quote:
quote:Jan Everse houdt er rekening mee dat FC Zwolle het komende voetbalseizoen zonder Eric Botteghin moet spelen. De oefenmeester, die het afgelopen seizoen voor veel commotie zorgde, weet dat zijn aanvoerder in de belangstelling staat van verschillende clubs en vreest dan ook voor zijn vertrek.
"Er is interesse voor hem, maar nog niet concreet. We hebben pas zekerheid over hem als de transfermarkt sluit", aldus Everse in De Stentor. Mogelijke clubs voor Botteghin zou Heracles Almelo zijn. De Braziliaan zou bij de Heraclieden de plek van de vertrokken Jan Wuytens moeten overnemen. Wuytens vertrekt namelijk naar FC Utrecht.
Mocht Botteghin blijven dan wil Everse er sowieso nog vier of vijf spelers bij hebben. Éen van hen zou een spits uit de Jupiler League zijn. "Als dat allemaal lukt zijn we klaar", zo denkt de trainer van de Zwollenaren.
Bluf.quote:Jan Wuytens: “Ik heb veel geleerd in Almelo”
Verdediger Jan Wuytens verruilt Heracles Almelo voor FC Utrecht. Na vier seizoenen in het Polman Stadion tekende de Belg voor dezelfde tijdspanne in De Galgenwaard. “De vier jaar in Almelo waren hele goede jaren voor mijn carrière", aldus Wuytens. “Ik kwam vanuit de jeugd van PSV en kreeg bij Heracles Almelo de kans om in de Eredivisie te spelen. Ik heb er een mooie levensweg gehad en veel ervaring opgedaan. Ik heb veel geleerd in Almelo en daar ben ik iedereen erg dankbaar voor. Ook de supporters wil ik bedanken, ze hebben mij in goede en slechte tijden gesteund. Ik ben blij met FC Utrecht, dat is een goede stap in mijn loopbaan. Maar het voelt tegelijk raar om afscheid te nemen van Heracles Almelo, al bestaat afscheid in dit geval niet echt.”
Alleen voor Wuytens?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:51 schreef Zapper het volgende:
Heracles heeft vandaag toch zo'n 1,8 miljoen euro bijgeschreven gekregen
Overmorgen naast Gertjan aan de perstafel.quote:Waar blijft Cziommer?
Geld van de seizoenkaartenquote:
Ik zag ook een bericht over Kruiswijk, hij stond in de belangstelling van 3 Nederlandse Eredivisionisten waaronder Heracles. Hij zag echter een terugkeer naar Nederland niet zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef Damzkieee het volgende:
Snoyl praat met 3 clubs over zijn toekomst
Zouden wij daar ook nog bijzitten? Gezien het plaatje wat eerder gepost is zou het wel kunnen.
Frappant trouwens dat de linksbackpositie de enige verdedigingspositie is die driedubbel bezet moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |