Wat hebben de PVV-stemmers met Achmadinjedad te maken?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef RechtseRukker het volgende:
Gisteren 'gelachen' toen de Nova-journalisten uitgezet werden,
Heel Wilders stemmend NL schaarde zich achter Achdinejad, aan de commentaren te zien in zijn lijfblad de Telegraaf
Als je wel eens bij de Love Parade geweest bent is dat same differencequote:
Ahman zette de nova journalisten uit, en als de PVV ergens een hekel aan heeft zijn het wel nova journalisten, dus de vijand van m'n vijand is mijn vriend idee...quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat hebben de PVV-stemmers met Achmadinjedad te maken?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bier en technomuziek en we hebben een nieuwe Love Parade.
De link is inderdaad een gevolg van PVV-achtig-redeneren. Daar was ik nooit opgekomen.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Ahman zette de nova journalisten uit, en als de PVV ergens een hekel aan heeft zijn het wel nova journalisten, dus de vijand van m'n vijand is mijn vriend idee...
Dat zijn écht veel mensen.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bier en technomuziek en we hebben een nieuwe Love Parade.
http://twitter.com/mousavi1388quote:# Mousavi spoke to the people from a cars rooftop & announced his readiness to stand again in another election. #IranElection12 minuten ago from web
Studenten in Iran zijn bijna per definitie anti-Ahmadinejad. Ahmadinejad heeft vooral steun onder de armen en boerenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:56 schreef Unrealist- het volgende:
Nu zie ik weer plaatjes van Ahmadinejad aanhangers die een uni aanvallen (op Ireport). Zijn mensen die tegen Ahmadinejad zijn hoger geschoold dat ze universiteiten aanvallen of?....
oke, dank voor de uitleg:)quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef EricT het volgende:
[..]
Studenten in Iran zijn bijna per definitie anti-Ahmadinejad. Ahmadinejad heeft vooral steun onder de armen en boeren
Mousavi heeft tijdens zijn eerdere ambtstermijn juist universiteiten zitten sluiten.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef EricT het volgende:
[..]
Studenten in Iran zijn bijna per definitie anti-Ahmadinejad. Ahmadinejad heeft vooral steun onder de armen en boeren
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:03 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Mousavi heeft tijdens zijn eerdere ambtstermijn juist universiteiten zitten sluiten.
Jeetje.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
2 tot 3 miljoen mensen nu op de been in Teheran.
Als dat uit de hand loopt spreek je dus echt meteen over honderden doden... Heb niet heel het topic doorgelezen, maar is dat bericht nog bevestigd dat de overheid tegen demonstranten dreigde dat ze met scherp zouden schieten?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
2 tot 3 miljoen mensen nu op de been in Teheran.
Kan iemand me hier nog wat over uitleggen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik weet niet heel veel van dit onderwerp af.
Als er toch zoveel meer aanhangers van Ahmadinejad zijn, hoe kan het dan dat je daar zo weinig van hoort? Die zullen zich toch ook wel bemoeien met de demonstraties van die Moussavi aanhangers?
moet je toch beter kijken. in een oogopslag zag ik er een paar.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat de overheid Mousavi heeft vrijgelaten om de bevolking in toom te houden. Hij komt vast wel aanzetten met het standaard praatje: ''Laten we ons nu rustig houden, de ''guardian council'' gaat de verkiezingen onderzoeken dus laten we ons rustig houden''quote:Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als dat uit de hand loopt spreek je dus echt meteen over honderden doden... Heb niet heel het topic doorgelezen, maar is dat bericht nog bevestigd dat de overheid tegen demonstranten dreigde dat ze met scherp zouden schieten?
Hoe kom je erbij dat er meer Ahmadinejad aanhangers zijn? De demonstratie van vandaag heeft meer mensen getrokken dan die van Ahmadinejad die enkel bestond uit Basiji en ander gespuis.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik weet niet heel veel van dit onderwerp af.
Als er toch zoveel meer aanhangers van Ahmadinejad zijn, hoe kan het dan dat je daar zo weinig van hoort? Die zullen zich toch ook wel bemoeien met de demonstraties van die Moussavi aanhangers?
Hij heeft toch meer stemmen gekregen? Of is dit te kort door de bochtquote:Op maandag 15 juni 2009 17:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er meer Ahmadinejad aanhangers zijn? De demonstratie van vandaag heeft meer mensen getrokken dan die van Ahmadinejad die enkel bestond uit Basiji en ander gespuis.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer stemmen gekregen?
Die stemmen zijn hoogstwaarschijnlijk niet bestaand. Dat is het hele probleem: Mousavi heeft waarschijnlijk gewonnen, maar door overduidelijke fraude heeft Ahmadinejad de overwinning opgeeist.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer stemmen gekregen? Of is dit te kort door de bocht? Ik heb dan ook geen idee wie er in Iran allemaal mogen stemmen.
Ik had het al snel doorgekeken, wat is je punt?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
![]()
Lees anders het topic even door.
Die fraude is toch nog niet bewezen? Dus ga ik er nog even vanuit dat Ahmadinejad meer stemmen heeft gekregenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die stemmen zijn hoogstwaarschijnlijk niet bestaand. Dat is het hele probleem: Mousavi heeft waarschijnlijk gewonnen, maar door overduidelijke fraude heeft Ahmadinejad de overwinning opgeeist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |