Dan ga je ergens anders zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
Klacht: Naast bijzonder irritante mensen zitten in de trein waar je simpelweg niet doorheen/overheen kunt praten.
Er was nergens ruimte want het was heel drukquote:
Ja wat moet ik dan zeggenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef TheKC het volgende:
TS durfde ze in de trein niet aan te spreken en doet het maar op deze manier
Deze ahum heren waar onderweg naar Oerol ofzo.... dat schijnt daar ieder jaar te zijn.....gok ik zo..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was nergens ruimte want het was heel drukbovendien was ik met nog 2 vrienden dus dan vind je niet meer zo makkelijk een plaats waar je bij elkaar in de buurt kunt zitten.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Afwazig het volgende:
Was het Emmi niet? Misschien is hij gewoon er even een paar daagjes tussenuit.
Nee, dan had ik 'm wel herkendquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Afwazig het volgende:
Was het Emmi niet? Misschien is hij gewoon er even een paar daagjes tussenuit.
Mijn vrienden en ik kwamen net terug van een dagje winkelen en we waren best wel moe enzo, dus we hadden niet echt zin om te pratenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Deze ahum heren waar onderweg naar Oerol ofzo.... dat schijnt daar ieder jaar te zijn.....gok ik zo..
maaruh als jij met vrienden in de trein zat waarom heb je dan geen aandacht voor hun, of wou je alvast het mannelijk schoon aan het beoordelen zodat je na de vakantie weet wat je kunt verachten als je naar je nieuw uni gaat?
Ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggenhoi, kunnen jullie alsjeblieft even niet jezelf zijn?
Wat dacht je van... wonen bij haar ouders?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja.
Wat moet je eigenlijk in Den Helder, als je in de kaasstad kan zijn?
Nou, als hij in een dispuut zit mag hij zich aangesproken voelenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Paul ging toch een weekendje naar een Waddeneiland toe?
Tot mijn grote spijt woon ik daar, nog een maand of 2.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja.
Omdat ze daar woont, idioot.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja.
Oh SNAP!!!quote:
Ik roddel ook wel eensquote:
Alkmaar > Den Helderquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat ze daar woont, idioot.En ik ben daar nog liever dan in dat schimmeldorp.
Ja precies, dat stoort mij dus ook, van huis uit zijn het gewoon normale types. En dan studeren ze en gaan ze bij een dispuut, vinden ze zichzelf je-van-het.. Ze leren zichzelf een passend accent aan etcquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef Aishlin het volgende:
Heel vervelend ja, zulke mensen. Sowieso vind ik mensen vervelend die denken dat ze ineens alles zijn nu ze student zijn.
En irritante mensen ik heb in de trein ook wel eens last van irritante mensen in de trein, dus ik weet helemaal hoe je je voelt.
En je kan wel zeggen dat je niet moet afluisteren, maar soms kan je niet anders want dan praten ze zo hard.
Euhhh, kaas ís toch schimmel?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat ze daar woont, idioot.En ik ben daar nog liever dan in dat schimmeldorp.
Maar dan is schimmelkaas dus schimmelschimmel?quote:
Ahh de dame gaat niet bij een dispuut, of is ze er zo eentje die nee roept, maar als er bier in zit en peer pressure dan toch maar overstag gaat??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, als hij in een dispuut zit mag hij zich aangesproken voelen..
[..]
Tot mijn grote spijt woon ik daar, nog een maand of 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |