abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70053891
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij wordt een relatie vrijwel nooit "fluitend beëindigd", dus dat zijn vrienden er voor hem zijn is niet zo vreemd, zeker niet als het einde van die relatie ook nog eens wekenlang alle voorpagina's haalt.

En misschien is Jan zijn vreemdgaan wel de reden geweest dat hij die tatoo en dat liedje over haar vader heeft gedaan... "Nee, er is echt niets aan de hand schatje, ik hou alleen van jou, jeweettog!!! Ik neem zelfs een tatoo om dat te bewijzen"

Die ruzie tussen Jenny en Yolanthe ging volgens mij niet om een onaangekondigd bezoek, maar om een gunst van Jenny tegenover Jan en Yolanthe: zij kwam met vriendinnen het nieuwe huis schoonmaken, en ipv dat Yolanthe ook wat doet, of de bezige bijtjes iig koffie en gebak serveert, gaat ze vrolijk winkelen terwijl anderen haar huis schoonmaken.
Dat is prima als je huishoudelijke hulp komt, maar niet als je schoonzuster je huis komt schoonmaken
Dat is idd waarom ze ruzie kregen ,maar je kan als Volendammer ook niet verwachten dat iedereen zich maar aanpast aan hun gewoonten,ze moeten wel voor ogen houden dat zij aparte dingen erop na houden en niet de rest van Nederland, dat willen ze hier nog wel eens omdraaien.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:16:17 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70053994
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is idd waarom ze ruzie kregen ,maar je kan als Volendammer ook niet verwachten dat iedereen zich maar aanpast aan hun gewoonten,ze moeten wel voor ogen houden dat zij aparte dingen erop na houden en niet de rest van Nederland, dat willen ze hier nog wel eens omdraaien.
Nah, vrolijk gaan winkelen terwijl anderen jou een gunst verlenen is volgens mij overal in NL (en ver daarbuiten) not done.

En dan nog: when in Rome, do as the Romans do.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_70054137
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, vrolijk gaan winkelen terwijl anderen jou een gunst verlenen is volgens mij overal in NL (en ver daarbuiten) not done.

En dan nog: when in Rome, do as the Romans do.
Oke jij bent een van de weinige niet- Volendammers die ik tegenkom die dat niet een belachelijke reden voor een ruzie vond.Ik kan Jenny wel enigszins begrijpen , maar ja ik zou me er dan ook weer bij neerleggen dat zij er anders over denkt.
pi_70054232
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij wordt een relatie vrijwel nooit "fluitend beëindigd", dus dat zijn vrienden er voor hem zijn is niet zo vreemd, zeker niet als het einde van die relatie ook nog eens wekenlang alle voorpagina's haalt.

En misschien is Jan zijn vreemdgaan wel de reden geweest dat hij die tatoo en dat liedje over haar vader heeft gedaan... "Nee, er is echt niets aan de hand schatje, ik hou alleen van jou, jeweettog!!! Ik neem zelfs een tatoo om dat te bewijzen"

Die ruzie tussen Jenny en Yolanthe ging volgens mij niet om een onaangekondigd bezoek, maar om een gunst van Jenny tegenover Jan en Yolanthe: zij kwam met vriendinnen het nieuwe huis schoonmaken, en ipv dat Yolanthe ook wat doet, of de bezige bijtjes iig koffie en gebak serveert, gaat ze vrolijk winkelen terwijl anderen haar huis schoonmaken.
Dat is prima als je huishoudelijke hulp komt, maar niet als je schoonzuster je huis komt schoonmaken
Jan's vreemgaan was een jaar eerder. Die tattoeage en dat liedje kwamen in de tijd dat Yolantje het al met Wesley had aangelegd. Zo er al een relatie was, dan waren die tattoo en dat liedje Jan's laatste redmiddel om of de relatie weer te lijmen of het was een opdracht van de TROS en Jaap Buijs in verband met de schade die er zou worden op gelopen als Yolanthe met een ander zou gaan. Zit Yolanthe nu niet ook toevallig bij een andere omroep in de serie 'Voetbalvrouwen'?'
stadionwave
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:27:48 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70054369
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke jij bent een van de weinige niet- Volendammers die ik tegenkom die dat niet een belachelijke reden voor een ruzie vond.Ik kan Jenny wel enigszins begrijpen , maar ja ik zou me er dan ook weer bij neerleggen dat zij er anders over denkt.
Zo vreemd vind ik het niet dat Jenny er boos over was, ik was waarschijnlijk gewoon weer gegaan als ik in haar schoenen gestaan had.
Maar goed, je weet natuurlijk niet wat er aan voorafgegaan is; misschien wilde Yolanthe wel een schoonmaakbedrijf inhuren en er verder helemaal niets mee van doen hebben, en werd er van de Smit-kant zwaar geprotesteerd tegen dat voorstel, en geroepen dat ze het toch echt wel zelf zouden doen enzo.

Als het zo gelopen is dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat Yolanthe dacht "Ik wil dit helemaal niet, jullie willen het zo graag zelf doen, dan doe je het ook maar zelf ook. When the going gets tough, the tough go shopping, toedeloe."

Maar dat zijn toch van die dingen waar je nooit achterkomt, en die ons feitelijk ook geen bal aangaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_70054457
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik het niet dat Jenny er boos over was, ik was waarschijnlijk gewoon weer gegaan als ik in haar schoenen gestaan had.
Maar goed, je weet natuurlijk niet wat er aan voorafgegaan is; misschien wilde Yolanthe wel een schoonmaakbedrijf inhuren en er verder helemaal niets mee van doen hebben, en werd er van de Smit-kant zwaar geprotesteerd tegen dat voorstel, en geroepen dat ze het toch echt wel zelf zouden doen enzo.

Als het zo gelopen is dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat Yolanthe dacht "Ik wil dit helemaal niet, jullie willen het zo graag zelf doen, dan doe je het ook maar zelf ook. When the going gets tough, the tough go shopping, toedeloe."

Maar dat zijn toch van die dingen waar je nooit achterkomt, en die ons feitelijk ook geen bal aangaan.
Juist.Blijft gissen
pi_70054590
Ik kreeg er gisteren maar een beetje een raar gevoel bij, bij dat interview van Jan... hij probeerde de onschuld zelve te zijn maar dat incrowd-lachen met die J's aan tafel begon me mateloos te irriteren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:50:38 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70055007
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg er gisteren maar een beetje een raar gevoel bij, bij dat interview van Jan... hij probeerde de onschuld zelve te zijn maar dat incrowd-lachen met die J's aan tafel begon me mateloos te irriteren...
Was het die ene speciale glimlach??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_70055085
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was het die ene speciale glimlach??

Nee hij kwam op mij echt over als het zondagskind dat door de rest beschermd wordt... terwijl hij zelf waarschijnlijk het meeste fout heeft gedaan... en ik vind het erg zwak als je dat niet durft toe te geven en je ex laat afbranden in de media...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:05:00 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70055440
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]

Nee hij kwam op mij echt over als het zondagskind dat door de rest beschermd wordt... terwijl hij zelf waarschijnlijk het meeste fout heeft gedaan... en ik vind het erg zwak als je dat niet durft toe te geven en je ex laat afbranden in de media...
Mwah, ik vind dat afbranden wel meevallen, de eerste dagen misschien even, maar volgens mij heeft Jan inmiddels minimaal net zoveel beschuldigingen over zich heengekregen.

En.... als je geschoren wordt dan moet je stilzitten. Dat doen ze allebei vrij aardig eigenlijk
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:59:34 #112
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_70058948
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zie niks
Hij is overal op het forum spam aan het verspreiden
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:02:39 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70059036
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef spapaars het volgende:

[..]

Hij is overal op het forum spam aan het verspreiden
Dankje voor je info..maar raar van hem om te spammen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:06:54 #114
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_70059199
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dankje voor je info..maar raar van hem om te spammen
Die is snel voorgoed verdwenen van FOK.
Nu is hij nog steeds bezig, klik maar een op zijn naam (post geschiedenis)
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:11:07 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:17:18 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70059540
Net in een of ander blad gezien in the supermercato: een dubbelinterview met Jan en Bridget waarin Jan beweert klaar te zijn met gescharrel en op zoek is naar de vrouw van zijn leven en moeder van zijn kinderen . Daar kan Yo het even mee doen dan .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:22:14 #117
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70059707
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef Vivi het volgende:
Net in een of ander blad gezien in the supermercato: een dubbelinterview met Jan en Bridget waarin Jan beweert klaar te zijn met gescharrel en op zoek is naar de vrouw van zijn leven en moeder van zijn kinderen . Daar kan Yo het even mee doen dan .
Dat was gisteren te zien in het vroege shownieuws
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:23:05 #118
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70059736
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Maar hoe weet je zo zeker dat de ruzie daar over ging.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70059779
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Maar hoe weet je zo zeker dat de ruzie daar over ging.
nou ik hoorde dat van vrienden van de Smitjes.
pi_70062138
Die gewoonte hield in dat Jan niets uitvoerde thuis en dat Yolanthe alles moest doen en daar is zij volgens mij het type niet raar. Wel merkwaardig overigens dat hij nu alweer op zoek is naar de vrouw van zijn leven. Terwijl hij zo ongeveer in elk interview en tijdens zijn concerten zei dat Yolanthe de vrouw van z'n leven was. Volgens mij is hij een psychopatische, pathologische leugenaar. Psychopaat omdat hij mij totaal respectloos lijkt en niets om vrouwen te lijkt geven zoals hij gisteren constant lachte in de Zomer voorbij en totaal aan Yolanthe voorbij ging en ook nog het huwelijk van Liza en haar man Wim stuk maakt. Wat echt een goed huwelijk was. En dat allemaal vioor een beetje gerommel en haar daarna weer laten vallen.
stadionwave
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 15:53:08 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70062847
lijkt me simpel. iemand moet dat hok van hem toch schoonhouden?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:21:55 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70063867
Hoe kan het huwelijk van Liza en Wim nou een goed huwelijk zijn geweest als Liza met Jan liep te rotzooien op het toilet van de kroeg??

Ik weet niet hoe jouw relatie is, maar binnen de mijne past dat soort gedrag niet.

Hoe ging dat eigenlijk?
Liza kwam met een bloemmetje bij Jan aan en Jan zei: "You can put your tulips on my organ" ofzo?
En Liza begreep het niet helemaal goed??
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:28:19 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70064107
Yo ga anders in elk interview aan dat zij juist wél het verzorgende type was, en dat ze het juist fijn vond om voor Jan te koken en te wassen en zulks . En hij, de gentleman, hield dan op zijn beurt de deur voor haar open .
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:30:19 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70064198
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef annelies30 het volgende:
Die gewoonte hield in dat Jan niets uitvoerde thuis en dat Yolanthe alles moest doen en daar is zij volgens mij het type niet raar. Wel merkwaardig overigens dat hij nu alweer op zoek is naar de vrouw van zijn leven. Terwijl hij zo ongeveer in elk interview en tijdens zijn concerten zei dat Yolanthe de vrouw van z'n leven was. Volgens mij is hij een psychopatische, pathologische leugenaar. Psychopaat omdat hij mij totaal respectloos lijkt en niets om vrouwen te lijkt geven zoals hij gisteren constant lachte in de Zomer voorbij en totaal aan Yolanthe voorbij ging en ook nog het huwelijk van Liza en haar man Wim stuk maakt. Wat echt een goed huwelijk was. En dat allemaal vioor een beetje gerommel en haar daarna weer laten vallen.
Zoals ik al eerder zei, volgens mij neem je dit allemaal een beetje te serieus en begin je te projecteren, het lijkt me beter voor iedereen als je weer even in je hoek met je Freud Action Figure gaat zitten spelen .
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:30:50 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70064214
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef Vivi het volgende:
Yo ga anders in elk interview aan dat zij juist wél het verzorgende type was, en dat ze het juist fijn vond om voor Jan te koken en te wassen en zulks . En hij, de gentleman, hield dan op zijn beurt de deur voor haar open .
Ze was ook nog lief ook, toen zij het eten al bijna klaar had en hij belde dat ze in Duitsland met autopech stonden (verkeerde brandstof getankt) en dat hij dus later thuis zou zijn, zei ze zelfs dat het niet gaf omdat ze nog niet met het eten begonnen was....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2009 @ 16:32:55 #126
22592 crew  Ole
pi_70064308
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef Vivi het volgende:
Dat interview is gehouden toen het nog aan was. Er zijn dus stukken weggelaten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:39:32 #127
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70064554
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat interview is gehouden toen het nog aan was. Er zijn dus stukken weggelaten.
Nou, hij vertelde ook dingen over toen hij nog met Yolanthe was .
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2009 @ 16:41:14 #128
22592 crew  Ole
pi_70064624
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, hij vertelde ook dingen over toen hij nog met Yolanthe was .
Misschien hebben ze het wel aangepast dan of zo. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.

-edit-
Bridget vertelde het gister bij Shownieuws
pi_70064747
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, volgens mij neem je dit allemaal een beetje te serieus en begin je te projecteren, het lijkt me beter voor iedereen als je weer even in je hoek met je Freud Action Figure gaat zitten spelen .
Weer weet je geen antwoord te geven en gooi je er maar wat uit. Die projectiezalwel voor jezelf gelden. Ik denk dat je ook aan cofluentie lijdt. Ik heb nog een plaatsje vrij in mijn spreekuren volgende week. En even op de anderen terug te komen. Met haar mond kon Yolanthe veel, ze is ook niet voor niets actrice,zonder opleiding volgens mij,. In de praktijk is gebleken dat ze snel het huis ontvluchtte als er moest worden schoongemaakt. Eten koken valt ook onder categorie verzorgende beroepen net zoals schoonmaken. Dus dat zal ze ook wel niet of sporadisch gedaan hebben. Waarom zou ze. Ze kunnen elke dag uit eten met zoveel geld. Bij Old Dutch eet je lekkerder dan thuis en nog goedkoop ook. Ik ben ze daar 3 keer tegen gekomen op maandagavond rond 8 uur. 1 maal met vriedin Fleur.
stadionwave
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:46:52 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70064839
Ik heb ook een tyfushekel aan het huishouden. Nog meer reden om ProYo te zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:49:02 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70064927
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook een tyfushekel aan het huishouden. Nog meer reden om ProYo te zijn.
Ik stond net bijna te huilen toen ik het plankje in de badkamer aan het afnemen was .
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:51:24 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70065002
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Weer weet je geen antwoord te geven en gooi je er maar wat uit. Die projectiezalwel voor jezelf gelden. Ik denk dat je ook aan cofluentie lijdt.
OMG, ik ben een Micky! (Het is CoNfluentie btw) .

It was meant to zijn Annelies .
pi_70065722
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef annelies30 het volgende:
Volgens mij is hij een psychopatische, pathologische leugenaar.
Latent toch zeker wel?
Don't you love her madly?
pi_70065826
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me simpel. iemand moet dat hok van hem toch schoonhouden?
3 vrouwen houden t huis schoon
pi_70066059
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

OMG, ik ben een Micky! (Het is CoNfluentie btw) .

It was meant to zijn Annelies .
Klopt: Confluentie, tikfoutje. Ik hoop dat je het woord begrijpt. De massa heeft er last van.
stadionwave
pi_70067609
Die aanstaande trouwerij in Griekenland was niet waar volgens Jaap-Paling-Buijs. Althans, hij wist er niets van. Yolanthe zei dat Jan die tattoo had laten zetten om te laten zien dat hij toch van haar hield, ondanks dat Yolanthe van het reisbureau moest horen dat Jan het geannuleerd had.
Als de trouwerij dus niet was gepland, dan is Yolanthe ook een pathologische leugenaar en heeft Jan die tattoo gezet om haar bij Wesley weg te kriijgen. Als de trouwerij wel was gepland, dan houdt Jaap Paling-Buijs zich van de domme en is hij ook een leugenaar, want hij zei dat hij er niets van wist, maar hij weet natuurlijk alles, want hij plant het leven van Jan in.
We moeten het reisbureau zien te achterhalen waar de eventuele reis is geboekt. Is ie wel geboekt, dan is Jaap-Paling-Buijs ook doortrapt en Jantje ziek, want die zegt de reis af, zet een tattoeage en zegt het een maand later toch uit. We moeten maar even bij zijn moeder op de hoek of bij zijn vader op z'n werk langs gaan. Dat is een doodgoeie man. Die zegt meteen hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit, die Ruud Smid.
stadionwave
pi_70067924
Naar het zich laat aanzien, zijn alle betrokkenen pathologische leugenaars. Ze kunnen de waarheid niet meer van de werkelijkheid onderscheiden. Ik plan alvast ruimte in in mijn spreekuren voor die hele artiestenstal. Kan ik meteen observeren wie er uit de kast komen.
stadionwave
pi_70068090
Heeft iemand al een private-detective ingehuurd?
stadionwave
pi_70069072
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef annelies30 het volgende:

We moeten het reisbureau zien te achterhalen waar de eventuele reis is geboekt. Is ie wel geboekt, dan is Jaap-Paling-Buijs ook doortrapt en Jantje ziek, want die zegt de reis af, zet een tattoeage en zegt het een maand later toch uit. We moeten maar even bij zijn moeder op de hoek of bij zijn vader op z'n werk langs gaan. Dat is een doodgoeie man. Die zegt meteen hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit, die Ruud Smid.
Wie is toch die "we"? Jij en...?

Overigens, mag toch niet hopen dat je een reisbureau kunt binnenstappen en vragen naar de al dan niet geannuleerde reis van hun klanten.
Don't you love her madly?
pi_70069236
Je doet je gewoon voor als familie van. Je praat Volendams, dan is het ijs al gebroken bij die nietsvermoedende meisjes die daar werken. En anders kunnen we altijd nog even bij zijn mkoeder Gerda Zwarthoed aanbellen. Of bij zijn vader in de garnalenfabriek langsgaan.
stadionwave
pi_70069657
Je krijgt onmiddellijk het juiste antwoord als we een jong kind, zoals Anniebab, laten aanbellen bij zijn moeder. Een jong kind is ontwapenend en onschuldig denkt iedereen. Vooral de moeder van Jan. Dat is een open boek op dat moment.
stadionwave
pi_70069928
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef annelies30 het volgende:
Je krijgt onmiddellijk het juiste antwoord als we een jong kind, zoals Anniebab, laten aanbellen bij zijn moeder. Een jong kind is ontwapenend en onschuldig denkt iedereen. Vooral de moeder van Jan. Dat is een open boek op dat moment.
Zijn moeder laat mij inderdaad niet buiten staan.
pi_70070056
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Zijn moeder laat mij inderdaad niet buiten staan.
Kunnen we deze week al een antwoord van je verwachten of er nou wel of geen huwelijk was geplansd tussen Jantje en Yolanthje? Ik zeg dat het antwoord nee is.
stadionwave
pi_70070146
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Kunnen we deze week al een antwoord van je verwachten of er nou wel of geen huwelijk was geplansd tussen Jantje en Yolanthje? Ik zeg dat het antwoord nee is.
Ik denk ook nee, maar ik zal t eens aan iemand vragen die t zeker weet.
pi_70070278
Stem jij trouwens wel op Versabommie? Die is bezig president der twitters te worden zie je.Gaat stemmen jij !!!
pi_70070371
Als het antwoord nee blijkt te zijn, dan zijn Yolanthe en haar vriendinnetje Jennifer dood- en doodziek, die dit verhaal de wereld hebben in geholpen. Een Volendammer trouwt sowieso niet buiten zijn dorp. Maar goed, Jantje is natuurlijk niet als elke andere Volendammer, hoewel, of all places zijn huis op een armetierig plekje in Volendam staat, terwijl hij op de mooiste plekken had kunnen wonen met zijn vermogen.
stadionwave
pi_70070447
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef annelies30 het volgende:
Als het antwoord nee blijkt te zijn, dan zijn Yolanthe en haar vriendinnetje Jennifer dood- en doodziek, die dit verhaal de wereld hebben in geholpen. Een Volendammer trouwt sowieso niet buiten zijn dorp. Maar goed, Jantje is natuurlijk niet als elke andere Volendammer, hoewel, of all places zijn huis op een armetierig plekje in Volendam staat, terwijl hij op de mooiste plekken had kunnen wonen met zijn vermogen.
Ja dat vind ik nou ook niet echt een mooie plek,een kloterige uithoek is het.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:47:10 #148
593 sjak
Juffie Bloem
pi_70070635
Wat een vermakelijk topic dit. Van wie is Annelies een kloon? Doe maar via pm
Lekker douchen!
pi_70071084
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef annelies30 het volgende:
Als het antwoord ech, echt nee is, dus dat er geen trouwerij stond gepland in Griekenland, dan gaan we onmiddellijk voor veel geld een boekje open doen bij RTL-boulevard over de ziekelijke leugeninnen (nieuw woord) Yolanthe en Jennifer. We zijn dan nieuws tot in Madrid en Munchen..
stadionwave
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juni 2009 @ 20:27:19 #150
163650 Greys
pi_70072096
Annelies, hoe is het met Jim Wave? Daar hoor ik je nooit meer over, verwaarloos je hem niet een beetje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70072452
Ik heb het vanmorgen nog over mijn stuk JIM WAVE gehad! Sorry, ik heb straks een afspraak met Jimmyboy. Tot de volgende keer. En Annelies, doe je best om de waarheid achter het vermeende geplande huwelijk tussen Jantje en Yolanthje te achterhalen.
stadionwave
pi_70072544
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:36 schreef annelies30 het volgende:
Ik heb het vanmorgen nog over mijn stuk JIM WAVE gehad! Sorry, ik heb straks een afspraak met Jimmyboy. Tot de volgende keer. En Annelies, doe je best om de waarheid achter het vermeende geplande huwelijk tussen Jantje en Yolanthje te achterhalen.
Sorry, Anniebab, doe je best om de waarheid over het vermeende geplande huwelijk tussen Jantje en Yolanthje te achterhalen. Of Yolanthe en haar vriedin Jennifer liegen, of Jaap-Paling-Buijs liegt.
stadionwave
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:49:31 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70078047
Aha!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:51:48 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70078155
Niet om het een of ander, en ik onthou ook alleen maar wat ik gelezen heb....

Maar die trip naar Griekenland die voor de zomer in de planning stond was om naar trouwlocaties te kijken, niet om te trouwen.
En afgezien van het feit dat het ook een beetje slordig is dat je van het reisbureau moet horen dat je vriendje die reis geannuleerd heeft, is dat toch van een iets andere orde dan wanneer je te horen krijgt dat hij de reis die je zou maken om te trouwen geannuleerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:30:49 #155
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70079783
Ik hou het er op dat de vakantie niet door kon gaan vanwege te drukke werkzaamheden. Cruise met de Tros, opnames voor voetbalvrouwen etc.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70081073
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze was ook nog lief ook, toen zij het eten al bijna klaar had en hij belde dat ze in Duitsland met autopech stonden (verkeerde brandstof getankt) en dat hij dus later thuis zou zijn, zei ze zelfs dat het niet gaf omdat ze nog niet met het eten begonnen was....
...wat was ze naief he. Jan zat gewoon een straat verderop (die net achter de dijk) een vorkje mee te prikken met Liza en haar man (stampot met een gehaktbal en haring op toast vooraf)...nou Jan z'n auto was wel stuk en Liza's man zei dat hij er wel even naar ging kijken en toen wilde Jan dus even daar douchen want dat kon bij hem thuis nog niet vanwege de verbouwing...nou toen hebben ze dus sex gehad (licht uit en in de missionaris houding (dat is voor Volendamse begrippen al heel kinky))nou 9 maanden later leverde Liza haar baby af
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_70084036
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Anniebab het volgende:

[..]

3 vrouwen houden t huis schoon

Meld je aan als schoonmaakster, hoor je gelijk inside informatie.
pi_70084050
Maar alle gekheid op een stokje ik las gister ergens (weet zo niet meer waar) Dat Jan hoopt binnen nu en 5 jaar getrouwd&kindjes te hebben.

Misschien wilde Yolanthe een van beide nog niet of helemaal niet. Ik speculeer nu maar wat hoor.

bron gevonden

[ Bericht 16% gewijzigd door berney op 17-06-2009 08:37:21 ]
pi_70085414
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

...wat was ze naief he. Jan zat gewoon een straat verderop (die net achter de dijk) een vorkje mee te prikken met Liza en haar man (stampot met een gehaktbal en haring op toast vooraf)...nou Jan z'n auto was wel stuk en Liza's man zei dat hij er wel even naar ging kijken en toen wilde Jan dus even daar douchen want dat kon bij hem thuis nog niet vanwege de verbouwing...nou toen hebben ze dus sex gehad (licht uit en in de missionaris houding (dat is voor Volendamse begrippen al heel kinky))nou 9 maanden later leverde Liza haar baby af
En jij hebt zelf de DNA-test genomen neem ik aan .omdat je t daar zo maar ff neerzet....n beetje voorzichtiger zijn zou geen kwaad kunnen...
pi_70093429
moet het geroddel hier toch bijhouden... anders kan ik niet meepraten in mijn winkeltje.
tvp dus.
pi_70093511
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef purmernoord het volgende:
moet het geroddel hier toch bijhouden... anders kan ik niet meepraten in mijn winkeltje.
tvp dus.
Ojee... we zijn daar toch niet t gesprek van de dag hoop ik?
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 17:23:07 #162
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70102610
Jan Smit is/was bij TMF.
Iemand gezien?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_70102635
Voor de liefhebbers:Jan Smit nu op TMF. Een uitgebreid intervieuw met Sacha Visser.
pi_70102705
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Jan Smit is/was bij TMF.
Iemand gezien?
Hij is er nog
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 17:27:02 #165
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70102721
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:26 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Hij is er nog
Zie het, zapte net in voordat ze het liedje instarten
Room 23
pi_70102743
Hij houdt zijn tattoo, hij is er trots op,herrinnering aan een mooie tijd zegt ie.
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 18:14:24 #167
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70104150
Vanavond in RTL Boulevard schijnt Jantje helemaal los te gaan
Room 23
pi_70104208
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef Manu82 het volgende:
Vanavond in RTL Boulevard schijnt Jantje helemaal los te gaan
Nou mooi1 Dit topic kan wel een beetje nieuw leven gebruiken zie je!
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:45:33 #169
3185 Adelante
To let it go now
pi_70114794
Jan is door de breuk 8 kilo kwijt en laat zijn sixpack zien in Shownieuws
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:58:08 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70115264
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:

Hoelang is het nou geleden? Ik had een keer 13 kilo in 4 weken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_70119912
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
Oeh, dat wil ik wel eens even gaan zien
pi_70119965
Ik heb t intervieuw helemaal gezien en er is flink geknipt en geplakt door Boelevaar dus de dingen zijn niet allemaal gezegd zoals zij het over willen laten komen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:14:54 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70121071
Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat Yo & Jan stiekum nog de hots voor elkaar hebben .
pi_70128595
We hebben weer eens echt nieuws
Jan heeft "een grote"

† In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 13:43:39 #175
135305 beequeen
Lost.
pi_70129477
Jan heeft een grote.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 18 juni 2009 @ 13:45:36 #176
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_70129549
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:43 schreef beequeen het volgende:
Jan heeft een grote.
sommige dingen wil een mens niet weten!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 13:47:20 #177
135305 beequeen
Lost.
pi_70129600
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef Nizno het volgende:

sommige dingen wil een mens niet weten!!
Andries is nu eenmaal van de details.
― Mark Twain
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:49:16 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70129661
Jan met zijn grote palingworst.
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2009 @ 14:27:19 #179
22592 crew  Ole
pi_70131128
Zijn achternicht nog wel
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:29:18 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_70131209
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Andries is nu eenmaal van de details.
Sure, bij Kelly zag ie ook geen piemel in big brother
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70131718
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Ole het volgende:
Zijn achternicht nog wel
T enige ware wat ik uit dit verhaal haal is dat zij volgens mij ontzettend jaloers is op Jan.ik vind t klinklare nonsens van een jaloers wicht die liever zijn bankrekening had.domme doos.
pi_70131759
quote:
Jan heeft een grote.
Nou ja dan weten we dat ook weer
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:43:27 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70131829
Die foto bij dat artikel is ook zo typisch. Alsof het verhaal midden in de kroeg is opgetekend tijdens een toevallige (...) ontmoeting.
pi_70132008
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Die foto bij dat artikel is ook zo typisch. Alsof het verhaal midden in de kroeg is opgetekend tijdens een toevallige (...) ontmoeting.
Ja dacht ik ook meteen al, misschien was ze wel dronken of aan t worden , sommige lullen dan een end heen.raar verhaal.
pi_70132041
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:14 schreef Vivi het volgende:
Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat Yo & Jan stiekum nog de hots voor elkaar hebben .
Idd die indruk kreeg ik dus ook.
pi_70132467

pi_70133703
ik heb me laten vertellen, dat Lisa een keer gezien is ,toen ze s'morgens om 7 uur Jans huis verliet....Vorige week moet dat gebeurd zijn.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:31:37 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70133779
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:29 schreef Anniebab het volgende:
ik heb me laten vertellen, dat Lisa een keer gezien is ,toen ze s'morgens om 7 uur Jans huis verliet....Vorige week moet dat gebeurd zijn.
Zit Lisa ook in Jan z'n schoonmaakteam?? Soppen en zuigen enzo
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_70133790
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:29 schreef Anniebab het volgende:
De slet
pi_70133845
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zit Lisa ook in Jan z'n schoonmaakteam?? Soppen en zuigen enzo
Ja dat blijkt zo te zijn....hahaha Ze zit in de nachtploeg.
  † In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 15:39:29 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_70134113
Tsja, eigen lees ik niks nieuws. Het echte nieuws komt toch gewoon via Annie. Bedankt meid.

Eef, bedankt voor al je scanwerk. Hier en in de Eddem en Micky-gate. Top.
― Mark Twain
pi_70134250
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
Tsja, eigen lees ik niks nieuws. Het echte nieuws komt toch gewoon via Annie. Bedankt meid.

You're welcome
pi_70134275
Ja Eef das toch wel n complimentje waard.
pi_70134347
quote:

Er stonden nog meer verhalen in van J&Y en A&M, maar alleen maar herhalingen
pi_70134444
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef Anniebab het volgende:
Ja Eef das toch wel n complimentje waard.
Dank je wel
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:11:28 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70141827
quote:

Offtopic: is er ook al de nieuwe topique van Eddem en Mickey gate?
pi_70142812
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Offtopic: is er ook al de nieuwe topique van Eddem en Mickey gate?
Hash Coke en compliete straathonden, de micky-gates #6
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:45:50 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70144483
Ik heb op de valreep nog even de VIVA gekocht met dat interview. Nou nou, wereldschokkend Alleen wel een beetje stom dat Yolanthe dus nog de dag vóór alle heisa heeft zitten verkondigen hoe graag ze voor hem kookt En dat Jan dan de boter haalt als die vergeten is in de super En als ze dan hebben genoten van hun gewone avondmaal, dan strijkt en vouwt ze nog even zijn was

Terwijl het toen dus al uit was. Hihi.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:48:06 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70152090
Wes hoert en sloert op Eivissa terwijl Yoyo als een onbestorven weduwe thuis zit ±o . Ik hoop dat ze niet met het eten zit te wachten .
pi_70178466
quote:
Jan heeft een grote.
Dan gaven die C&A onderbroeken die Jan droeg zeker een vertekend beeld?
stadionwave
pi_70178525
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:38 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Dan gaven die C&A onderbroeken die Jan droeg zeker een vertekend beeld?
Die plakken ze af anders is t aanstootgevende reclame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')