Dat ga ik zo maar eens doen ja.quote:
Daar waag ik mij niet aan. Ooit Adelante op je nek gehad? Brrrquote:Op maandag 15 juni 2009 03:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zet 'm ook maar even centraalKLB reglement, de mods zouden het waarderen.
Adelante, srsly!?quote:Op maandag 15 juni 2009 03:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar waag ik mij niet aan. Ooit Adelante op je nek gehad? Brrr
quote:
Vergeet je zomaar mister KLB, Bio.quote:
Oh, die kwam helemaal niet in me opquote:Op maandag 15 juni 2009 03:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vergeet je zomaar mister KLB, Bio.
ik krijg dan altijd een smsjequote:Op maandag 15 juni 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
Zie, we praten er alleen nog maar over en daar is de KLBmod al
Ondeugend dan!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, die kwam helemaal niet in me op
Je mag niet dansen op een volle maag, dat is heel slecht is mij altijd geleerd.quote:
Ik ga nu ook heus niet dansenquote:Op maandag 15 juni 2009 03:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mag niet dansen op een volle maag, dat is heel slecht is mij altijd geleerd.
In mijn gedachten dans jullie verder.quote:Op maandag 15 juni 2009 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga nu ook heus niet dansenEn 't is maar komkommer
Ken ik!quote:
Er is geen rest, ik heb ze allemaal voorgekauwd.quote:Op maandag 15 juni 2009 04:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ken ik!
De rest was ik ook wel achtergekomen na even denken hoor
Ja, had je niet hoeven doen als ik even mocht denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 04:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is geen rest, ik heb ze allemaal voorgekauwd.
Fiiiine, hij staat op NL1.quote:Op maandag 15 juni 2009 04:12 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, nu komt zo die vent met irritante uitspraak op NL1.
Het is net geweest, of heb je het nog gehoord?quote:Op maandag 15 juni 2009 04:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, had je niet hoeven doen als ik even mocht denken
[..]
Fiiiine, hij staat op NL1.
En nu over een non die in opsluiting verkeert.quote:Op maandag 15 juni 2009 04:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ja godver, het begon met iemand die Amsterdam verliet
Geen idee, het staat vaak gewoon aan en trekt pas mijn aandacht zodra die vent begint te praten.quote:
Dit herhalen ze de gehele nacht.quote:
Waarom?quote:Op maandag 15 juni 2009 04:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik maar wakker moet nblijven tot 2200 morgen.
Oké, daar heb je gelijk in. Toch ga ik nu wel echt slapen.quote:
Slapen, met 2 dansende meisjes op mijn netvlies gebrand.quote:Op maandag 15 juni 2009 04:27 schreef Harajuku. het volgende:
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow that I'll say good night 'till it be 'morrow.
quote:Op maandag 15 juni 2009 06:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, LEKKER VOOR JE!!!11
Ik begin over 20 minnuutjes
ey goedemorgen jij falert,quote:Op maandag 15 juni 2009 07:48 schreef jitzzzze het volgende:
Mogge![]()
Waar is die langverwachte kaste nou?
Waar is die lijst dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:36 schreef jagga het volgende:
[..]
ey goedemorgen jij falert,
Die is vrijdag al langs gekomen, en ik stond er niet in
Jij wel, jij stond kaste 1..
goeie grap hehquote:
Huh? 2 dagen zonder Fok!? Waarom?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jitzzzze hoe was dat 2 dagen geen FOK!?Ik zat daardoor aan de drank
Ik ook niet, alleen de muis welquote:Op maandag 15 juni 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? 2 dagen zonder Fok!? Waarom?
Ik raak in het weekend geen pc aan, zit door de weeks al genoeg bij zo'n apparaat.
Zijn er dan betere dingen te doen in het weekend?quote:
Bier + Tieten!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zijn er dan betere dingen te doen in het weekend?
Hebben we hier genoegquote:
Hehequote:Op maandag 15 juni 2009 09:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zie toch liever een echt wijf dan een wijf op een beeldscherm
Waarom moet ik dromen om een wijf te zienquote:Op maandag 15 juni 2009 09:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HeheBlijf dromen, dan kom je er altijd wel.
Maar is ze ook om aan te zien?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom moet ik dromen om een wijf te zien
Loopt er net nog een voorbij
Toiletjuffrouw bedoelt ie.quote:
Ja, als slanke blondine van een jaar of 25 kun je jezelf heus wel naar de top krijgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zijn die automatisch altijd lelijk of zo?
De sowieso, als je hier tijdens kantooruren bent, dan ben je echt een koning.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd niet zo stoer als maandag tot vrijdag van 8 tot 5 FOK!ken
Hai. *fap*quote:
Ik ben heul je vriendje nietquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, als slanke blondine van een jaar of 25 kun je jezelf heus wel naar de top krijgen.
Vorige week ook, was ik bij een kantoor met allemaal blondines van een jaar of 19-20
helemaal als je toestemming heb van je baasquote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De sowieso, als je hier tijdens kantooruren bent, dan ben je echt een koning.
En echt, dan loop ik daar als enige 19-jarige jongen met een stropdas om en koffie in m`n handen.quote:
Haiquote:
Dat is alleen maar uit verveling.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stiekem kom je met een kloon online.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is alleen maar uit verveling.Daarom ben ik er in het weekend ook nooit omdat ik dan wel dingen te doen heb.
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is alleen maar uit verveling.Daarom ben ik er in het weekend ook nooit omdat ik dan wel dingen te doen heb.
Nee hoor, dit is mijn kloon, ben eigenlijk Snakey.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Stiekem kom je met een kloon online.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is mijn kloon, ben eigenlijk Snakey.
Heuheu. Ik ben koning.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |