abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 14:55:44 #26
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70025882
tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juni 2009 @ 15:12:15 #27
163650 Greys
pi_70026497
TopperVindPaling
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juni 2009 @ 15:15:01 #28
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_70026598
Ik heb ook nooit begrepen wat die Yolanthe in die palingboer zag. Bedoel zij is een zuid-europees type
en dat gaat met een hotse knotse boer om uit Volendam die ook nog zingt. Kan nooit goed gaan een
jetset meid met een spruitjeslucht vent.

[ Bericht 7% gewijzigd door thloreg op 15-06-2009 15:22:17 ]
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:35:52 #29
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70029546
Vanavond in De Zomer Draait Door:

De gasten van maandag 15 juni in De Zomer Draait Door zijn Jan Smit, de 3JS, John van den Heuvel en Dick Mol. Muziek is er van I Kissed Charles.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 18:17:32 #30
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70032925
ha, ik lees weer mee natuurlijk
dit is leuker dan palingsoap
  Moderator / Miss SHO maandag 15 juni 2009 @ 20:17:35 #31
22592 crew  Ole
pi_70037135
Net was Jaap nog bij Shownieuws. Jan mocht niks zeggen. Goh!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_70037368
Ik vond ze net wel grappig bij De Zomer Draait Door.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:17:54 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70042502
Goh, er is pas 1 spampost in deze topic!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:57:46 #34
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_70044299
Tja, sorry dat ik erover door blijf zeuren, maar de tijdslijn klopt nog steeds niet.
quote:
Yolanthe: „Toen ik met Wesley Sneijder in de parkeergarage kussend ben gefilmd, was het al drie weken uit met Jan.
Het parkeergaragefilpje was 'breaking news' op 18/19 mei. 3 weken daarvoor was dus 27/28 april.

Terwijl toch 3 weken dáárvoor dit al op FOK! te lezen was:
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef HassieBassie het volgende:
Gisterenavond al viezelevozend gespot op een feestje in Mijdrecht.. Persoonlijk vind ik het moeilijk te geloven, maar mijn uiteraard anonieme bron is zeer resoluut.

Arme Jan
Bovendien na een paar dagen bevestigd door Insider-In-Showbizland-En-Dan-Weet-Je-Dus-Dat-Het-Waar-Is Ripley:
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!

Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Bron: Wesley Sneijder en Yolanthe.

Oké, ik zal je zeggen wat mijn issue hiemee is. Yolanthe was dus minstens al 6 weken voor het filmpje aan het 'viezelevozen' met Wesley. Ik neem aan dat het dus toen al uit was met Jan, aangezien ze zei "heel verbijsterd "te zijn geweest "toen Jan het uitmaakte". Je kan uiteraard nooit "heel verbijsterd" zijn als je zelf al weken loopt te "viezelevozen" met Wesley. Toch? En als je dan eenmaal besluit te gaan "viezelevozen" met Wesley, dan kun je nooit serieus nog verwachten dat het goedkomt met Jan. Toch?

M.a.w., ze heeft minstens 6 weken, maar misschien wel (veel) langer vrolijk bij Jan gewoond, zonder iets over de breuk bekend te maken, maar moest ná het filmpje ineens wel binnen een paar dagen halsoverkop en overstuur het huis verlaten. Zouden ze nou echt een soort zakelijke overeenkomst hebben gehad om net te doen of het nog aan was ofzo? Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar als je echt zo kapot gaat van verdriet? En hoe lang was het dan echt al uit?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 15 juni 2009 @ 23:07:13 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70044725
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Ole het volgende:
Net was Jaap nog bij Shownieuws. Jan mocht niks zeggen. Goh!
Heb ik ook gezien Ole.. Jan mag gewoon geen interviews geven met de pers althans over zijn prive leven.
pi_70045014
Ik heb al eerder gezegd dat het samenzijn een opzetje was van de TROS waar Jan en Yolanthe onder contract staan samen met Jaap Buijs. Alles voor de publiciteit. Want met publiciteit kan Jan meer vragen voor z'n optredens en trekt Yolanthe meer kijkcijfers.
Vanaf het prille begin ging Jan al vreemd omdat er geen relatie was en vorig jaar ging Yolanthe 2 weken op vakantie naar Thaliand met een timmerman. Dan is er dus duidelijk GEEN SPRAKE VAN EEN RELATIE GEWEEST TUSSEN JANTJE EN YOLANTHJE> Zien jullie het al voor je als jullie partner 2 weken met een vreemde van het andere geslacht op vakantie gaat en daarna weer vrolijk bij je gaat wonen. Nee dus. Ze zijn alle 2 doodziek dat ze dat spelletje zolang hebbhen vol gehouden en wij winden ons op over die zieke 2 met die zieke leugen!!!!!
stadionwave
  maandag 15 juni 2009 @ 23:20:23 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70045230
Annelies, je komt sws niet al te mentaal stabiel over maar FYI, Yolanthe was met een hele groep vrienden op vakantie, het was geen romantisch entre-nous met de tortelende timmerboy.
En als jouw partner niet een weekje op vakantie mag met een vriendengroep als jij toch druk bent met en weinig tijd hebt, zoals wel vaker voorkomt als je artiest bent neem ik aan, dan heb jij issues, niet je partner. Met je complotheorieen .
pi_70045484
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:

En als jouw partner niet een weekje op vakantie mag met een vriendengroep als jij toch druk bent met en weinig tijd hebt, zoals wel vaker voorkomt als je artiest bent neem ik aan, dan heb jij issues, niet je partner. Met je complotheorieen .
Zo, amen!
Don't you love her madly?
pi_70045490
Dat van die groep vrienden is mij onbekend. En sowieso zijn ze samen ook vaak op vakantie geweest omdat Jantje in die tijd met z'n stenmbanden zat. Ik zie dus niet in dat ze na ettelijke uitstapjes naar Ibiza c.a. Yolanthe nog eens zonodig extra op vakantie wilde zonder Jan, terwijl Jan toen nog niet optrad.
stadionwave
  maandag 15 juni 2009 @ 23:30:43 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70045613
Dat hoef jij ook helemaal niet in te zien beste meid, je bent niet hun personal mentalcoach. Verder kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je dit allemaal veel te serieus neemt, en dat je hoognodig een leven nodig hebt.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:32:50 #41
1986 Jane
pi_70045703
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef annelies30 het volgende:
Zien jullie het al voor je als jullie partner 2 weken met een vreemde van het andere geslacht op vakantie gaat en daarna weer vrolijk bij je gaat wonen.
Nou, eerlijk gezegd kan ik me best voorstellen dat je een keer met vrienden op vakantie gaat ondanks een relatie. Maar ik weet dat niet iedereen daar zo over denkt. Ik kan me de wantrouwende blik van mijn collega ooit nog wel voor de geest halen toen ik eens vertelde dat mijn vriend en ik dat jaar ook aparte vakantieplannen hadden. Maar goed, het gaat hier gelukkig niet over mij....

-edit- Ik zie dat ik hier gelukkig niet de enige bent die er zo over denkt.

Weet je wat? Laten we eens aannemen dat je gelijk hebt, annelies... Wat een ongelooflijke sukkel is Jan dan dat hij zo'n enorme - zichtbare - tattoe voor Yolanthe op zijn arm laat zetten?
Nee, ik geloof niet dat dat waar is, want anders zou deze relatie ook in de categorie behoren waarin ook "De Huwelijken Van Michael Jackson" zich bevinden. Dat er dus wat te verbergen viel en dat geloof ik nou ook weer niet.
pi_70045789
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Vivi het volgende:
Dat hoef jij ook helemaal niet in te zien beste meid, je bent niet hun personal mentalcoach. Verder kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je dit allemaal veel te serieus neemt, en dat je hoognodig een leven nodig hebt.
Oke, je gaat schelden en mensen die schelden hebben geen weerwoord, zoals uit je commentaar blijkt. De palinggate is er juist voor om alles serieus uit te zoeken en te anaylseren wat tot nu toe redelijk gebeurt. Jij steekt nu je kop in het zand omdat je het niet meer weet. Ga naar Australie tussen de struisvogels lopen, dan kun je je kop zo vaak in het zand steken als je zelf wilt.
stadionwave
  maandag 15 juni 2009 @ 23:37:09 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70045878
Ik weet wel zeker dat het echte liefde was van Yolanthe, waarom zou je anders vrijwillig naar Volendam verhuizen nu ik zoal lees wat daar woont .
pi_70045993
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef Vivi het volgende:
Ik weet wel zeker dat het echte liefde was van Yolanthe, waarom zou je anders vrijwillig naar Volendam verhuizen nu ik zoal lees wat daar woont .
It's all for the money van de Tros, waar ze onder contract kwam toen ze met Jan net ging. Daarvoor zat ze nog bij BNN 'Onderweg naar morgen.'
stadionwave
pi_70046078
Overigens wel een heel romantische date. Naar de Toppers .
Hard gillend wegrennen, Yolanthe! Nu het nog kan... En nooit meer omkijken
  maandag 15 juni 2009 @ 23:44:48 #46
1986 Jane
pi_70046180
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Cacao het volgende:
Overigens wel een heel romantische date. Naar de Toppers .
Hard gillend wegrennen, Yolanthe! Nu het nog kan... En nooit meer omkijken
Tja, ik ben bang dat dat er toch een beetje bijhoort als voetbalvrouw. Dat en 'De Ontvoering Van Heineken' lezen, natuurlijk.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:44:58 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70046189
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:40 schreef annelies30 het volgende:

[..]

It's all for the money van de Tros, waar ze onder contract kwam toen ze met Jan net ging. Daarvoor zat ze nog bij BNN 'Onderweg naar morgen.'
Ja, zonder de Tros was haar carriere vast doodgebloed .
pi_70046231
ik heb inside information (en dit keer lul ik dus echt niet) dit weekend hebben ze samen bij van de Valk Utrecht geslapen (yolanthe en wes) en vrijdag was Wes jarig had hij hier de FIlemon afgehuurd en mensen die daar aan het werk waren hebben ook gezien dat Yo er was en dat ze liepen te tongen!!!
(ik hoorde zelfs ook dat Wes die avond nog met iemand anders zou hebben getongd)
BIZAR!!!
pi_70046271
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:46 schreef agentstarling het volgende:
ik heb inside information (en dit keer lul ik dus echt niet) dit weekend hebben ze samen bij van de Valk Utrecht geslapen (yolanthe en wes) en vrijdag was Wes jarig had hij hier de FIlemon afgehuurd en mensen die daar aan het werk waren hebben ook gezien dat Yo er was en dat ze liepen te tongen!!!
(ik hoorde zelfs ook dat Wes die avond nog met iemand anders zou hebben getongd)
BIZAR!!!
Hahahahaha. Tongen

Hebben die insiders ook foto's gemaakt?
pi_70046344
Nee zowel degenen die werkten bij vd Valk en bij de Filemon waren zwaar duidelijk door zowel hun werknemers als de mensen van Wes en Yo verboden om foto's te maken, na aanleiding dan dat gelazer over dat parkeergaragefilmpje hadden zij natuurlijk zoiets van 'ik kijk wel uit'
(als ik het was had ik het sowieso wel gedaan, lekker voor veel geld die pica's verkopen en die bijbaantjes heb je niet eens meer nodig!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')