Wie zegt dat voor het ontstaan van intelligentie intelligentie is vereist dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus: hoe kun je het allereerste begin verklaren, de allereerste levensvorm en de allereerste vorm van intelligentie, als voor het tot stand komen van intelligentie, juist intelligentie vereist is. Een computer zet zichzelf ook niet in elkaar op een schroothoop, dus waarom zou dit, in een andere vorm, dan wel hebben plaatsgevonden aan het "begin van de wereld"?
Je verhaal is simpelweg gebaseerd op onwaarheid. Er zijn wel degelijk mutaties waargenomen, simpel zat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die dan graag nog een keer, met in je antwoord graag een onomstotelijk bewijs voor macro-evolutie en niet een reactie als: "het is heus wel ergens een keer in een laboratorium bewezen!"
Kijk, dat is het enige dat ik even wilde horen, aangezien beweerd werd dat de evolutietheorie bewezen is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De evolutietheorie is niet onomstotelijk bewezen.
Bewijs God.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kijk, dat is het enige dat ik even wilde horen, aangezien beweerd werd dat de evolutietheorie bewezen is.
Waarvoor dank!
Dat was dan een domme bewering. De evolutietheorie als geheel is niet bewezen maar wel zeer aannemelijk op grond van de bewezen feiten die er zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kijk, dat is het enige dat ik even wilde horen, aangezien beweerd werd dat de evolutietheorie bewezen is.
Waarvoor dank!
Dat was het ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat was dan een domme bewering. De evolutietheorie als geheel is niet bewezen maar wel zeer aannemelijk op grond van de bewezen feiten die er zijn
Ik heb nergens gezegd dat er bewijs was voor God. Men zei wel dat er bewijs wasvoor de evolutietheorie. Geen sluitend.quote:
Tja, een beetje geklooi met definities.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarvoor dank!
Maar een theorie waarvan de basis ontbreekt, of niet strookt met de theorie zelf, is ook niet geheel logisch. Wat een beetje mijn probleem is met het begrijpen van de evolutietheoriequote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tja, een beetje geklooi met definities.
een theorie is per definitie niet 100% bewezen. Dat neemt niet niet weg dat een voor 99,9% bewezen theorie net zo zwak is als een uit de duim gezogen theorie. Alleen doordat de wetenschap zelf al stelt dat iets niet voor 100% bewezen kan zijn zeggen sommigen dat een theorie als de evolutietheorie niet waar is of niet waarschijnlijk. Die mensen hadden beter moeten opletten bij wetenschapsfilosofie.
dat een theorie ruimte heeft voor interpretatie wil helemaal niks zeggen voor de validatie van theorie B.
Dat is dan eerder het niet kennen van de evolutietheorie van jouw kant de de gaten in de theorie zelf.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar een theorie waarvan de basis ontbreekt, of niet strookt met de theorie zelf, is ook niet geheel logisch. Wat een beetje mijn probleem is met het begrijpen van de evolutietheorie
Volgens mij lees ik me aardig in, maar vertelquote:Op zondag 14 juni 2009 23:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is dan eerder het niet kennen van de evolutietheorie van jouw kant de de gaten in de theorie zelf.
Welke basis ontbreekt er? Wat is niet geheel logisch?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar een theorie waarvan de basis ontbreekt, of niet strookt met de theorie zelf, is ook niet geheel logisch. Wat een beetje mijn probleem is met het begrijpen van de evolutietheorie
De evolutietheorie is in zoverre theorie als dat de theorie van zwaartekracht een theorie is....In de wetenschappelijke wereld is de evolutietheorie dan ook onomstreden, alleen in religieuze kringen wordt de theorie nog betwist.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarvoor dank!
De theorie is gebaseerd op logische en bewijsbare zaken, maar het allereerste begin, de allereerste vorm van leven is èn niet logisch, èn niet te bewijzen. Zoals iemand al eerder zei, de theorie geeft aan hoe leven zich heeft ontwikkeld, en niet hoe het is ontstaan. Terwijl dàt nou juist een essentieel punt is.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef intraxz het volgende:
[..]
Welke basis ontbreekt er? Wat is niet geheel logisch?Noem eens wat DUIDELIJKE voorbeelden
![]()
nou ja, als je zegt dat het een theorie is waarvan een basis ontbreekt of zelfs tegenstrijdig is met de theorie zelf, ja begrijp je de theorie niet. Ik vraag mij dan af hoe je weet waar en wat voor gaten er zitten als je niet weet wat de theorie is?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik me aardig in, maar vertel
De evolutietheorie geeft geen verklaring over het ontstaan van het leven, maar alleen over het proces van verandering na het onstaan van het eerste leven.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De theorie is gebaseerd op logische en bewijsbare zaken, maar het allereerste begin, de allereerste vorm van leven is èn niet logisch, èn niet te bewijzen. Zoals iemand al eerder zei, de theorie geeft aan hoe leven zich heeft ontwikkeld, en niet hoe het is ontstaan. Terwijl dàt nou juist een essentieel punt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |