quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef Greys het volgende:Ik ben er weer.
Samenvatting van de belangrijke gebeurtenissen van afgelopen week, anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Welkom terugquote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef Greys het volgende:Ik ben er weer.
Ja weet ik, maar toen hadden we al een half uur met dat ding zitten kloten en hadden we er wel genoeg van, eigenlijk.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, eventueel kun je ze ook onder een hete grill zetten?
Mijn lijst:
O: yoghurt
T: brownie
L: quinoa-salade
T: stukje van die citroen-maanzaadcake die kwak postte (ik heb dat boek ook, dus kon gewoon bakken tijdens downtime
D: 2 kleine pizza's, zelfgemaakt en niet zo heel ev0l
T: wijntje, chips
Niet gesport, voel me niet helemaal lekker. Morgen dan maar rennen!
Greys!!! Welkom terug!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer.
WB lievvie!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef Greys het volgende:Ik ben er weer.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Greys, we plannen een kook- en eetmeet en jij mag moet ook komen
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Iedereen: sorry, sorry, sorry. Ik ben een sukkel. Ik had nog aan Muis gesmst dinsdag over de uitslagen maar ik heb er niet expliciet bijgezegd dat ze het heus hier mocht neerzetten. Dom van me!Want dat had ze heus mogen doen.
Ik ben dinsdag verblijd met twee héle goede telefoontjes! Eentje van moeders die jubelend opbelde (ipv mailde) dat haar poortwachterklier schoon is en dat ze dus voorlopig 'alleen maar' de bestralingen hoeft! Morgen heeft ze een gesprek bij de radioloog en dan hoort ze meer over hoeveel bestralingen precies, afhankelijk van de agressiviteit van de ziekte. Maar so far, so good!
En ik kreeg een heel leuk telefoontje van de dokter dat ze stikjaloers was dat ik op Madeira zat en ik zei dat ik daar dagelijks aan haar dacht (lees: vervloekte) omdat ik niet mocht zwemmenHet was heel goed dat ze de ingreep had gedaan zei ze omdat de cellen onrustiger bleken (uit hetgeen ze hebben verwijderd) dan in eerste instantie uit de biopt was gekomen. Maar voor 99% heeft ze alles weg kunnen halen en zijn we allebei blij dat het dus zo snel al is gedaan. Over 10 weken op controle, dan na drie maanden weer, en ik geloof dit jaar nog drie keer. Maar dat vind ik alleen maar fijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
da's wel een goed excuus om niet de hele dag op Fok! te zitten F5-enquote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef Lastpost het volgende:
Zucht, vanmiddag in het ziekenhuis doorgebracht nadat ik ineens nokkie ging.
Uiteindelijk niets gevonden, alleen behoorlijk zwakke pols die hele middag.
Beetje slappe hap zeg maar en nogal lek geprikt daar wat behoorlijk gevoelig blijft haha.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje Lapo! Voel je je nu weer goed?
Nee nog nooit, alleen een keertje bijna van m'n stokkie begin dit jaar door hyperventilatie.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat raar Lastpost, gebeurt dat vaker? Enig idee waar het door kwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yups, ze is weer thuis. De blinde darm was geknapt, dus de wond moet voorlopig nog even open blijven, maar moeders spoelt braaf driemaal daags en redt zich prima. De dok is vanmiddag langsgeweest en die vond het er allemaal goed uitzien, dus ik denk dat ze het ergste weer heeft gehad.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
hoe is 't inmiddels met jouw mams? Alweer uit 't ziekenhuis enzo?
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef Lastpost het volgende:
Zucht, vanmiddag in het ziekenhuis doorgebracht nadat ik ineens nokkie ging.
Uiteindelijk niets gevonden, alleen behoorlijk zwakke pols die hele middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |