Tja, misschien heeft hij een verkeerd beeld van wat het doel is van zo'n scriptie. Het enige dat je kunt doen is dat idee heel duidelijk wegnemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I knowIk begrijp alleen niet waarom m'n begeleider zich aangevallen voelt want ik heb nergens stellig gezegd dat het geimplementeerd moet worden ofzo, maargoed.. Zal het wel overleggen/bedenken wat ik met de feedback ga doen
Dat denk ik dan.. Vanmiddag gewoon duidelijk uitleggen dusquote:Op maandag 15 juni 2009 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, misschien heeft hij een verkeerd beeld van wat het doel is van zo'n scriptie. Het enige dat je kunt doen is dat idee heel duidelijk wegnemen.Je kunt toch gewoon zeggen dat je van school nou eenmaal bepaalde aanbevelingen erin moet zetten maar dat die helemaal niet in de praktijk gebracht hoeven te worden, dan is hij weer gerustgesteld en kun je ze toch gebruiken.
Kan ik me voorstellen! 'Speciaal' koken is toch leuker om vóór iemand te doenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is denk ik niet zo'n probleem als je met z'n tweeën gezonder wilt eten.
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat het makkelijker is om gezond te eten als je helemaal zelf kunt bepalen wat en wanneer je eet.
Wel raar trouwens, als ik nu een keer alleen moet eten heb ik echt geen zin om uitgebreid te koken. Op zich kan minder uitgebreid gezonder zijn, maar het wordt ook weleens een pizza ofzo. Ik vind het wel knap als je toch die moeite blijft doen als je alleen woont.
Ziet er lekker uit ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! 'Speciaal' koken is toch leuker om vóór iemand te doen![]()
Ik heb gisteren trouwens deze gemaakt, toen we bezoek hadden:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=487576&rq=chorizo
Erg lekker! (er staat 'slank' bij, maar da's alleen als je een 8e van de taart neemt
)
Hee! Die had ik laatst ook al hier gepostquote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! 'Speciaal' koken is toch leuker om vóór iemand te doen![]()
Erg lekker! (er staat 'slank' bij, maar da's alleen als je een 8e van de taart neemt
)
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Hey Phaidra, deed jij nou iets met geschiedenis?
Was dat deze ja?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee! Die had ik laatst ook al hier gepost. Dat ik die ging maken voor de 2e keer
.
Ja, hij is erg jammie. En idd, wie eet daar nou maar een achtste vanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Was dat deze ja?Nou je had gelijk iig, hij is errrg lekker
![]()
Sowieso, chorizo
Om nom nom! Ziet er lekker uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
)
Nouja, ik ben eigenlijk op zoek naar goede boeken die geschikt zijn voor min of meer amateurs (nouja, ik heb gymnasium en ruim een half jaar aan geschiedenisvakken) die zich wat meer in de oudheid willen verdiepen. Weet jij misschien iets?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
, oude geschiedenis/ antieke cultuur. Hoezo?
Ja hoor!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om nom nom! Ziet er lekker uit.
Klopten de hoeveelheden wel trouwens?
O, ik lees even mee, want ik ben ook erg geïnteresseerd in die materiequote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, ik ben eigenlijk op zoek naar goede boeken die geschikt zijn voor min of meer amateurs (nouja, ik heb gymnasium en ruim een half jaar aan geschiedenisvakken) die zich wat meer in de oudheid willen verdiepen. Weet jij misschien iets?
Ik heb wel Pompeii van Mary Beard besteld, die kreeg wel goede kritieken, maar dat gaat natuurlijk maar over 1 heel specifiek onderwerp.
Hangt ervan af hoe groot je vorm is denk ik! En hoe groot je tomaten.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om nom nom! Ziet er lekker uit.
Klopten de hoeveelheden wel trouwens?
Hier op de UvA gebruiken we Een kennismaking met de Oude Wereld van Blois en Van der Spek. Is goed te volgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, ik ben eigenlijk op zoek naar goede boeken die geschikt zijn voor min of meer amateurs (nouja, ik heb gymnasium en ruim een half jaar aan geschiedenisvakken) die zich wat meer in de oudheid willen verdiepen. Weet jij misschien iets?
Ik heb wel Pompeii van Mary Beard besteld, die kreeg wel goede kritieken, maar dat gaat natuurlijk maar over 1 heel specifiek onderwerp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oe, mn zus komt logeren, en ik denk dat ik deze ga maken om morgen aan d'r mee te geven als ze tentamens moet maken!![]()
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=312324&rq=muffins
Valt volgens mij calorie-wise ook nog best wel mee!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat is idd wel heeel liefquote:Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kwak, veel plezier met je galadate! Mijn vriend is ook nogal van de etiquette, en voor ons 1e gala samen kreeg ik dus zo'n blauw kaartje met zilveren pen beschreven dat hij heel graag met me naar het gala wilde omdat hij me zo leuk vond en me graag in een jurk wilde zienWel barstensvol spelfouten, want meneer is enorm dyslectisch. Ik heb dat kaartje nog heel lang bewaard, ik vond het zo leuk
Even denken hoor. Van Nederlandse auteurs zijn Fik Meijer en Jona Lendering aan te raden. Ze vallen een beetje in de zelfde categorie, ze schrijven voor amateurs, maar het is ook leuk om te lezen als je wat meer achtergrondkennis hebt. Van buitenlandse auteurs ken ik Bettany Hughes, Adrian Goldsworthy, Jared Diamond, Tom Holland en Robin Lane Fox als goede schrijvers over de oudheid. De laatste kan je iig het best in het Engels lezen, de vertaling schijnt niet zo goed te zijn. Van de anderen weet ik het niet zo goed. Als het je écht om de droge feiten en chronologie van de geschiedenis gaat, is 'Een kennismaking met de oude wereld' van De Blois en Van der Spek je boek (de laatste is 1 van mijn hoogleraren), dé bijbel voor alle eerstejaars. 'De oudheid. Grieken en Romeinen in de context van de wereldgeschiedenis' heb ik niet gelezen, maar de auteurs (Naerebout en Singor) zijn docenten in Leiden.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ga je de allround (hoofdagent) opleiding doen? Ik heb een afgeronde mbo niveau 4 opleiding, en als ik het allemaal goed begrijp kan ik dan wel de verkorte opleiding van 2,5 jaar doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tof!
MoBlo heeft even weinig tijd vandaag, maar kan je vanavond wel wat vertellen over wat ik tot nu toe weet.
heb zelf geen HBO-bachelor, dus kan niet de verkorte van 2,5 gaan doen, maar ben wel naar voorlichting KLPD geweest, ga de 23ste naar een voorlichting voor Gelderland en de 24ste heb ik mijn eerste testdag.. dus of ik je kan helpen weet ik niet, maar anders heb ik nog wel een linkje voor je waar ze het wel weten
Zo.. nog 10 minuten voordat m'n docent hier voor de deur staat![]()
![]()
*prop*
weet ook niet wat ik eet, want ben overdag op een middelbare school en 's avonds wordt er voor me gekookt
dus lijstje:
O: 3 rijstwafels pindakaas
T: appel
rest:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |