http://www.hardware.info/(...)erdicht_toetsenbord/quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef Ridocar het volgende:
In de vaatwasser lijkt me overdreven, maar je hebt van die waterdichte exemplaren die je makkelijk kunt schoonhouden.
gewoon een keer per jaar een nieuwe aanschaffen een OEM voor 10 euroquote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef ScarFace- het volgende:
Wat kost / waar koop je nou zo een afwasbaar toetsenbord die gewoon in de vaatwasser kanheb er wel eens van gelezen maar nooit te koop gezien.
Ben wel benieuwd naar de prijs ed. Post het hier
NEEquote:Op zondag 14 juni 2009 23:49 schreef henkway het volgende:
[..]
gewoon een keer per jaar een nieuwe aanschaffen een OEM voor 10 euro
Tijd terug gedaan, nu is het weer vies, koffie vlekken erop etc.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef Sander het volgende:
Op zich wordt een toetsenbord toch niet zo vies? Daarnaast, ik schroef die van mij uitelkaar in 20 seconden, spoel alles af, drogen, en ik zet de bende weer in elkaar. Uiteindelijk kost me dat minder tijd dan één film duurt (die ik van te voren opzet).
Knopjes eraf halen zou ik mee oppassen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:31 schreef Roops het volgende:
Wat voor sommige mensen ook handig is, is een foto maken van hoe de knopjes er terug in moeten
wacht maar een dagjequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik morste net ijs op mijn keyboard, iets dat ik opgelost heb door een glas water over mijn keyboard te gooien. En hij doet het gewoon nog steeds.
Heb je mijn bovenstaande post gelezen? Dit ding heeft een uur lang volgezeten met water van +/- 40 graden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |