Het parkeergaragefilpje was 'breaking news' op 18/19 mei. 3 weken daarvoor was dus 27/28 april.quote:Yolanthe: „Toen ik met Wesley Sneijder in de parkeergarage kussend ben gefilmd, was het al drie weken uit met Jan.
Bovendien na een paar dagen bevestigd door Insider-In-Showbizland-En-Dan-Weet-Je-Dus-Dat-Het-Waar-Is Ripley:quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef HassieBassie het volgende:
Gisterenavond al viezelevozend gespot op een feestje in Mijdrecht.. Persoonlijk vind ik het moeilijk te geloven, maar mijn uiteraard anonieme bron is zeer resoluut.
Arme Jan
Bron: Wesley Sneijder en Yolanthe.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!
Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Heb ik ook gezien Ole.. Jan mag gewoon geen interviews geven met de pers althans over zijn prive leven.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Ole het volgende:
Net was Jaap nog bij Shownieuws. Jan mocht niks zeggen. Goh!
Zo, amen!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
En als jouw partner niet een weekje op vakantie mag met een vriendengroep als jij toch druk bent met en weinig tijd hebt, zoals wel vaker voorkomt als je artiest bent neem ik aan, dan heb jij issues, niet je partner. Met je complotheorieen.
Nou, eerlijk gezegd kan ik me best voorstellen dat je een keer met vrienden op vakantie gaat ondanks een relatie. Maar ik weet dat niet iedereen daar zo over denkt. Ik kan me de wantrouwende blik van mijn collega ooit nog wel voor de geest halen toen ik eens vertelde dat mijn vriend en ik dat jaar ook aparte vakantieplannen hadden. Maar goed, het gaat hier gelukkig niet over mij....quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef annelies30 het volgende:
Zien jullie het al voor je als jullie partner 2 weken met een vreemde van het andere geslacht op vakantie gaat en daarna weer vrolijk bij je gaat wonen.
Oke, je gaat schelden en mensen die schelden hebben geen weerwoord, zoals uit je commentaar blijkt. De palinggate is er juist voor om alles serieus uit te zoeken en te anaylseren wat tot nu toe redelijk gebeurt. Jij steekt nu je kop in het zand omdat je het niet meer weet. Ga naar Australie tussen de struisvogels lopen, dan kun je je kop zo vaak in het zand steken als je zelf wilt.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Vivi het volgende:
Dat hoef jij ook helemaal niet in te zien beste meid, je bent niet hun personal mentalcoach. Verder kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je dit allemaal veel te serieus neemt, en dat je hoognodig een leven nodig hebt.
It's all for the money van de Tros, waar ze onder contract kwam toen ze met Jan net ging. Daarvoor zat ze nog bij BNN 'Onderweg naar morgen.'quote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef Vivi het volgende:
Ik weet wel zeker dat het echte liefde was van Yolanthe, waarom zou je anders vrijwillig naar Volendam verhuizen nu ik zoal lees wat daar woont.
Tja, ik ben bang dat dat er toch een beetje bijhoort als voetbalvrouw. Dat en 'De Ontvoering Van Heineken' lezen, natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Cacao het volgende:
Overigens wel een heel romantische date. Naar de Toppers.
Hard gillend wegrennen, Yolanthe! Nu het nog kan... En nooit meer omkijken
Ja, zonder de Tros was haar carriere vast doodgebloedquote:Op maandag 15 juni 2009 23:40 schreef annelies30 het volgende:
[..]
It's all for the money van de Tros, waar ze onder contract kwam toen ze met Jan net ging. Daarvoor zat ze nog bij BNN 'Onderweg naar morgen.'
Hahahahaha. Tongenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:46 schreef agentstarling het volgende:
ik heb inside information (en dit keer lul ik dus echt niet) dit weekend hebben ze samen bij van de Valk Utrecht geslapen (yolanthe en wes) en vrijdag was Wes jarig had hij hier de FIlemon afgehuurd en mensen die daar aan het werk waren hebben ook gezien dat Yo er was en dat ze liepen te tongen!!!
(ik hoorde zelfs ook dat Wes die avond nog met iemand anders zou hebben getongd)
BIZAR!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |