moeten aanpappen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_70050338
Ik hou trouwens van homo's t zijn de leukste en vriendelijkste mensen die ik ken.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:56:58 #62
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_70050450
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:48 schreef Anniebab het volgende:
Ik hou trouwens van homo's t zijn de leukste en vriendelijkste mensen die ik ken.
ben je al onder de pannen als faghag ?
pi_70050780
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:43 schreef Anniebab het volgende:
Hoe jullie er toch bij opkomen dat Jan homo zou zijn,vind ik zo raar.Ik weet zeker van niet, maar denk dat Jan er wel om lachen kan,kijk t is zo dat Jan-haters en haters van zijn genre muziek altijd al geschreeuwd hebben dat t een homo is,net als Nick en Simon ook tot homo gebombardeerd worden,komt ook grotendeels door hun zoetsappige repertoire. Zij vullen gewoon hun zakken en lachen iedereen uit. maar homo? Nee
Het komt niet door hun zoetsappige repertoire maar door hun zoetsappige uitstraling met die bijna constante zoetsappige glimlachen.
stadionwave
pi_70050986
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:56 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ben je al onder de pannen als faghag ?
? Hoe bedoel je?
pi_70051097
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:17 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Het komt niet door hun zoetsappige repertoire maar door hun zoetsappige uitstraling met die bijna constante zoetsappige glimlachen.
Kom op ,Annelies dat hoort er toch bij?Met hun repertoire kunnen ze toch moeilijk met een hardrock- outfit komen.Mooie shirtjes en overhempies en lachen maar.Kassa!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:31:38 #66
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_70051098
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:26 schreef Anniebab het volgende:

[..]

? Hoe bedoel je?
Dames die een homo als het ultieme assecoire zien om mee te gaan winkelen, of over jongens te praten worden vaak Fag Hag genoemd
pi_70051149
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Dames die een homo als het ultieme assecoire zien om mee te gaan winkelen, of over jongens te praten worden vaak Fag Hag genoemd
Nou ik kan heel goed met ze overweg.Ik ken er een aantal, echte schatten!Ik zou er graag mee shoppen en allerlei dingen doen .Echt!
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 09:43:31 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70051365
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Kom op ,Annelies dat hoort er toch bij?Met hun repertoire kunnen ze toch moeilijk met een hardrock- outfit komen.Mooie shirtjes en overhempies en lachen maar.Kassa!
en daarom zit jan met zijn kledingstijl bij c&a en niet bij de forecast
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:46:23 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70051444
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:48 schreef Anniebab het volgende:

Ik ken naast leuke homo's ook een paar enorme pisnichten. Gelukkig maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70051517
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Andere sterren, ook de wereldberoemde, lachen toch anders en Simon bijvoorbeeld heb ik in een panel op tv zien zitten met, tegenover hem in een ander panel Gerard Joling, waarin ze moeten raden wie wat is op het bordje wat voor hen staat. Simon droeg toen een donkberblauw t-shirt met in grote gouden letters 'GEER' erop en liet niet zelden z'n tong over z'n lippen gaan richting GEER.
Afgelopen vrijdag nog was Simon, samen met Nick, bij Sterren.nl te zien op tv en droeg hij een t-shirt met 'DIRTY'erop.
Volgens mij is hij latent exhibionistisch om te laten zien wat voor gevoelens hij heeft omdat hij het nog niet durft te zeggen. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij vandaag of morgen voor een geheime camera innig verliefd wordt gesnapt met een man. Dat is makkelijker om het te zeggen voor een camera. Misschien dat hij nu een geheime relatie onderhoudt met Gerard Joling of misschien wel met Jantje, die bij de Zomer draait door zei dat hij altijd terecht kan bij zijn leuke vrienden.
stadionwave
pi_70052040
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:49 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Andere sterren, ook de wereldberoemde, lachen toch anders en Simon bijvoorbeeld heb ik in een panel op tv zien zitten met, tegenover hem in een ander panel Gerard Joling, waarin ze moeten raden wie wat is op het bordje wat voor hen staat. Simon droeg toen een donkberblauw t-shirt met in grote gouden letters 'GEER' erop en liet niet zelden z'n tong over z'n lippen gaan richting GEER.
Afgelopen vrijdag nog was Simon, samen met Nick, bij Sterren.nl te zien op tv en droeg hij een t-shirt met 'DIRTY'erop.
Volgens mij is hij latent exhibionistisch om te laten zien wat voor gevoelens hij heeft omdat hij het nog niet durft te zeggen. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij vandaag of morgen voor een geheime camera innig verliefd wordt gesnapt met een man. Dat is makkelijker om het te zeggen voor een camera. Misschien dat hij nu een geheime relatie onderhoudt met Gerard Joling of misschien wel met Jantje, die bij de Zomer draait door zei dat hij altijd terecht kan bij zijn leuke vrienden.
Of dat Simon misschien in een wc wordt betrapt in bijvoorbeeld bar de Vrijheid, van achter genomen wordende door Jantje. Dat is dan 2 vliegen in 1 klap uit de kast. Of misschien dat Jan Dulles nog voor Simon staat. Dat is dan 3 vliegen in 1 klap. Ideaal vioor de Volendamse bedrijven, die waarschijnlijk door de rustige mensen in de palingsoap, al minder opdrachten binnen kregen van buiten. Tsjonge, 3 vliegen in 1 klap of zou er nog 1 tussen staan?
stadionwave
pi_70052118
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Of dat Simon misschien in een wc wordt betrapt in bijvoorbeeld bar de Vrijheid, van achter genomen wordende door Jantje. Dat is dan 2 vliegen in 1 klap uit de kast. Of misschien dat Jan Dulles nog voor Simon staat. Dat is dan 3 vliegen in 1 klap. Ideaal vioor de Volendamse bedrijven, die waarschijnlijk door de rustige mensen in de palingsoap, al minder opdrachten binnen kregen van buiten. Tsjonge, 3 vliegen in 1 klap of zou er nog 1 tussen staan?
Tsja, daar wordt je stil van.
stadionwave
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:15:08 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70052215
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als Jan wel homo zou zijn, dan is het op z'n minst vreemd dat zijn relatie zo te lijden heeft gehad onder zijn vreemdgaan met andere dames...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_70052380
Tsja nou, ik ga t niet nog eens uitleggen....
pi_70052383
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als Jan wel homo zou zijn, dan is het op z'n minst vreemd dat zijn relatie zo te lijden heeft gehad onder zijn vreemdgaan met andere dames...
Zouden het alleen dames zijn geweest? Zeker is wel dat Jantje niet van verliefdheid en lange relaties houdt. Denk aan Ellemieke Vermolen en Yolanthje. Met tussendoortjes. Als het al relaties waren. En hoever is dat vreemdgaan gegaan.?
stadionwave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')