lees het dan ook goed door. nee de fraude is niet bewezen, het is niet 100% zeker. Slechts 99,9999999999%. Dus nee, hij heeft HOOGSTWAARSCHIJNLIJK niet meer stemmen gekregen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had het al snel doorgekeken, wat is je punt?
[..]
Die fraude is toch nog niet bewezen? Dus ga ik er nog even vanuit dat Ahmadinejad meer stemmen heeft gekregen.
Dat je niet leest. Als je een beetje had gelezen had je gesnapt wat er aan de hand was en waarom er niet meer Ahmadinejad aanhangers te vinden zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had het al snel doorgekeken, wat is je punt?
Tuurlijk, dat kan. Je kan ook beweren dat de lucht oranje is.quote:Die fraude is toch nog niet bewezen? Dus ga ik er nog even vanuit dat Ahmadinejad meer stemmen heeft gekregen.
Wake up call. Verkiezingsuitslagen hoeven niet aan de hoeveelheid stemmers gekoppeld te zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer stemmen gekregen? Of is dit te kort door de bocht? Ik heb dan ook geen idee wie er in Iran allemaal mogen stemmen.
Mja, dat er fraude is gepleegd lijkt mij ook voor 99% vaststaan. Maar dat Mousavi anders had gewonnen is zeker niet met zoveel zekerheid te zeggen. Fraude zou ook gepleegd kunnen zijn om te voorkomen dat er een tweede ronde nodig was, bijvoorbeeld..quote:Op maandag 15 juni 2009 18:00 schreef Saphire het volgende:
[..]
lees het dan ook goed door. nee de fraude is niet bewezen, het is niet 100% zeker. Slechts 99,9999999999%. Dus nee, hij heeft HOOGSTWAARSCHIJNLIJK niet meer stemmen gekregen.
Ja, maar als je de verkiezingen wint heb je toch meer aanhangers?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef EricT het volgende:
[..]
Wake up call. Verkiezingsuitslagen hoeven niet aan de hoeveelheid stemmers gekoppeld te zijn
Als het eerlijke verkiezingen zijn, wil een verkiezingswinst zeggen dat er meer mensen op jou gestemd hebben dan op je tegenstander(s). Wel heel basis hoor, ditquote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, maar als je de verkiezingen wint heb je toch meer aanhangers?
Lees je eens in alsjeblieft, voor je nog meer domme dingen hier post.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, maar als je de verkiezingen wint heb je toch meer aanhangers?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8101098.stmquote:Shots have been fired at a rally in Iran where hundreds of thousands of people were demonstrating against the result of last week's election.
Zoiets zou wel mooi zijn, maar, ja, het blijven toch allemaal geruchten, net zoals alles van de afgelopen drie dagen. 100 doden? Dat zeggen ze. 64% van de stemmen? Dat zeggen ze. Er is weinig concreet. 2 a 3 miljoen is heel wat anders dan de 100.000 waar ze het op het Journaal over hadden. Het klinkt overdreven, als propaganda van oppositie of andere groeperingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
2 tot 3 miljoen mensen nu op de been in Teheran.
Mwah, het zou niet de eerste keer zijn dat een 'spontane' opstand wat hulp van het westen heeft gehad...quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef ethiraseth het volgende:
Blijkbaar zijn pro-Ahmadinejad supporters aan het demonstreren bij de Franse en Britse ambassades "tegen buitenlandse inmenging in hun verkiezingen". Waar dat nou weer vandaan komt is me ook een raadsel, geloof niet dat de Fransen en Engelsen ook maar hun mening erover hebben laten horen.
Het zijn er in ieder geval veel:quote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoiets zou wel mooi zijn, maar, ja, het blijven toch allemaal geruchten, net zoals alles van de afgelopen drie dagen. 100 doden? Dat zeggen ze. 64% van de stemmen? Dat zeggen ze. Er is weinig concreet. 2 a 3 miljoen is heel wat anders dan de 100.000 waar ze het op het Journaal over hadden. Het klinkt overdreven, als propaganda van oppositie of andere groeperingen.
Karroubi ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Mousavi in de menigte!!
http://ow.ly/eaNz
CNN melde 2 tot 3 miljoen mensen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:40 schreef Monidique het volgende:
Ik ben niet zo goed in het schatten van aantallen mensen, maar als ik de foto's en de video's zo zie, dan zou het mij inderdaad niet verbazen als er 2 miljoen mensen daar stonden.
Precies, al krijgt de oppositie gelijk en komen er nieuwe verkiezingen, dan wordt mousavi geïnstalleerd en de ayatollahs blijven lekker zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat ze wat kunnen bereiken. Ik zei gisteren al, mij lijkt dit, hoewel het misschien wat overdreven klinkt op het eerste gezicht, een fascistische staatsgreep door Ahmedinajad, de Revolutionaire Garde en Khamenei, en wie weet nog meer. Als dat ongedaan kan worden gemaakt, dan zou dat al heel wat schelen. Ik gun ze meer, maar dat is niet haalbaar.
Zeg maar rustig georganiseerd door het westen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, het zou niet de eerste keer zijn dat een 'spontane' opstand wat hulp van het westen heeft gehad...
Mousavi heeft meer campagne in het westen gevoerd dan in Iran zelf.quote:So here we go again - the old Langley one, two, three:
# Groom an opposition candidate to run against the guy you hate, pay him well and line up your media to back him.
# During the campaign, sell him as the savior of the bourgeois opposition who lost their money in the revolution. Use your own pollsters and media propaganda to convince his followers that they are going to win by a wide margin.
# When your guy loses, scream "FRAUD!" It's akin to yelling "FIRE!" in a crowded theatre, inflaming all those disappointed bourgeois counter-revolutionaries. Get them out on the street, setting fires, playing the victim, waving flags, ready-to-go placards, banners, women crying in front of CNN cameras and men yelling angrily into Christiana Amanpour's microphone. Only this time, they're ready to burn their own flag instead of the U.S. flag. I tell ya, it makes great TV for a western audience.
Some Dots You May Want To Connect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |