abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70006908
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Terwijl ik mij gisteren en vanmorgen nog goed voelde.
Daar ben ik ook mee bezig en het lukt af en toe goed. Maar nu dus even niet.
Spui het er maar even uit Tijn, daar zitten we voor
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:43:38 #52
240240 Howl
Find me in the future
pi_70006924
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:26 schreef kwaakvaak het volgende:
geen idee... boeit ook niet echt.. Murmeli kent mijn volledige verhaal, en dat is meer dan voldoende En als ze daar op afgeknapt is, dan kan dat.. Maar daar kan ik nu niks meer aan veranderen lijkt mij zo

Maar wel voor een eventueel volgende relatie, vandaar dat ik daar nu eens mee bezig ga voor ik uberhaupt aan een volgende wil/ga denken. Eerst eigen shit oplossen, dan pas relatie.. En dat zal niet mee vallen, want net als ieder ander mens wil ik ook liefst s'ochtends wakker worden naast iemand, die je vervolgens half slaperig aan kijkt en dat je dan denkt... DAMN!... zelfs half slaperig is het gewoon een lekker ding!
Ik weet niet hoe het misgegaan is tussen jullie twee. Ik krijg de indruk dat jij je schuldig voelt. Realiseer je wel dat Murmeli ook flinke issues heeft. En je kunt je verleden wel verwerken. Maar veranderen wie jij bent, daar kun je zo een heel leven aan besteden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Howl op 13-06-2009 18:54:50 ]
pi_70006975
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Spui het er maar even uit Tijn, daar zitten we voor
Ik ben gewoon moe, en sommige dingen kosten mij gewoon veel energie en daardoor voel ik mij dan kloten. Verder baal ik er van dat ik nu eindelijk naar een festival kan dit jaar. Kan ik niet meerijden met mij vrienden.
En dan alle dingen die altijd al door mijn hoofd gaan. Mijn werk, mijn problemen etc.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_70007003
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:43 schreef Howl het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe en wat van hoe het misgegaan is tussen jullie twee. Ik krijg de indruk dat jij je schuldig voelt. Realiseer je wel dat Murmeli ook flinke issues heeft. En je kunt je verleden wel verwerken. Maar veranderen wie jij bent, daar kun je zo een heel leven aan besteden.
Dat is inderdaad lastig als je allebei nog bagage hebt. Maar als je van elkaar houdt komt het echt wel goed.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_70007069
Vanavond helemaal uit mn plaat op minimal/techno is het plan.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_70007080
Kluts
pi_70007097
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
Kluts
DH.
pi_70007107
hoe is u?
pi_70007142
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
hoe is u?
Heel, heel, heel erg goed eigenlijk.

Met u?
pi_70007201
goed. kort dagje gehad met de studie en nu lekker borrelen op het balkon. misschien vanavond nog even naar het grachtenfestival. maar morgen ga ik zeker.
pi_70007226
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben gewoon moe, en sommige dingen kosten mij gewoon veel energie en daardoor voel ik mij dan kloten. Verder baal ik er van dat ik nu eindelijk naar een festival kan dit jaar. Kan ik niet meerijden met mij vrienden.
En dan alle dingen die altijd al door mijn hoofd gaan. Mijn werk, mijn problemen etc.
Komen vast stuk voor stuk oplossingen voor
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:57:58 #62
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70007267
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:43 schreef Howl het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe en wat van hoe het misgegaan is tussen jullie twee. Ik krijg de indruk dat jij je schuldig voelt. Realiseer je wel dat Murmeli ook flinke issues heeft. En je kunt je verleden wel verwerken. Maar veranderen wie jij bent, daar kun je zo een heel leven aan besteden.

voor ik ga verdedigen... Dank je wel

Ik voel mij in zovere schuldig dat ik van mijzelf vind dat ik eerst mijn eigen rommel op had moeten ruimen, maar verder dan dat gaat het niet. En dat heeft niet veel te maken met het feit dat het over is. Meer met een gevoel van oneerlijkheid naar mijzelf toe.

Maar je hebt wel een punt, het is een rottig karakter eigenschapje wat ik af aan het leren ben, ik voel mij bij het falen van iets altijd schuldig. Ben een iets te groot perfectionistje denk ik. Daar moet ik vanaf

En ik wil niet veranderen wie ik ben, ik vind mij best leuk namelijk. Wil wel bepaalde kantjes bijwerken, wat nare onsociale trekjes weg werken. Maar ik blijf best een arrogant mannetje met een iets te grote bek (en bijpassend stukje peperkoek waar het hart normaal zit enzo maar das niet stoer om hardop te zeggen )

Murmeli heeft haar dingen, ik de mijne. Over haar dingen kan ik mij nooit schuldig voelen, en dat wil ik ook niet. Maar ik kan mij wel schuldig voelen over mijn eigen fouten. Niet zozeer in deze relatie, maar eerder in het volledige leven..

En dan nu weer vlug verder met het oplossen van een query probleem
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_70007276
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

idd, geef t anders even de tijd, of ga dan juist wat anders doen..
pi_70007302
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel.
Vandaag trouwens mijn auto naar de sloop gebracht.
14 SHADES OF GREY
pi_70007345
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:58 schreef brunette82 het volgende:

[..]

idd, geef t anders even de tijd, of ga dan juist wat anders doen..
Dat klopt. Het komt ook wel goed. Het gaat de goede kant op.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:01:07 #66
240240 Howl
Find me in the future
pi_70007347
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel.
En heb je ook alweer een nieuwe auto?
pi_70007375
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel.
Nog afscheid kunnen nemen
pi_70007399
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:01 schreef Howl het volgende:

[..]

En heb je ook alweer een nieuwe auto?
Nee, dat niet. Ik heb momenteel ook geen auto nodig. Dus heb ik hem weg gedaan. Als ik over een paar maanden weer een auto nodig heb dan koop ik er weer een. Zo kan ik geld sparen. (althans proberen)
14 SHADES OF GREY
pi_70007423
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Nog afscheid kunnen nemen
Niet nodig. Voor mij was het gewoon een auto die ik gebruikte om van A naar B te komen.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:06:54 #70
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70007492
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet nodig. Voor mij was het gewoon een auto die ik gebruikte om van A naar B te komen.
hehe.. een stuk blik met wielen en een motor
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_70007522
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:06 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

hehe.. een stuk blik met wielen en een motor
laat Djazz dat maar niet horen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:14:50 #72
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70007694
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

laat Djazz dat maar niet horen
die heeft een frans blik, zit wel een motor in maar die doet het nooit als je hem nodig hebt. Tis wat dat betreft net een echte fransoos. Is altijd aanwezig, maar doet eigenlijk nooit iets
pi_70007707
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:14 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

die heeft een frans blik, zit wel een motor in maar die doet het nooit als je hem nodig hebt. Tis wat dat betreft net een echte fransoos. Is altijd aanwezig, maar doet eigenlijk nooit iets
Kiek um goan!!!!!!!!!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:15:38 #74
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70007711
Ben ik zo gezond bezig, halen mijn ouders Chinees

Nja het was wel lekker
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_70007727
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:14 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Heb gelukkig me frans stuk roest in kunnen ruilen voor een degelijke amerikaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')