En nu?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef Siniti het volgende:
SCH, je negeert mijn laatste 3 posts ofzo.
Mag ik zo vrij zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef Siniti het volgende:
SCH, je negeert mijn laatste 3 posts ofzo.
Boehoe, ik kan mij niet concentreren want er komt lawaai van de tribune.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:52 schreef Siniti het volgende:
Oh en een ander, misschien wel beste argument:
Confederations Cup - FIFA to discuss trumpets
FIFA is to discuss the future of the vuvuzela, the noisy plastic trumpet blown at the Confederations Cup which has drawn complaints from European television stations.
FIFA president Sepp Blatter told a media briefing he was aware of complaints the din of the instrument was drowning out the commentary of broadcasters and that they wanted it banned at this tournament and next year's World Cup in South Africa.
Blatter said football's governing body would discuss the matter with the organisers.
"It's a local sound and I don't know how it is possible to stop it," he said. "I always said that when we go to South Africa, it is Africa. It's not western Europe.
"It's noisy, it's energy, rhythm, music, dance, drums. This is Africa. We have to adapt a little."
Vuvuzelas, which have been given away free to fans, are a constant background to Confederations Cup games.
Spain midfielder Xabi Alonso said: "I think they should be banned. They make it very difficult for the players to communicate with each other and to concentrate.
"They are a distraction and do nothing for the atmosphere," he added after his team's 1-0 win over Iraq.
FIFA general secretary Jerome Valcke said last year the vuvuzela would not be banned unless it was used as a weapon by fighting fans.
http://uk.eurosport.yahoo(...)iscuss-trumpets.html
Neequote:
Ja, vanwege reclame. Carlsberg (dacht ik) was hoofdsponsor. Heineken was niet gewenst als biermerk op roeptoeters.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die toeters in Nederland waren toch ook verbannen van stadions?
Nogmaals, dat betekent geen mallemoer. De Afrikanen hebben als missie, of taak, het tournament te verzorgen volgens de FIFA regelementen en procedures. Het lijkt me niet dat het dan gebruikelijk is dat zelfs de SPELERS last hebben van het geluid omdat het de communicatie verstoort. Het is geen feestelijke sfeer als mensen zich als doel stellen om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen, het geluid is nu al oorverdovend in een halfvol stadium, dat wordt dus twee keer zo erg als het eenmaal vol zit volgend jaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef SCH het volgende:
Okay, nou jij vind die toeters kut, en ik niet. En die Afrikanen ook niet blijkbaar. En toevallig zijn we bij hun op bezoek.
Post dan even de FIFA-regelementen die dit soort toeters uitsluiten. Dank uquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nogmaals, dat betekent geen mallemoer. De Afrikanen hebben als missie, of taak, het tournament te verzorgen volgens de FIFA regelementen en procedures. Het lijkt me niet dat het dan gebruikelijk is dat zelfs de SPELERS last hebben van het geluid omdat het de communicatie verstoort. Het is geen feestelijke sfeer als mensen zich als doel stellen om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen, het geluid is nu al oorverdovend in een halfvol stadium, dat wordt dus twee keer zo erg als het eenmaal vol zit volgend jaar.
Sterk argumentquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Jij bent toch niet serieus te nemen in een voetbal topic
Het is geen argument, omdat Oldbie in elk voetbal topic zit te trollenquote:
Oke dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Jij bent toch niet serieus te nemen in een voetbal topic
Niks. Maar jij post toch alleen maar in voetbal-topics om te provoceren, dus waarom er serieus op ingaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oke dan.
Laat mij maar eens zien wat ik in dit topic heb gelogen. (of trollen)
Dan niet joh. Jouw argument dat die toeters nou eenmaal kut zijn, is inderdaad niet te overtreffen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is geen argument, omdat Oldbie in elk voetbal topic zit te trollen
Heb eerdere keren al geprobeerd met hem te discussiėren maar dat kan niet.
Grappige is dat jij totaal geen argumenten geeft tegen mijn posts.
Dit is helemaal geen VBL topic.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niks. Maar jij post toch alleen maar in voetbal-topics om te provoceren, dus waarom er serieus op ingaan?
En dat de spelers er last van hebben en het hen belet in de communicatie is natuurlijk ook een kutargument.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan niet joh. Jouw argument dat die toeters nou eenmaal kut zijn, is inderdaad niet te overtreffen.
Het is gerelateerd aan VBL. Dat is genoeg voor hem.quote:
Hallo, dat is de mening van 1 speler. En niet erg geloofwaardig. Kom eens in een Turks stadion bv, daar is het lawaai tien keer zo erg. Dat hoort erbij, anders moet hij inderdaad maar gaan golfen. Spelers die last hebben van het enthousiasme van de aanmoedigingen van het publiek, dat is inderdaad een behoorlijk kutargument.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef Siniti het volgende:
En dat de spelers er last van hebben en het hen belet in de communicatie is natuurlijk ook een kutargument.
Wat ken je mij toch goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dat de spelers er last van hebben en het hen belet in de communicatie is natuurlijk ook een kutargument.
[..]
Het is gerelateerd aan VBL. Dat is genoeg voor hem.
Communicatie. Dat is interactie tussen mensen. Dat betekent dat meerdere mensen hieraan meedoen. Dat tot nu toe slechts één speler heeft geklaagd betekent niet dat hij er als enige last van heeft. Als het om communicatie gaat zullen meerdere spelers er wel last van hebben hé?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, dat is de mening van 1 speler. En niet erg geloofwaardig. Kom eens in een Turks stadion bv, daar is het lawaai tien keer zo erg. Dat hoort erbij, anders moet hij inderdaad maar gaan golfen. Spelers die last hebben van het enthousiasme van de aanmoedigingen van het publiek, dat is inderdaad een behoorlijk kutargument.
Ach, het laat maar zien dat jij mensen niet serieus weet te nemen als ze jouw mening niet delen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goed genoeg om je niet serieus te nemen
Jammer als je nu wel serieus bent.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef APK het volgende:
Ik ben er inmiddels helemaal aan gewend, een heerlijk exotisch en sfeervol geluid.
Ik heb een keer ergens in de jungle naast een meertje geslapen, na zonsondergang begonnen duizenden kikkers en insecten een muur van geluid te produceren.quote:
Aan zoiets kan je niet wennen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef APK het volgende:
Ik ben er inmiddels helemaal aan gewend, een heerlijk exotisch en sfeervol geluid.
Bekende boerencampinglawaai? Dus als een supporters hun team vocaal aanmoedigen doormiddel van zang en de opzwelende geluid als er een aanval bezig is dan is dat boerencampinglawaaiquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens in de jungle naast een meertje geslapen, na zonsondergang begonnen duizenden kikkers en insecten een muur van geluid te produceren.
Eerst denk je even 'WTF?' maar als je er na een tijdje aan gewend bent slaap je er vredig dwars doorheen na er voor het inslapen flink van genoten te hebben.
Mensen moeten maar eens leren dat er meer is dan het bekende boerencampinglawaai in Nederland waar ze aan gewend zijn.![]()
Vuvuzela's.
Het was een vergelijking, lampie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Bekende boerencampinglawaai? Dus als een supporters hun team vocaal aanmoedigen doormiddel van zang en de opzwelende geluid als er een aanval bezig is dan is dat boerencampinglawaai
Hoe isquote:
een vergelijking?quote:Mensen moeten maar eens leren dat er meer is dan het bekende boerencampinglawaai in Nederland waar ze aan gewend zijn.
Door wat er boven stond.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoe is
[..]
een vergelijking?
Lampie
Tuurlijk wel, je bent er nu nog onbekend mee maar het went natuurlijk wel. En anders niet, dan is dat pech. Dat betekent niet dat die mensen maar moeten stoppen.quote:
Jawel, dat gaat de FIFA namelijk binnenkort besluiten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk wel, je bent er nu nog onbekend mee maar het went natuurlijk wel. En anders niet, dan is dat pech. Dat betekent niet dat die mensen maar moeten stoppen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel, dat gaat de FIFA namelijk binnenkort besluiten.
Spelers, publiek, tv kijkers en sponsors hebben er allemaal last van. Let nou maar op, op het WK volgend jaar zal heel wat minder getoeterd worden.quote:
Minder ja, dat is al weer heel wat anders. Natuurlijk wordt het wat minder, daarom snap ik de ophef ook niet. Volgend jaar heb je een hele andere samenstelling van het publiek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spelers, publiek, tv kijkers en sponsors hebben er allemaal last van. Let nou maar op, op het WK volgend jaar zal heel wat minder getoeterd worden.
Idd, nu zitten er 99% Zuid-Afrikanen in het stadion, volgend jaar is dat 1%quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Minder ja, dat is al weer heel wat anders. Natuurlijk wordt het wat minder, daarom snap ik de ophef ook niet. Volgend jaar heb je een hele andere samenstelling van het publiek.
reken maar op minstens 20-30% Zuid Afrika is geen Zimbabwequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:04 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Idd, nu zitten er 99% Zuid-Afrikanen in het stadion, volgend jaar is dat 1%
Ik ben het overigens geheel eens met de argumenten van SCH.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Minder ja, dat is al weer heel wat anders. Natuurlijk wordt het wat minder, daarom snap ik de ophef ook niet. Volgend jaar heb je een hele andere samenstelling van het publiek.
Wat mensen niet schijnen te beseffen is dat wij, de tegenstanders niet tegen die Afrikanen zijn, maar tegen die toeters. Ik verwacht niet dat 'de verheven Europeanen' zich straks anders gaan gedragen. Als er straks in 2010 overal van die toeters zijn, blazen wij er ook op, alleen is die dan oranje ipv groen / geel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben het overigens geheel eens met de argumenten van SCH.
- Laat die Afrikanen, dit is ook de sfeer die erbij hoort van in een ander wereld deel spelen
- Je raakt er aan gewend, zo niet dan ben je echt een aansteller
- FIFA is een wereldwijde federatie, plaats van oprichting doet daar niets aan af
- Tevens is de samenstelling van het publiek volgend jaar inderdaad anders, veel, maar dan ook heel veel europeanen die kaarten via regulieren wegen kopen en ook de zwarte markt wat nog steeds ook een redelijk deel van het stadion vult.
Volgens mij was dat omdat Heineken niet de (hoofd-)sponsor was destijdsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:47 schreef wise het volgende:
werden die Heineken toeters en trommels ook niet verboden. Die werden bij binnenkomst van het stadion afgepakt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |