In dit geval wel ja... ik zou het nooit doen.. omdat ik weet dat het fucking asociaal is.. het is precies hetzelfde als fluisteren.. je gaat hierbij de sfeer in korte tijd zo ontiegelijk verpesten... net als fluisteren...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Aishlin het volgende:
Dan laat jij iemand snel je avond verpesten
Ja precies, je kan de situatie beter eerst op je zelf reflecteren voordat je gaat kijken naar anderenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef Muzz_ het volgende:
Trouwens Nederlanders klagen vaak over dit onderwerp maar kijken nooit naar zichzelf. Nederlanders in het buitenland kun je 10km verder op nog horen. [Volume 10] Heeeeey Truus, MOET JE IS ZIEN! KIJK IS AAN. Nou breekt me de klomp [/Volume 10]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat jij beschrijft zijn pauperknechten.. doet me denken aan die vent die tussen de lijken een biertje lag te drinken terwijl 1 dag ervoor de tsunami over dat land heen was geveegd... krijg je een antwoord als van:quote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef Muzz_ het volgende:
Trouwens Nederlanders klagen vaak over dit onderwerp maar kijken nooit naar zichzelf. Nederlanders in het buitenland kun je 10km verder op nog horen. [Volume 10] Heeeeey Truus, MOET JE IS ZIEN! KIJK IS AAN. Nou breekt me de klomp [/Volume 10]![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Verdammt, ich begreipf diesen topic nicht. Warum schreibt du nicht Deutsch? Ich finde es nicht toll wenn du Niederländisch spracht.Houd ihre kopf, du schweinhund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doen ze dus wel!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:58 schreef Onnoman het volgende:
...Nederlanders die emigreren naar Amerika blijven ook geen Nederlands spreken..
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:54 schreef Ruud het volgende:
Haha, TS is belachelijk gemaakt door Tsjechen.
* FRANSquote:Op maandag 15 juni 2009 00:48 schreef Muzz_ het volgende:
De meeste talen vind ik eigenlijk wel leuk om aan te horen in publieke ruimtes.
Echter moet er een verbod komen op de volgende talen:
* Duits![]()
* Marokkaans/Arabisch![]()
* Turks![]()
* Alles wat uit Afrika komt
Nouuu, niet meer na dit filmpje:quote:Op maandag 15 juni 2009 00:48 schreef Muzz_ het volgende:
De meeste talen vind ik eigenlijk wel leuk om aan te horen in publieke ruimtes.
Echter moet er een verbod komen op de volgende talen:
* Duits![]()
Die wonen daar niet knuppelquote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef Muzz_ het volgende:
![]()
Andersom denken ze hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 05:51 schreef NoFidea het volgende:
Allochtonen schreeuwen ook standaard, zo irritant. Schreeuwen + lawaai + andere taal + dom gedrag + irritante stemmen =![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:54 schreef Ruud het volgende:
Haha, TS is belachelijk gemaakt door Tsjechen.
Allemaal?quote:Op maandag 15 juni 2009 05:51 schreef NoFidea het volgende:
Allochtonen schreeuwen ook standaard, zo irritant. Schreeuwen + lawaai + andere taal + dom gedrag + irritante stemmen =![]()
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:10 schreef wikwakka2 het volgende:
TS is wel de meest wereldvreemde persoon die ik dit jaar tegen ben gekomen. Meerdere talen vloeiend kunnen spreken is juist goed. Het is overigens wel een andere zaak als de persoon in kwestie geboren is in Nederland en nog steeds geen enkele fatsoenlijke zin uit zijn muil krijgt. En dan heb ik het over dingen als: "Wolla, check die meisje". Dan vraag ik mij vaak af of ze hun ouders taal net zo slecht spreken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:49 schreef Shivo het volgende:
Eens! En ik vind ook dat we allemaal dezelfde kleren moeten gaan dragen. Allemaal veel overzichtelijker. Ik stoor me aan mensen met petjes. Mannen allemaal een bruin hemd, vrouwen in een rok.
Wat komt die hoere paula ineens vaak in topicsquote:Op maandag 15 juni 2009 05:21 schreef Perico het volgende:
[..]
Nouuu, niet meer na dit filmpje:
En het volgende:
Jezus he! Anders ga je ff Duits pratenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:44 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben van mening dat het verboden moet worden in openbare ruimtes zoals bibliotheek/openbaar vervoer/werk, uberhaupt op locaties waar je veel onder de mensen bent, een andere taal te spreken behalve Nederlands..
Tuurlijk ik vind het normaal als je als toerist daar niet aan hoeft te houden, maar wanneer je een Nederlander bent.. praat je gewoon Nederlands! Als je het thuis doet, in de moskee, of bij het chinees restaurant.. dat is dan ook weer anders..
Mijn klacht is: Ik stoor me aan die conversaties in een andere taal..
een ander voorbeeld.. ik was laatst met een huisgenoot en haar broer, en nog een vriendin bij mij aan het bieren.. gaan die broer en zus 1 zin in het tsjechisch zeggen.... mn hele avond was verpest
Turks is dan ook een niet-te-volgen brabbeltaaltjequote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Het is soms zo leuk om Turks te lullen bij andere mensen die het niet verstaan. Ze irriteren zich eraan, en dat maakt het alleen maar leuker
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
Mag je op een Nederlands forum wel een andere taal spreken volgens jou, is valt dat ook onder de verboden?
مرحبا بداية الموضوع ، نتن
Truequote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turks is dan ook een niet-te-volgen brabbeltaaltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |