wat fijn dat ze er op tijd bij waren!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, ze is weer thuis. De blinde darm was geknapt, dus de wond moet voorlopig nog even open blijven, maar moeders spoelt braaf driemaal daags en redt zich prima. De dok is vanmiddag langsgeweest en die vond het er allemaal goed uitzien, dus ik denk dat ze het ergste weer heeft gehad.
Thnx for asking
En voor Greys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen flauw idee, gewoon gegeten de dag ervoor en ook die ochtend nog uitgebreid zitten kanen en ik voelde me duizelig worden en zag niet zo helder meer (vage kleurtjes) en voelde zo'n vaag gevoel bij m'n maagstreek en even later lag ik gestrekt in de V&D.quote:
Open wond is als de blindedarm geknapt is en de pus dus in de hele buikholte zit, dan kan bijv. ook het buikvlies ontstoken raken.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat fijn dat ze er op tijd bij waren!Een open wond?
![]()
Ik weet nog dat mijn zusje een blindedarmontsteking had en die heeft nu een mega-litteken voor op d'r buik.. 't arme kind.. dat doen ze tegenwoordig toch met een hele klein sneetje?![]()
Wilde vragen 'wanneer mogen de hechtingen' eruitmaar misschien is de vraag 'wanneer mogen ze erin' beter is?
Of heelt het vanzelf?
Jemig, wat een verhaalquote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, gewoon gegeten de dag ervoor en ook die ochtend nog uitgebreid zitten kanen en ik voelde me duizelig worden en zag niet zo helder meer (vage kleurtjes) en voelde zo'n vaag gevoel bij m'n maagstreek en even later lag ik gestrekt in de V&D.
Uiteindelijk met de ambulance vervoerd omdat het niet bepaald beter ging toen ik bij bewust zijn kwam en daar nog een paar uur mogen vertoeven aan allerlei apparaten.
* Lastpost heeft weer eens wat haha.
Oh ja, we hebben hier natuurlijk geen airco!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Onder de wol, Greys? Ik weet niet hoe het in de omgeving Rotterdam is, maar hier is het echt snokheet/benauwd
Wat raarquote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, gewoon gegeten de dag ervoor en ook die ochtend nog uitgebreid zitten kanen en ik voelde me duizelig worden en zag niet zo helder meer (vage kleurtjes) en voelde zo'n vaag gevoel bij m'n maagstreek en even later lag ik gestrekt in de V&D.
Uiteindelijk met de ambulance vervoerd omdat het niet bepaald beter ging toen ik bij bewust zijn kwam en daar nog een paar uur mogen vertoeven aan allerlei apparaten.
Ja, heb niet het idee dat het nu ineens weer mis kan gaan in ieder geval.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jemig, wat een verhaal! Gaat het nu wel weer allemaal goed met je?
Ja en nee: hij was inderdaad geknapt en dus moet de wond open blijven, want het vuil moet niet opgesloten worden. Maar de wond is gewoon helemaal open; je kan je zo je hand in steken (en dat doet moeders dan ook braaf: opvullen met een stapel gaasjes).quote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
Open wond is als de blindedarm geknapt is en de pus dus in de hele buikholte zit, dan kan bijv. ook het buikvlies ontstoken raken.
De open wond is zodat de pus naar buiten kan.
Er zitten natuurlijk wel hechtingen in een open wond, maar hij is dan heel losjes dicht genaaid.
Wat akeligquote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef Lastpost het volgende:
Ieh. Ik voelde echt een nare steek/walging in m'n buik.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en nee: hij was inderdaad geknapt en dus moet de wond open blijven, want het vuil moet niet opgesloten worden. Maar de wond is gewoon helemaal open; je kan je zo je hand in steken (en dat doet moeders dan ook braaf: opvullen met een stapel gaasjes).
Smakelijk
ok...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Open wond is als de blindedarm geknapt is en de pus dus in de hele buikholte zit, dan kan bijv. ook het buikvlies ontstoken raken.
De open wond is zodat de pus naar buiten kan.
Er zitten natuurlijk wel hechtingen in een open wond, maar hij is dan heel losjes dicht genaaid.
Ik heb ook een heel groot litteken op m'n buik doordat ik een geperforeerde blindedarmontsteking had.
ik neem zo nog een stukje chorizo denk ikquote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en nee: hij was inderdaad geknapt en dus moet de wond open blijven, want het vuil moet niet opgesloten worden. Maar de wond is gewoon helemaal open; je kan je zo je hand in steken (en dat doet moeders dan ook braaf: opvullen met een stapel gaasjes).
Smakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met dat verhaal ga ik nu toch maar echt slapen...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Ja, echt fris is het niet. Maar ik heb het gezien en eigenlijk viel het me nogal mee. Bij de slager zie je ergere dingenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ieh. Ik voelde echt een nare steek/walging in m'n buik.
Ik kan tegen veel dingen. Maar ik heb de binnenkant van mijn eigen buik gezien dus dit kan ik mijn meer dan voorstellen. IEEEEEEH!
Gadver.
(ik mocht pas naar huis als ik naar m'n wond durfde te kijken/te douchen. Dat duurde best lang!)
Het is 23:30 geweest; we gaan allemaal onze sneetjes laten zienquote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
Als DaD weg is wil ik wel mijn litteken laten zien ná de PC
mja, ik zit aan de broomhexine - in t geval van vast slijm. als t kriebelhoest bljkt te zijn dan stap ik wel over op prikkeldempers morgenavond... dan heeft mn stem nog 3 dagen om te herstellen van t hoesten. dan nog wat isla moos erachteraan, niet praten, door mn neus ademen, en niet zingen en dan moet het goedkomen... het moet...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ha Kwak, wat jij beschrijft had ik vorige week en wij hadden gisteren concert...Heb er uiteindelijk maar wat hoestsiroop tegenaan gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |