Jemig, wat sip zegquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
ha hier kan die ook ...
Yolanthe: Mick Hoogendijk is 'doos'Patricia en Yolanthe hebben steun bij elkaar gevonden als het gaat om luddevedu. In Glossy zegt Yolanthe boos te zijn op "die doos" Micky Hoogendijk die in haar ogen Adam Curry heeft 'gestolen' van Patricia Paay.
"Dat hij dan een paar maanden geleden verliefd wordt op één of andere doos. Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik van haar. Ik ben echt boos op jouw situatie," zegt Yolanthe in het blad.
Yolanthe Cabau van Kasbergen zegt "niet boos" te zijn op Jan Smit die uit haar leven verdween. "In hem ben ik wel een beetje teleurgesteld." De dames zeggen allebei niet te weten wat ze fout hebben gedaan, waardoor ze nu single zijn.
Oud en lelijk
Voor Patricia vindt het nu al tijd vooruit te kijken. "Voor mij is het belangrijk dat ik aan mezelf denk en doorga. Daarom dacht ik: 'ik moet ophouden met huilen, want anders word ik oud en lelijk.'
Teringquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
ha hier kan die ook ...
Yolanthe: Mick Hoogendijk is 'doos'Patricia en Yolanthe hebben steun bij elkaar gevonden als het gaat om luddevedu. In Glossy zegt Yolanthe boos te zijn op "die doos" Micky Hoogendijk die in haar ogen Adam Curry heeft 'gestolen' van Patricia Paay.
"Dat hij dan een paar maanden geleden verliefd wordt op één of andere doos. Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik van haar. Ik ben echt boos op jouw situatie," zegt Yolanthe in het blad.
Yolanthe Cabau van Kasbergen zegt "niet boos" te zijn op Jan Smit die uit haar leven verdween. "In hem ben ik wel een beetje teleurgesteld." De dames zeggen allebei niet te weten wat ze fout hebben gedaan, waardoor ze nu single zijn.
Oud en lelijk
Voor Patricia vindt het nu al tijd vooruit te kijken. "Voor mij is het belangrijk dat ik aan mezelf denk en doorga. Daarom dacht ik: 'ik moet ophouden met huilen, want anders word ik oud en lelijk.'
Tja ze moeten het toch kwijt he... strax dat wijf van Roelvink erbij en hop!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering. Misschien kunnen ze een praatgroepje oprichten?
Die zal wel met Jim aan de klats zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef berney het volgende:
Waar is Annelies30? Ligt ze op de loer bij Jantje Smit??
jajoh, ik denk ook niet dat er nog een beetje vervolg komt op deze soap...quote:
Ja zonde dat er zo weinig nieuws is , maar we hebben wel een mooie tijd gehad op t palinggate!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Ole het volgende:
Het wordt tijd voor een volgende gate. Gelukkig is de komkommertijd weer in aantocht, dus dat gaat vast gebeuren!
Ja dat vind ik ook..Liefs met maar 16 topics over de J&Y Gate.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zonde dat er zo weinig nieuws is , maar we hebben wel een mooie tijd gehad op t palinggate!!!
Ja ik heb ze laatst nagelezen en heb weer zo gelachen joh, echt leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook..Liefs met maar 16 topics over de J&Y Gate.
Hij heeft gelijk ,dat huis heeft een vermogen gekost ,maarre als ie een Volendamse treft, dan heeft ie grote kans dat t allemaal vernieuwd moet worden ,want die hebben dus wel een eigen willetje wat inboedel, aankleding van huizen betreft.Niet allemaal , maar wel de meeste.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef Vivi het volgende:
Awww, net bij Shownieuws: Jan laat de inrichting van zijn huis zoals Yo het heeft ingericht, óók als er een nieuwe vrouw komt die het daar niet mee eens is. "Zo werkt dat niet" zegt Jan.
En de lokroepen van Yoyo naar Jan in allerhande media liegen er ook al niet om imo.
Nieuwe voordeur en het is af tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk ,dat huis heeft een vermogen gekost ,maarre als ie een Volendamse treft, dan heeft ie grote kans dat t allemaal vernieuwd moet worden ,want die hebben dus wel een eigen willetje wat inboedel, aankleding van huizen betreft.Niet allemaal , maar wel de meeste.
Normaal gesproken wel maar hier willen ze dan meestal huis strippen ,alles nieuw!Ik zou snel tevreden zijn hoor in Jans stulpje.!Moet prachtig wezen.quote:
Te beginnen met vele meters kitcherige vitrage.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk ,dat huis heeft een vermogen gekost ,maarre als ie een Volendamse treft, dan heeft ie grote kans dat t allemaal vernieuwd moet worden ,want die hebben dus wel een eigen willetje wat inboedel, aankleding van huizen betreft.Niet allemaal , maar wel de meeste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |