Wat komt die hoere paula ineens vaak in topicsquote:Op maandag 15 juni 2009 05:21 schreef Perico het volgende:
[..]
Nouuu, niet meer na dit filmpje:
En het volgende:
Jezus he! Anders ga je ff Duits pratenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:44 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben van mening dat het verboden moet worden in openbare ruimtes zoals bibliotheek/openbaar vervoer/werk, uberhaupt op locaties waar je veel onder de mensen bent, een andere taal te spreken behalve Nederlands..
Tuurlijk ik vind het normaal als je als toerist daar niet aan hoeft te houden, maar wanneer je een Nederlander bent.. praat je gewoon Nederlands! Als je het thuis doet, in de moskee, of bij het chinees restaurant.. dat is dan ook weer anders..
Mijn klacht is: Ik stoor me aan die conversaties in een andere taal..
een ander voorbeeld.. ik was laatst met een huisgenoot en haar broer, en nog een vriendin bij mij aan het bieren.. gaan die broer en zus 1 zin in het tsjechisch zeggen.... mn hele avond was verpest
Turks is dan ook een niet-te-volgen brabbeltaaltjequote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Het is soms zo leuk om Turks te lullen bij andere mensen die het niet verstaan. Ze irriteren zich eraan, en dat maakt het alleen maar leuker
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
Mag je op een Nederlands forum wel een andere taal spreken volgens jou, is valt dat ook onder de verboden?
مرحبا بداية الموضوع ، نتن
Truequote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turks is dan ook een niet-te-volgen brabbeltaaltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |