quote:Op zondag 14 juni 2009 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Gewoon een onschuldig bosje rozen
tof!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:31 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja! Ik dacht al dat ik er hier al eens iemand over had zien praten! MoBlo! vertel!!
Vervelend!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef AKnynke het volgende:
Babies, I'm back! wat heb ik gemist? Vast wel, heeft er iemand een samenvatting voor me?
Ik kwam donderdag al veilig op continentaal europese bodem aan, en ben gelijk door gegaan naar het strand. Helaas bedacht m'n koffer (met al m'n beachvolleybalspullen erin, zonnebrand, toiletspullen etc.) dat het wel verstandig was om pas op zaterdag aan te komen. Heel fijn!
plus laptop en externe harde schijf, een boek en wat te snoepen...Voor een lange vlucht zou ik het wel doen, maar voor zo'n korte vlucht niet, dan sjouw ik me te pletter!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Vervelend!
Maar daarom moet je ook altijd je toiletspullen in je handbagage doen(+ 1x ondergoed + bikini +pyjama)
Je mag geen vloeistoffen in je handbagage doen, dus dan vallen de meeste toiletspullen al af.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Vervelend!
Maar daarom moet je ook altijd je toiletspullen in je handbagage doen(+ 1x ondergoed + bikini +pyjama)
Eh, je gesprek ging niet goed dus? Vertel...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die kutscriptieen met de begeleiders die allebei iets anders willen
en met begeleiders die iets anders lezen dan in mijn scriptie staat
Mini tandpasta en mini zonnebrand kan wel (tot samen max 100 ml)quote:Op maandag 15 juni 2009 09:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je mag geen vloeistoffen in je handbagage doen, dus dan vallen de meeste toiletspullen al af.
Bij mij hebben ze op het vliegveld een keer een flesje zonnebrand weggegooid toen ik vergeten was dat die er nog in zat.
Net per mail een reactie gehad op mijn eerste drie deelvragen. Mijn begeleider van stage schijnt het moeilijk te vinden om te lezen.. Ik heb in mijn scriptie een advies opgenomen om meer mensen van het huidige personeel te instrueren over de werkzaamheden voor bepaalde diensten, zodat die werkzaamheden door kunnen gaan bij ziekte van de huidige uitvoerende werknemers. Er zijn namelijk maar 2 mensen (per 1 juli 1, aangezien er een uit dienst gaat) die de werkzaamheden kunnen uitvoeren. Mijn begeleider leest dit als "meer personeel aannemen"quote:Op maandag 15 juni 2009 09:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eh, je gesprek ging niet goed dus? Vertel...
ik heb ook wel eens meer dan 100 ml. meegenomen in verschillende kleine flesjes, geen probleem.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Mini tandpasta en mini zonnebrand kan wel (tot samen max 100 ml)
Oh, wat vreselijk irritant zeg! Daar zou ik ook gek van worden ja. Is dat eigenlijk normaal, dat 2 mensen evenveel inspraak hebben? Dan nog is het wel heel raar dat ze het nergens over eens zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Net per mail een reactie gehad op mijn eerste drie deelvragen. Mijn begeleider van stage schijnt het moeilijk te vinden om te lezen.. Ik heb in mijn scriptie een advies opgenomen om meer mensen van het huidige personeel te instrueren over de werkzaamheden voor bepaalde diensten, zodat die werkzaamheden door kunnen gaan bij ziekte van de huidige uitvoerende werknemers. Er zijn namelijk maar 2 mensen (per 1 juli 1, aangezien er een uit dienst gaat) die de werkzaamheden kunnen uitvoeren. Mijn begeleider leest dit als "meer personeel aannemen"![]()
Begeleidster van school wil erin hebben dat ik mogelijke nieuwe doelgroepen aanwijs, vervolgens zegt begeleider vanuit stage "Wat doet dit hierin? We blijven bij de huidige doelgroepen"![]()
En tot slot: begeleidster van school: "Geef bij je conclusie ook een samenvatting van wat je in het hoofdstuk hebt behandeld, naast de beantwoording van je deelvraag". * Daph_ doet het op de manier van begeleidster vanuit school* Begeleider vanuit stage: "Waarom geef je een samenvatting bij je conclusie? Hier hoort alleen het antwoord op de deelvraag te staan"
*zucht*
Zo, dat moest eruit. Ik heb vorige week een gesprek met mijn begeleider vanuit stage gehad en dat ging op zich best goed. Ik hoefde het niet allemaal weer terug te veranderen naar mijn vorige (door school afgekeurde) scriptie, dus dat scheelt. Maar nu heeft ie weer allemaal punten waarvan ik denk 'wat moet ik ermee'.
Volgens mij was het max. een liter in verpakkingen van max. 100ml per stuk.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens meer dan 100 ml. meegenomen in verschillende kleine flesjes, geen probleem.
M'n lijstjes van de afgeopen 3 dagen zet ik amar niet neer. komt neer op 3x bbq, 1x pizza en veel bier en andere drank. Een halve dag beachen, een halve dag in het ziekenhuis en een have dag in de strandtent omdat het te hard regende om te gaan beachen. Oh, en bij het BBQ hoorden dus GEEEEEN groentes! Dus ik heb m'n moeder verzocht of we vanavond iets met groen mochten gaan eten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja, ik heb een heerlijk weekend gehad. we waren met 25 mensen op de camping, allemaal oude vrienden die ik een half jaar niet gezien had. Dat was echt geweldig!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij was het max. een liter in verpakkingen van max. 100ml per stuk.
Heb je wel een leuk weekend gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |