abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juni 2009 @ 23:21:04 #1
163650 Greys
pi_70010335
Het vorige deel: Slank #763 Tegen elkaar aan geplakt in de keuken van CF

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70010352
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Yups, ze is weer thuis. De blinde darm was geknapt, dus de wond moet voorlopig nog even open blijven, maar moeders spoelt braaf driemaal daags en redt zich prima. De dok is vanmiddag langsgeweest en die vond het er allemaal goed uitzien, dus ik denk dat ze het ergste weer heeft gehad.

Thnx for asking

En voor Greys:
wat fijn dat ze er op tijd bij waren! Een open wond?
Ik weet nog dat mijn zusje een blindedarmontsteking had en die heeft nu een mega-litteken voor op d'r buik.. 't arme kind.. dat doen ze tegenwoordig toch met een hele klein sneetje?

Wilde vragen 'wanneer mogen de hechtingen' eruit maar misschien is de vraag 'wanneer mogen ze erin' beter is? Of heelt het vanzelf?
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juni 2009 @ 23:22:05 #3
163650 Greys
pi_70010382
Lapo hieronder en ik plak de OP zo nog even!

Jullie zijn super
Ik heb jullie echt gemist! Maar ik mocht van mezelf niet internetten daar, echt even een weekje rust.
Tot dinsdag was ik heel zenuwachtig en daarna kon ik echt ontspannen! Heer G heeft heel solidair ook de hele week niet gezwommen!

Ik ga morgen alles uitgebreid bijlezen hier hoor, want ik wals zo over alles heen
Maar nu ga ik lekker douchen en onder de wol in ons eigen bed, echt zin in.

PF, heb je al een foto geplaatst van je nieuwe aanwinst? Ga ik die ook terugvinden hier als ik morgen ga bijlezen?

Tink, sterkte en gecondoleerd

Elisa, zie je PM

Tot morgen poepies! Lufjoe!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70010413
Hihi @ TT

Slaap lekker Greys!
pi_70010414
Wat fijn dat het allemaal meevalt Greys!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70010446
Onder de wol, Greys? Ik weet niet hoe het in de omgeving Rotterdam is, maar hier is het echt snokheet/benauwd
  zondag 14 juni 2009 @ 23:23:10 #7
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70010447
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nou voor elkaar
Ik heb echt geen flauw idee, gewoon gegeten de dag ervoor en ook die ochtend nog uitgebreid zitten kanen en ik voelde me duizelig worden en zag niet zo helder meer (vage kleurtjes) en voelde zo'n vaag gevoel bij m'n maagstreek en even later lag ik gestrekt in de V&D.
Uiteindelijk met de ambulance vervoerd omdat het niet bepaald beter ging toen ik bij bewust zijn kwam en daar nog een paar uur mogen vertoeven aan allerlei apparaten.
* Lastpost heeft weer eens wat haha.
pi_70010485
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat fijn dat ze er op tijd bij waren! Een open wond?
Ik weet nog dat mijn zusje een blindedarmontsteking had en die heeft nu een mega-litteken voor op d'r buik.. 't arme kind.. dat doen ze tegenwoordig toch met een hele klein sneetje?

Wilde vragen 'wanneer mogen de hechtingen' eruit maar misschien is de vraag 'wanneer mogen ze erin' beter is? Of heelt het vanzelf?
Open wond is als de blindedarm geknapt is en de pus dus in de hele buikholte zit, dan kan bijv. ook het buikvlies ontstoken raken.
De open wond is zodat de pus naar buiten kan.
Er zitten natuurlijk wel hechtingen in een open wond, maar hij is dan heel losjes dicht genaaid.

Ik heb ook een heel groot litteken op m'n buik doordat ik een geperforeerde blindedarmontsteking had.
pi_70010494
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik heb echt geen flauw idee, gewoon gegeten de dag ervoor en ook die ochtend nog uitgebreid zitten kanen en ik voelde me duizelig worden en zag niet zo helder meer (vage kleurtjes) en voelde zo'n vaag gevoel bij m'n maagstreek en even later lag ik gestrekt in de V&D.
Uiteindelijk met de ambulance vervoerd omdat het niet bepaald beter ging toen ik bij bewust zijn kwam en daar nog een paar uur mogen vertoeven aan allerlei apparaten.
Jemig, wat een verhaal ! Gaat het nu wel weer allemaal goed met je?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juni 2009 @ 23:24:52 #10
163650 Greys
pi_70010524
@Lastpost, wat een schrik!
Fijn dat je je nu weer wat beter voelt!
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Onder de wol, Greys? Ik weet niet hoe het in de omgeving Rotterdam is, maar hier is het echt snokheet/benauwd
Oh ja, we hebben hier natuurlijk geen airco!
Nou ja, onder een lakentje dan

Tot morgenavond, (morgen gewoon werken), dan ga ik echt alles bijlezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70010567
quote:

[..]

Wat raar ! En vervelend!
  zondag 14 juni 2009 @ 23:25:47 #12
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70010570
zo, ik ben er ook weer.... voor wat ik bijgelezen heb:

gecondoleerd tink, veel sterkte...

fijne van de uitslagen greys! ik heb aan je gedacht deze week, en ben blij dat t allemaal ok is

wat betreft mezelf: heb t hele weekend nie tgezongen maar toegekeken en geplaybackt, en me een slag ind e rondte gehoest. word er bijzonder chagerijnig van. grrrrrr heb écht geen stem... bah. het móet donderdag over zijn...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70010583
Ik duik ook m'n bed in trouwens. Ik lig zo'n beetje te slapen op mijn laptop en als ik dan mag kiezen doe ik toch liever slapen in m'n bed

Fijne avond en voor straks welterusten!
pi_70010598
Ik ga ook op bed, slaap lekker allemaal! Ben echt doodop - heb de keuken een drie uur durende schrobbeurt gegeven. . Ik had op het laatst zo'n hekel aan mezelf, want ik kan gewoon niet schoonmaken zonder dat ik dan ook meteen de oven moet gaan boenen en alle kastjes leeghalen en weet ik veel allemaal wat. Maar 't blinkt nu wel weer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 14 juni 2009 @ 23:26:32 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70010602
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:24 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Jemig, wat een verhaal ! Gaat het nu wel weer allemaal goed met je?
Ja, heb niet het idee dat het nu ineens weer mis kan gaan in ieder geval.
Voel me alleen nogal slapjes, maar that's it en zo m'n bedje maar opzoeken en kijken hoe het morgen gaat.
Als ik nog klachten hield die niet allerdaags waren moest ik morgen gewoon weer langskomen en dan zouden ze verder kijken.
  zondag 14 juni 2009 @ 23:28:39 #16
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70010688
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
Open wond is als de blindedarm geknapt is en de pus dus in de hele buikholte zit, dan kan bijv. ook het buikvlies ontstoken raken.
Er zitten natuurlijk wel hechtingen in een open wond, maar hij is dan heel losjes dicht genaaid.
Ja en nee: hij was inderdaad geknapt en dus moet de wond open blijven, want het vuil moet niet opgesloten worden. Maar de wond is gewoon helemaal open; je kan je zo je hand in steken (en dat doet moeders dan ook braaf: opvullen met een stapel gaasjes).

Smakelijk
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 14 juni 2009 @ 23:30:08 #17
33954 ElisaB
pi_70010761
quote:
Wat akelig

Ik ben blij dat jij erom kan lachen; ik zou het in mijn broek doen Heel veel beterschap dan maar en de hoop op een hogere hartslag
pi_70010772
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja en nee: hij was inderdaad geknapt en dus moet de wond open blijven, want het vuil moet niet opgesloten worden. Maar de wond is gewoon helemaal open; je kan je zo je hand in steken (en dat doet moeders dan ook braaf: opvullen met een stapel gaasjes).

Smakelijk
Ieh. Ik voelde echt een nare steek/walging in m'n buik.

Ik kan tegen veel dingen. Maar ik heb de binnenkant van mijn eigen buik gezien dus dit kan ik mijn meer dan voorstellen. IEEEEEEH!

Gadver.

(ik mocht pas naar huis als ik naar m'n wond durfde te kijken/te douchen. Dat duurde best lang !)
pi_70010799
Ha Kwak, wat jij beschrijft had ik vorige week en wij hadden gisteren concert... Heb er uiteindelijk maar wat hoestsiroop tegenaan gegooid.

Oja, ik zocht toch een verjaardagstaart? Vriendje gaat me helpen en we hebben samen deze uitgezocht. Nouja, we gaan het in elk geval proberen na te maken.
Dit is echt heel onbelangrijk vergeleken met wat er nog meer gepost wordt, maarja.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70010828
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb ook een heel groot litteken op m'n buik doordat ik een geperforeerde blindedarmontsteking had.
ok...

quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Smakelijk
ik neem zo nog een stukje chorizo denk ik

Ja doei.
  zondag 14 juni 2009 @ 23:32:20 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70010887
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en met dat verhaal ga ik nu toch maar echt slapen...
  zondag 14 juni 2009 @ 23:33:13 #22
33954 ElisaB
pi_70010933
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ieh. Ik voelde echt een nare steek/walging in m'n buik.

Ik kan tegen veel dingen. Maar ik heb de binnenkant van mijn eigen buik gezien dus dit kan ik mijn meer dan voorstellen. IEEEEEEH!

Gadver.

(ik mocht pas naar huis als ik naar m'n wond durfde te kijken/te douchen. Dat duurde best lang !)
Ja, echt fris is het niet. Maar ik heb het gezien en eigenlijk viel het me nogal mee. Bij de slager zie je ergere dingen

Maar goed; even weer een ander praatje, want ik geloof niet dat iedereen er hier even goed tegenkan

Ik heb een ontzettend actief weekend gehad. Ben minder gaan roken, meer gaan ontspannen en langer gaan slapen. Knapt een mensch van op!
pi_70010952
Als DaD weg is wil ik wel mijn litteken laten zien ná de PC
  zondag 14 juni 2009 @ 23:34:36 #24
33954 ElisaB
pi_70010998
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
Als DaD weg is wil ik wel mijn litteken laten zien ná de PC
Het is 23:30 geweest; we gaan allemaal onze sneetjes laten zien

Edit: ElisaB, gedraag je
  zondag 14 juni 2009 @ 23:34:47 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70011007
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ha Kwak, wat jij beschrijft had ik vorige week en wij hadden gisteren concert... Heb er uiteindelijk maar wat hoestsiroop tegenaan gegooid.

mja, ik zit aan de broomhexine - in t geval van vast slijm. als t kriebelhoest bljkt te zijn dan stap ik wel over op prikkeldempers morgenavond... dan heeft mn stem nog 3 dagen om te herstellen van t hoesten. dan nog wat isla moos erachteraan, niet praten, door mn neus ademen, en niet zingen en dan moet het goedkomen... het moet...

allright. nu echt echt echt welterusten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')