goed hoort er niet in thuis!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:41 schreef Onnoman het volgende:
recame sbs hans aids domino kettingreactie kansloos homo's stinkers reclame
welk woord hoort er niet in thuis
goedzo domino
Onnoman, jij bent de zwaktste schakel.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:41 schreef Onnoman het volgende:
recame sbs hans aids domino kettingreactie kansloos homo's stinkers reclame
welk woord hoort er niet in thuis
goedzo domino
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Maikuuul het volgende:
NIEUW: HET PROGRAMMA DAT HEEL NEDERLAND OP ZIJN GRONDVESTEN ZAL LATEN SCHUDDELEN !!!
Ook daar is in geknipt. Saai bovendien.quote:
is dat niet gedaan dan? Dat zei Kraaij vorige week nl.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
En de aankondigingen over die Boeings. Zogenaamd aangezwengeld nav een kettingreactie.
die rechter is echt zo'n type die een modeltreinbaan heeft.quote:
ja tuurlijk, want die weet alles van.. eh.. ehm.. dingen achter elkaar zetten en om laten vallenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En die kansloze kerel van Domino D-Day halen ze ook weer van stal.
dat dus ^^^^^^quote:Op maandag 15 juni 2009 13:50 schreef byah het volgende:
MaarEr was toch al zeker 2 weken geleden in het nieuws dat die recordpoging mislukt was?
Echt triest, er werd nog steeds vol reclame voor gemaakt op sbs.
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Flyduck het volgende:
ze hebben echt lopen knippen zie ik via sbsgemist.
En het meest grappige hebben ze niet uitgezonden![]()
Check dit haha
Nog iets wat opvalt, de tijden lopen niet eens gelijk bij de duitse en NL versie
Gewoon doorgaan met uitzenden, zodat iedereen lekker de Weijers en de holländer kan uitlachen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Flyduck het volgende:
Check dit haha
Nog iets wat opvalt, de tijden lopen niet eens gelijk bij de duitse en NL versie
Check dit haha
Ziggo heeft hier RTL en nog een paar zenders van de kabel af gehaald om ruimte op de kabel te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met uitzenden, zodat iedereen lekker de Weijers en de holländer kan uitlachen.
Pro7 is sowieso mijn favo Duitse tv-zender. Mogen ze van mij graag op de kabel doen, op de plaats doen waar nu de Duitse RTL zit.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 03:31 schreef Afwezig het volgende:
Je kan het SBS6 moeilijk kwalijk nemen dat ze programma's maken die kut zijn, dat is namelijk al jaren het succesvolle concept achter SBS6
Check dit haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |