quote:
Nee, zeg maar.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
Had ik al gezegd dat ik als een kind zo blij ben?
Ik ben als een kind zo blij.quote:
Geef hem ook eens rust, hij heeft vanwege de downtime wel twee keer zolang moeten neuken gisteravond.quote:
Zo ben ik nu eenmaal ja!quote:
dit is mquote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
Moet er verdomme nog eens bijkomen dat mijn topic een slotje krijgt!
Is het minder erg als het een door de consumentenbond goedgekeurd slotje is?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
Moet er verdomme nog eens bijkomen dat mijn topic een slotje krijgt!
Dat lijkt mij nogal wiedes!quote:
Nu niet weer zo komen haten! Dat kan namelijk verstrekkende gevolgen voor je hebben.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het minder erg als het een door de consumentenbond goedgekeurd slotje is?
het zou naar mijn mening eilk wel vermakelijk zijn om de consumentenbond te laten testen welk slotje het meest bestand is tegen diefstal of bagger.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Nu niet weer zo komen haten! Dat kan namelijk verstrekkende gevolgen voor je hebben.
Open er een topic over!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zou naar mijn mening eilk wel vermakelijk zijn om de consumentenbond te laten testen welk slotje het meest bestand is tegen diefstal of bagger.
Heeft de margriet geen forum dan?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
Tevens baal ik van mijn gedrag op het Libelle forum. Waar moet ik nu heen als ik huishoudelijke vragen heb?
Ik heul niet met de vijand!quote:
Goed genoeg om mijn fallus aan af te smeren.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Linda is dan zeker niet goed genoeg voor je.
Scheer je weg kutnewbie.quote:
Zeg! Laat je het noten over aan capabele mods?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die zin moet ik op een of andere manier opslaan.
Vereeuwig hem met een screenshot!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die zin moet ik op een of andere manier opslaan.
Nah, het is leuker als ze incapabel zijnquote:Op zondag 14 juni 2009 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg! Laat je het noten over aan capabele mods?
Alleen notes van FA's gelden voor mij.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nah, het is leuker als ze incapabel zijn
Daar kom je dan wel heel makkelijk mee weg.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen notes van FA's gelden voor mij.
Cola en sigaretten topic!quote:
Doe niet zo techninsch, of ben je jaloers ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef muay-toy het volgende:
de fipo is officieel pas de op de OP volgende 1e post dus je hebt niet de fipo gemacht
Vanwege mijn enorme bijdrages aan FOK! heb ik dat wel verdient denk ik zo.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar kom je dan wel heel makkelijk mee weg.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eilk niet, want dan had ik het niet door gehad
ben al meer dan 4 jaar mod, maar heb nog niet eens een verjaardagstopic(achter de schermen) gehad , dus of je het verdient is denk ik meer iets van een privilegequote:Op zondag 14 juni 2009 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vanwege mijn enorme bijdrages aan FOK! heb ik dat wel verdient denk ik zo.
Zelfs ik heb een verjaardagstopic achter de schermen gehad!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ben al meer dan 4 jaar mod, maar heb nog niet eens een verjaardagstopic(achter de schermen) gehad , dus of je het verdient is denk ik meer iets van een privilege
:0 Wanneer ben jij jarig dan?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ben al meer dan 4 jaar mod, maar heb nog niet eens een verjaardagstopic(achter de schermen) gehad , dus of je het verdient is denk ik meer iets van een privilege
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hebt je personeelszaken niet op orde remlof, had je vandaag wel eens ff voor kunnen gaan zitten.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
Ik zou nu bijna een alert voor 24 oktober in m'n telefoon zetten
gooi nog maar wat extra zout op mijn virtuele wondenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een verjaardagstopic achter de schermen gehad!
Tijd om je conclusies te trekken.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gooi nog maar wat extra zout op mijn virtuele wonden
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
Ik zou nu bijna een alert voor 24 oktober in m'n telefoon zetten
Ga je gangquote:Op zondag 14 juni 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed plan!
Of een feliciteer Paro hier nog met zijn vergeten verjaardagen topic!
Ik zie de MED wel verschijnen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik al de behoefte heb om te trekken, zijn het iig geen conclusies.
quote:PaRoDiUzZ miste de waardering waar hij in zijn ogen recht op had. Wij wisten op onze beurt niet eens waar hij mod van was en hoe lang hij al mee kon lezen in FC.
Ach men weet dat ik alles log.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie de MED wel verschijnen.
[..]
Wat dan nog?quote:
Dat de geallieerde mogen komen als jij in die bunker zit.quote:
Dus er zijn personen die je wenst te beschermen Ludo.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat de geallieerde mogen komen als jij in die bunker zit.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
kusje erop ?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
liesjeeeequote:
Je hebt het weer lekker voor elkaar ja.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt het weer lekker voor elkaar ja.
quote:
Nu we een band hebben vind ik het alleen maar schattig als je zo doet!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt het weer lekker voor elkaar ja.
Ik heb teveel van mezelf vrijgegeven gisteren.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu we een band hebben vind ik het alleen maar schattig als je zo doet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |