Jezus, wat een arrogantiequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een realist. de kijker wil die dingen niet, de kijker betaald de rekening (coca cola e.d betalen de rekening, maar de kijker kijkt naar de reclame. minder kijken = minder reclame)
Als er een technische oplossing voor de tv kijker komt vind ik het ook best, en mogen ze daar lekker blijven toeteren.
Ik denk bv aan commentaar vanuit een geluiddichte commentaar positie, gemixed met sound van andere wedstrijden.
Ik zap ook weg , of zet hem op mute bij irritaties uit eigen land, denk aan die vreselijke hoempapa toeters in Thialf, tijdens de dweilpauze.
Toevallig is dit in afrika, maar dat maakt niks uit, het zijn die kleretoeters die erg zijn.
Je snapt het echt niet hé? Het gaat hier er louter en alleen om dat deze toeters een kutgeluid produceren, dat de dynamiek en het plezier uit een wedstrijd haalt.quote:
Hebben we onze ouwe troll ook weer hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Oldbie het volgende:
Vuvuzela. Geweldige dingen zijn dat![]()
Gelukkig hebben wij er bij rugby geen last van
Wel een grappig topic om te lezen.
Hoe verbolgen waren de nederlandse supporters toen hun roeptoeters verboden werden in stadions? Nu roepen zij (zonder roeptoeter) het hardst om het verbieden van vuvuzela's. Het is maar wat in je straatje past.....
Dat vind jij .Ik vind het een feest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hé? Het gaat hier er louter en alleen om dat deze toeters een kutgeluid produceren, dat de dynamiek en het plezier uit een wedstrijd haalt.
Dus een monotoon geluid, 90 minuten lang, dat klinkt als een zwerm bijen valt bij jouw onder een feest?quote:
Waarom is de FIFA westers?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:45 schreef Supersoep het volgende:
Niet zeiken over westerse bemoeienis. De FIFA is een westerse organisatie die leiding geeft en mag dus prima voorwaarden opleggen om die KLERE&$#&^$ toeter te verbieden.
Frans is de taal van een groot del van Afrika. Maar de FIFA is er gewoon voor de hele wereld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Franse naam en opgericht in Parijs, Europees hoofdkwartier in Zwitserland.
Dat neemt niet weg dat het een westerse organisatie is. Neem Shell of Heineken, beiden met een globaal bereik, maar valt toch onder de noemer westers als je de geschiedenis en oorsprong bekijkt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Frans is de taal van een groot del van Afrika. Maar de FIFA is er gewoon voor de hele wereld.
De Fifa is een organisatie voor alle voetballanden van de wereld, azie, afrika, europa, zuid-amerika etc etc. Niet alleen van de westerse landen natuurlijk. Dat is het hele punt in deze discussie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het een westerse organisatie is. Neem Shell of Heineken, beiden met een globaal bereik, maar valt toch onder de noemer westers als je de geschiedenis en oorsprong bekijkt.
het punt is dat vuvuzelas kut zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
De Fifa is een organisatie voor alle voetballanden van de wereld, azie, afrika, europa, zuid-amerika etc etc. Niet alleen van de westerse landen natuurlijk. Dat is het hele punt in deze discussie.
Ah, geschiedenis en oorsprong van apartheid is ook vrij westers. Nederlands om precies te zijn. Een geboren nederlander was grondlegger van het apartheidssysteem.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het een westerse organisatie is. Neem Shell of Heineken, beiden met een globaal bereik, maar valt toch onder de noemer westers als je de geschiedenis en oorsprong bekijkt.
Helaas is dat alweer afgeschaft. Nu heb je natuurlijk wel omgekeerde apartheid, waar de blanke mensen aldaar de dupe zijn geworden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ah, geschiedenis en oorsprong van apartheid is ook vrij westers. Nederlands om precies te zijn. Een geboren nederlander was grondlegger van het apartheidssysteem.
Om jouw redenatie door te trekken: Zuid Afrika is dus een westers land. Geen reden om de vuvuzela te verbieden dus
Jezus, wat een arrogantie. Ik blanke kaaskop vind het niet fijn en wil dat jullie iets anders doen, dikke boehoequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef vaarsuvius het volgende:
nogmaals het interesseert ons geen ruk of je nu chinees, afrikaans of boliviaans bent en op zo'n toeter blaast....
het geluid van die krengen is zwaar kut. het is niet eens een muzikaal geluid, maar een irritant monotoom gezoem, juist omdat er duizenden van die dingen zijn.
Bedenk als land een leukere manier om je eigen cultuur uit te dragen naar de rest van de wereld
Ja, kom, we zetten allemaal een schuimrubberen klomp op ons kop. Dat is leuk!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Bedenk als land een leukere manier om je eigen cultuur uit te dragen naar de rest van de wereld
nee dat is niet leuk, maar in elk geval hoor ik dat niet, dus ik erger me daar wat minder aan. (En je ziet het ook niet tijdens de wedstrijd als het beeld op het veld en de spelers gericht is. ) dus ik heb daar veel minder last vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, kom, we zetten allemaal een schuimrubberen klomp op ons kop. Dat is leuk!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |