Hij wil blijkbaar toch het commentaar horen. Nu kunnen we dat tijdens het WK wel oplossen met de radio...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom schakelt jouw vader het geluid niet uit?
Prima, ik loop toch elk EK en WK met een gastoeter rondquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:30 schreef Palomar het volgende:
[..]
tenzij je tegen die tijd bij de supermarkten ook van die toeters krijgt bij een kratje bier, fles cola, pak wasmiddel etc.... Wordt het hier op straat ook de hele tijd BZZZZzzzzZZBBBBZZZzzZZBZzzzzZZZZBBBZZZZZZZZZZzzzZZZZzzzZZZZZ
Ja, want op de radio hoor je die toeters niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:52 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hij wil blijkbaar toch het commentaar horen. Nu kunnen we dat tijdens het WK wel oplossen met de radio...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, want op de radio hoor je die toeters niet.
Normaal hoor je op de radio de achtergrondgeluiden inderdaad wat minder hard ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, want op de radio hoor je die toeters niet.
Omdat ze zo'n verbod er dan niet doorheen krijgen, want dan is het maar een mening. Dus verzinnen ze maar een of ander kutargument als "Je kunt er mensen mee slaan" (no shit, met m'n vuist ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Thomas B. het volgende:
Jeetje dit is inderdaad wel heel erg. Kunnen ze bij de NOS het achtergrondgeluid niet wat dimmen ofzo zodat je alleen de commentator hoort en de stadiongeluiden heel zacht? Of komt dat geluid van die toeters ook via de mic van de commentator binnen?
Trouwens, ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat ze ze misschien willen verbieden met als argument dat je er mensen mee kunt slaanWaarom niet gewoon zeggen dat het fucking irritant is??
Als je je daardoor laat remmen om het WK te kijken is dat wel erg sneu, een echte voetbal fan maakt het geen zak uit. Zeker niet als je met tig aantal man lekker voor de TV/beamer loopt te brullen om oranje aan te moedigen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:14 schreef Disorder het volgende:
Serieus. Als dit met het WK ook zo gaat ga ik niet kijken. Dit is toch geen zak aan zo?
Dat we voetbal fans zijn, wilt nog niet zeggen dat we alles zomaar moeten pikkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als je je daardoor laat remmen om het WK te kijken is dat wel erg sneu, een echte voetbal fan maakt het geen zak uit. Zeker niet als je met tig aantal man lekker voor de TV/beamer loopt te brullen om oranje aan te moedigen.
Nep voetbalfans hierroga dan cricket kijken ofzo
Nah, neem me niet kwalijk. Maar als je geen WK gaat kijken door een paar toeterende negers, dan ben je wel erg sneu.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:35 schreef Stockton het volgende:
[..]
Dat we voetbal fans zijn, wilt nog niet zeggen dat we alles zomaar moeten pikken![]()
En we gaan niet alleen naar oranje kijken tijdens het WK, nationalist
Het zijn niet een paar toeterende negers, maar een hele stadion vol, 90 minuten lang.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nah, neem me niet kwalijk. Maar als je geen WK gaat kijken door een paar toeterende negers, dan ben je wel erg sneu.
Wel kijken maar gewoon iets aan t geluid doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nah, neem me niet kwalijk. Maar als je geen WK gaat kijken door een paar toeterende negers, dan ben je wel erg sneu.
Ik kan er echt niet wakker van liggen. Zo heeft elk land zijn geouwehoer met wedstrijden. Wedstrijden bij galataseray en fenerbache wel eens gezien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het zijn niet een paar toeterende negers, maar een hele stadion vol, 90 minuten lang.
Ik vind het ook niet klinken als een toeter maar als een zwerm muggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |