Wat AryaMehr al zei, de overwinning van Ahmadinejad is te overweldigend om eerlijk te zijn. Vooral gezien de algemene anticipatie die er heerste in Iran en de internationale gemeenschap.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:46 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ahmadinejad heeft niet eerlijk gewonnen?
Mag ik vragen waarop je dat baseert? Of een klein vorm van bewijslast misschien? Zijn er internationale waarnemers geweest die hebben verklaard dat de uitslag niet legitiem is?
Ik heb het nagezocht en je hebt gelijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, internationale waarnemers zijn niet toegelaten.
Is het verhaal erachter bekend?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef speknek het volgende:
Dit blijft toch de foto van de rellen. Ookal is het een nogal vertekend beeld.
[ afbeelding ]
Volgens mij waren er bij de Europese verkiezingen in Nederland zelfs een aantal Afrikaanse waarnemers aanwezig.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:54 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb het nagezocht en je hebt gelijk!![]()
Had Nederland die eigenlijk wel?
ja er waren delegaties uit afrika (geen grapje)quote:Op maandag 15 juni 2009 14:54 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb het nagezocht en je hebt gelijk!![]()
Had Nederland die eigenlijk wel?
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij waren er bij de Europese verkiezingen in Nederland zelfs een aantal Afrikaanse waarnemers aanwezig.
Volgens mij werd de desbetreffende agent van zijn motor afgesleurd/geslagen en vervolgens onder handen genomen door de demonstranten. Vervolgens werd hij gered door een aantal demonstranten.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is het verhaal erachter bekend?
Een agent die wordt gered door een demonstrant?
Ja. Een van de agenten die met stokken insloegen op de protestanten was van z'n motor gevallen/gesleurd. De motor in brand gestoken en een boze menigte was op hem in aan het beuken toen deze demonstrant hem redde.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef IHVK het volgende:
Ik hoop altijd stiekem nog dat Khatami later de echte leider wordt.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef IHVK het volgende:
Jammer dat die Mousavi ook niet zo zuiver blijkt.
Maar volgens mij gaat het de jongeren ook niet echt om Mousavi.
Enge man. Bloed aan z'n handen, hardliner en openlijk anti-semitisch.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij wel ja. Lijkt me ook wel lastig voor sommige agenten want ze zullen vast niet allemaal achter hun bevelen staan die ze krijgen maar doen maar wel gewoon wat er van ze verwacht word om niet in de problemen te komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er is ook al een filmpje langsgekomen waarop te zien is dat een politieagent door demonstranten in veiligheid werd gebracht nadat hij alleen achterbleef in de menigte.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar goed, hoe word je ook anders goedgekeurd door de Ayatollahs he.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:58 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Enge man. Bloed aan z'n handen, hardliner en openlijk anti-semitisch.
Ja, dit filmpje:quote:Op maandag 15 juni 2009 14:58 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Er is ook al een filmpje langsgekomen waarop te zien is dat een politieagent door demonstranten in veiligheid werd gebracht nadat hij alleen achterbleef in de menigte.
Erg indrukwekkend!quote:
Hier videobeelden:quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef IHVK het volgende:
Hehe, ja de beelden stonden nog op de eerste pagina van dit topic. Vandaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Hier videobeelden:
edit: ik stop ermee, AryaMehr is elke keer net wat sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |