quote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
Ik vroeg me al af of het in Turkije werd gespeeld
Er waren helemaal geen toeters, dat geluid kwam uit luidsprekers.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef BluesRebel het volgende:
Je zal maar zo'n debiel naast je krijgen die de energie ervoor heeft......
Hopen dat de organisatie een oproep doet anders verneuken ze ook de wedstrijden van Oranje volgend jaar.
OMGEKOCHT!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Falco het volgende:
Dat die ene Zuid-Afrikaan in scoringspositie de bal tegenhield met zijn kontwerk is meer beklagenswaardig.
Het was een been en geen kont, die de bal tegenhield, lees ik nu op TT. Ik keek ook maar met een schuin oog naar deze idioterie van de FIFA.quote:
Je hebt niet gekeken?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef Lundegaard het volgende:
Ach, elk (WK)land heeft zn eigen soort soundje. Heeft ook wel iets.![]()
Alles beter dan de Nederlandse Dweilorkest die vroeger ingezet werden. Dat was pas de horror.![]()
Hoewel een tegenwoordig ingezette wave bij een 0-0 na 10 minuten ook zwaar triest is.Maar ik dwaal af..
Hier heb je een stukjequote:
Als ze dat tijdens het WK maar laten danquote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
Er waren helemaal geen toeters, dat geluid kwam uit luidsprekers.![]()
Ja, 90 minuten lang getoeter...ZONDER ONDERBREKING!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken het geluidje wel. Maar ik begrijp dat het dus echt hoooooogst irri was?
Ja voor ons maar voor de buitenlanders in het stadion........quote:Op zondag 14 juni 2009 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, 90 minuten lang getoeter...ZONDER ONDERBREKING!![]()
15 minuten in de rust misschien![]()
Ook mijn eerste gedachte. Hoop niet dat die malle negers daar dit bij alle wedstrijden van het komend WK gaan doen. Dan heb ik het (op Nederland na dan) gauw gezienquote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Haal die zwerm bijen boven het stadion weg! Oprottuh.
Vrees ik dus ook...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte. Hoop niet dat die malle negers daar dit bij alle wedstrijden van het komend WK gaan doen. Dan heb ik het (op Nederland na dan) gauw gezien![]()
of ik zet het geluid uit
Aangepast.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef Kopbal het volgende:
Klacht: Frank Snoeks die doet of Irak-ZA de cl-finale is
Die negers verkopen al die kaartjes sowieso op de zwarte markt.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef Pablo88 het volgende:
Idd, Mag hopen dat die dingen niet zo aanwezig zijn tijdens het WK.
Wat een tyfusgeluid. Fucking muggenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hier heb je een stukje
En dan dit 90 minuten lang
Hij praat ook nog 's veel meer dan de Nederlandse commentator waardoor je hier alleen maar dat geluid hoort
Misschien zijn het wel knorrende magenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:23 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Wat een tyfusgeluid. Fucking muggen
Zuid-Afrika is nou niet helemaal hetzelfde als pak 'm beet Zimbabwe ofzo, vrij rijk land. Hoewel het ironisch genoeg wel steeds meer naar de klote gaat sinds de apartheid er weg is.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
Sowieso, een voetbaltoernooi in AfrikaLaat ze eerst zorgen voor voedsel...
Op eurosport?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef tralalala het volgende:
Mensen die het nog niet gehoord hebben, om 4 uur een herkansing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |