He, ik heb ook nog wel een paar monstertjes liggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hier krijg ik nou zo'n instant austin-powers gevoel van:
[ afbeelding ]
Jij bent wel geslaagd ja, die woonkamer niet. Wat een kil, ongezellig hok zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef k_man het volgende:
Gezellige, sfeervolle woonkamer met speels gebruik van niveauverschillen. Ofzo. Ben ik geslaagd als makelaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent iig beter als de makelaar die de boel probeert te verkopen, wat een prutser, drie foto's met bewegende objecten (mens en huisdier), en die foto's geven dan ook nog de indruk dat er een relatief lange belichtingstijd nodig was, wat mij dan meteen doet denken dat het een donker hol is...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef k_man het volgende:
Gezellige, sfeervolle woonkamer met speels gebruik van niveauverschillen. Ofzo. Ben ik geslaagd als makelaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat hier om opmerkelijk foto's van funda, niet om een gebrek aan smaakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou het een soort spelletje zijn, iets van voetje van de vloer en eilandje pik ofzo?quote:
Ik heb dit topic bedacht, dus ik weet waar het om draait.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:39 schreef error_404 het volgende:
Het gaat hier om opmerkelijk foto's van funda, niet om een gebrek aan smaak. Post dan deze:
En dan nog schuiven met het bed om de wasmachine en droger zichtbaar te krijgen... moet wel een heel klein kamertje zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 12:36 schreef Tazz het volgende:
Veel toegevoegde waarde deze foto...
was pas de 5e foto van de keuken...
[ link | afbeelding ]
Vind ik ook, maar dan wel een effen muurquote:
De verkopers zijn ook gezakt daar zij de makelaar niet even op zijn vingers hebben getikt over de foto's.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Je bent iig beter als de makelaar die de boel probeert te verkopen, wat een prutser, drie foto's met bewegende objecten (mens en huisdier), en die foto's geven dan ook nog de indruk dat er een relatief lange belichtingstijd nodig was, wat mij dan meteen doet denken dat het een donker hol is...
volgens mij staat dat bed wel t zelfde... als ik die andere muur of kast er naast zie dan staat die stukken verder naar voren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog schuiven met het bed om de wasmachine en droger zichtbaar te krijgen... moet wel een heel klein kamertje zijn![]()
[ afbeelding ]
Poppetje Machientje gezien, kastje gesloten bedje verschoven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:29 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ik zit al vijf minuten te turen.
Hond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |