Dus als er weinig mensen zijn die een bepaald iets hebben is het kut en als er veel mensen een bepaald iets hebben is het vet volgens jou?quote:
Ik wilde net de deur uitgaan om zo'n ding te kopen maar, door jouw goed beargumenteerde post ben ik van gedachte veranderd en koop ik hem niet meer.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef r3gi3boy het volgende:
Wat een fokking STRONT TELEFOON IS DAT!!!
POEP PIS KUT STAR SAMSUNG
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef Nieuweling. het volgende:
Dus als er weinig mensen zijn die een bepaald iets hebben is het kut en als er veel mensen een bepaald iets hebben is het vet volgens jou?
Ooh shit ik had je 1e post verkeerd gelezen....quote:Op zondag 21 juni 2009 15:31 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?anders hadden er al meer mensen gereageerd
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:32 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ooh shit ik had je 1e post verkeerd gelezen....
Sorry Lukje....
Hoe kort is heel kort in jouw ogen? En wat versta je precies onder ''mee gaan''? Dat ze helemaal uit elkaar vallen enzo of dat er 2 mini krasjes op het toestel zitten?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:30 schreef Fortitudo het volgende:
is het touchscreen?
touchscreens gaan maar heel kort mee, dat weet je?
Dan kan jij er niet mee omgaan.. Ik heb de F700 (touchscreen + toetsenbord) en het werkt nog best. Ding is 1,5 jr oud.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:30 schreef Fortitudo het volgende:
is het touchscreen?
touchscreens gaan maar heel kort mee, dat weet je?
zooowquote:Op zondag 21 juni 2009 15:36 schreef Marurk het volgende:
3.15 megapixel camera maar
Mijn telefoon is al bijna 1,5 jaar oud en die heeft zelfs 5 MP.
Ja zeker een verrotte Samsung G600 waarbij je 5 seconden dat ding stil moet houden als je een foto maakt omdat de foto anders helemala verneukt is. En nou niet zeggen dat het NIET die telefoon is want dan lieg je!!! JE HEBT DIE TELEFOON!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:36 schreef Marurk het volgende:
MP zeggen geen fuck, gaat om de lensquote:Op zondag 21 juni 2009 15:36 schreef Marurk het volgende:
Omlaag schuiven. Achterkant naar boven houden, bovenkant naar beneden en dan met je duimen naar beneden duwen..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Ik heb de telefoon net een paar uur maar ik krijg het klepje er dus met geen enkele mogelijkheid eraf. M'n vader heeft het ook geprobeerd maar hem lukte het ook niet. :S Dus tja ik weet het niet ik denk dat ik het dadelijk nog een tijdje ga proberen en anders naar een winkelVoor de rest lijkt het me wel een leuke telefoon
![]()
Sony Ericsson k850iquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ja zeker een verrotte Samsung G600 waarbij je 5 seconden dat ding stil moet houden als je een foto maakt omdat de foto anders helemala verneukt is. En nou niet zeggen dat het NIET die telefoon is want dan lieg je!!! JE HEBT DIE TELEFOON!
Dat is altijd al een graf ellende geweest met de toestellen van Samsung. Bij mijn D900 was het al een hele puzzel om het klepje van je batterij los te krijgen, bij mijn Omnia is het een mysterie. Toen ik me Omnia uit de doos haalde om de batterij er in te doen, heb ik gewoon 20 min lopen pielen om dat klepje los te makenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Ik heb de telefoon net een paar uur maar ik krijg het klepje er dus met geen enkele mogelijkheid eraf. M'n vader heeft het ook geprobeerd maar hem lukte het ook niet. :S Dus tja ik weet het niet ik denk dat ik het dadelijk nog een tijdje ga proberen en anders naar een winkelVoor de rest lijkt het me wel een leuke telefoon
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |