quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Verbeek wordt begin volgende week gepresenteerd volgens de Tubantia. De zaken met Heerkes waren zo goed als afgerond, maar Heerkes wilde niet reageren op de vraag of hij binnen de club actief blijft.
Lijkt mij ook een eitje zo aan het begin van de competitiequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles begint tegen AZ...moet te doen zijn
Klopt, maar je kunt de mensen die nu in P en R zitten niet verplichten om te gaan staan. En je kunt ze ook niet ergens heen verplaatsen...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:16 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Heracles moet net als VVV stukken van het stadion (bijv. vak P en R) aanpassen naar staanplaatsen. Daarmee kun je de capaciteit naar zo'n 9000 brengen, wat dus weer zo'n 50 tot 100 duizend euro extra per seizoen kan opleveren.
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar er zitten ook genoeg ouderen in P. Die kun je moeilijk dwingen te gaan staan inderdaad, zeker als er geen alternatief is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt de mensen die nu in P en R zitten niet verplichten om te gaan staan. En je kunt ze ook niet ergens heen verplaatsen...
De eerste stap zou een enquête moeten zijn, waarbij iedereen wordt gevraagd naar zijn/haar mening hierover. Met name in R staan de meeste fans nu toch al.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt de mensen die nu in P en R zitten niet verplichten om te gaan staan. En je kunt ze ook niet ergens heen verplaatsen...
Aan de zijkanten van de hoofdtribune en in vak F zijn nog plaatsen over, die normaal voor de vrije verkoop zijn. Mocht er weinig bezwaar zijn dan kun je de mensen die bezwaar hebben daar heen verplaatsen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar er zitten ook genoeg ouderen in P. Die kun je moeilijk dwingen te gaan staan inderdaad, zeker als er geen alternatief is.
Ik hou het bij een nieuw stadionquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
De eerste stap zou een enquête moeten zijn, waarbij iedereen wordt gevraagd naar zijn/haar mening hierover. Met name in R staan de meeste fans nu toch al.
Tuurlijk, maar in de tussentijd zul je heel inventief moeten zijn. Het is niet vanzelfsprekend dat we over 2 jaar nog in de eredivisie spelen met een begroting als de onze.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hou het bij een nieuw stadion
quote:'FC Utrecht hengelt ook Wuytens binnen'
Jan Wuytens verdedigt volgend seizoen de kleuren van FC Utrecht. De Belg is dit weekend akkoord gegaan met een aanbieding die de club hem deed, meldt het Algemeen Dagblad.
Wuytens' club Heracles Almelo ging eerder al akkoord met de transfer. Utrecht is namelijk bereid de gelimiteerde transfersom in zijn contract op tafel te leggen. Die zou zo'n 900.000 euro bedragen.
Utrecht zal de overgang van Wuytens na het weekend wereldkundig maken. De middenvelder tekent bij de club van Ton du Chatinier een meerjarig contract.
De Eredivisionist toont zich de laatste weken bijzonder slagvaardig op de transfermarkt. Zo werden Dries Mertens (AGOVV), Ricky van Wolfswinkel (Vitesse), Nana Asare (KV Mechelen), Jacob Mulenga (Chateauroux) al door de middenmoter gestrikt.
Ze hebben in elk geval al tijd gehad om naar een opvolger van Wuytens te zoeken, ik neem aan dat ze daar al erg druk mee bezig zijn.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:53 schreef Blawh het volgende:
Nu tijd om in te kopen.
En Kwame binnen boord te houden natuurlijk.
Pfff, zolang Looms nog boven de aankoop op linksback staat, en verder alle gaten zijn gevuld met jeugdspelers, heb ik er nog weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil de leiding de selectie invullen.
Mijn ideaalbeeld gaat toch uitkomen als ik de Tubantia mag geloven, Heerkes blijft bij de club als assistent-trainer. Er wordt nog gesproken over de precieze invulling van de technische staf, maar dat lijkt in grote lijnen rond. Het gaat nu om de details, daar zal men binnenkort uit gaan komen. Verbeek wilde er vaart achter zetten, omdat de trainingen al bijna beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Het ideaalbeeld voor mij was dat Verbeek als een soort Engelse manager gaat opereren met Heerkes en Krüzen als veldtrainers onder hem. Dat Heerkes niet open staat voor een andere functie binnen de club is jammer maar begrijpelijk.
Een goede concurrent kan Looms natuurlijk uit de basis spelen.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pfff, zolang Looms nog boven de aankoop op linksback staat, en verder alle gaten zijn gevuld met jeugdspelers, heb ik er nog weinig vertrouwen in.
Nu Wuytens ook nog weg. Kopen mag nu ook wel een keer gaan gebeuren.
Je bent er van op de hoogte dat we alweer in augstus beginnen?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
dude het is nog maar juni relax.
Dat zeker. Is elk jaar zo. Anita / Blind / Donald waren beschikbaar bij Ajax dacht ik. Luirink bij AZ. en bij PSV weet ik het niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je voorlopig nog wel moet wachten op Ajax, AZ en PSV om te kunnen huren.
Het beleid is om niet meer te huren, alleen als noodoplossing (als er echt verder niks te krijgen is, of in de winterstop). Ik verwacht niet dat we deze zomer spelers zullen gaan huren, er zijn nog 3 posities open voor het basisteam. Met het geld van het spelersfonds en de opbrengsten van de verkochte spelers moet Heracles goede vervangers kunnen vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je voorlopig nog wel moet wachten op Ajax, AZ en PSV om te kunnen huren.
Ja maar in de maand augustus is niets te winnen of verliezen. Dus dan vallen ook nog spelers te halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat we alweer in augstus beginnen?
quote:Het gelijk van Gertjan Verbeek
Door PHILIP DE LIAGRE BÖHL, clubreporter Feyenoord
[LEZERSBIJDRAGE] Ondanks de weinig aanlokkelijke cover met de afbeelding van een chagrijnig kijkende Klaas Jan Huntelaar besloot ik de Voetbal International van deze week te kopen.
afbeelding vergroten Gertjan Verbeek als trainer van Heracles Almelo. FOTO PRO SHOTS
Op pagina achttien blijf ik even hangen. Daar staat de uitspraak van Gertjan Verbeek gedaan in het AD: ‘In veel opzichten is Heracles misschien wel verder dan Feyenoord, bijvoorbeeld qua organisatie en financieel’.
Dat is een krasse quote van de gewezen Feyenoordtrainer. Zou hij dit zeggen omdat hij gefrustreerd is over zijn niet-slagen bij ‘top’club Feyenoord? Dat zou kunnen, zorgwekkender is het dat hij misschien nog gelijk heeft ook. Heracles, clubje uit de provincie, vijf seizoenen eredivisie in de laatste veertig jaar, heeft zijn zaken beter voor elkaar dan Feyenoord, dat veertig jaar geleden de rijkste voetbalclub ter wereld was. Hoe leg ik dat in 2049 trouwens uit aan mijn kleinzoon?
De belangrijkste oorzaak van dit verschil is vijfenveertig blaadjes verder te lezen in een ontluisterend artikel dat handelt over de exorbitante salariëring van eredivisiespelers. Gemiddeld ¤335.000 voor een seizoen voetballen, daar moet onze Minister President twee jaar lang snoeihard voor werken.
Bij Feyenoord is de prijs-kwaliteitverhouding het scheefst. De directeur van NAC weet dat Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst en Denny Landzaat samen per jaar 7 miljoen in hun zak steken. Elders in deze krant wordt dat door Feyenoord’s zegsman Salomon ontkend. Hij ontkracht het ook niet door te zeggen hoeveel de heren dan wel opstrijken, hetgeen hem – en daarmee de club - ongeloofwaardig maakt.
Als Salomon het zelf niet doet, neem ik zelf de vrijheid te oordelen. Gesteld dat Theo M. teveel Bloody Mary’s had gedronken op het achterdeck toen hij werd gebeld door de VI-redacteur en gesteld dat Raymond S. liegt, denk ik dat 5 miljoen aardig in de buurt komt. Blijft een hoop centjes voor een drietal dat er een jaar (of langer) lang de kantjes vanaf heeft gelopen of geblesseerd heeft toegekeken. Op een paar omgeflikkerde banken na is er toch geen bedrijf ter wereld waar het salaris van drie ondermaats presterende werknemers net zo hoog is als een kwart van de huidige schuld?
Niet geheel ontoevallig wordt in het artikel de baas van Heracles ook ruim aan het woord gelaten. Jan Smit, een verstandige man, pleitbezorger van Hollandse zunigheid en dus betaalt de club normale salarissen. Houdt de spelers lekker hongerig.
Wat heeft Peter Bosz eigenlijk in Almelo geleerd voordat hij de huidige financiële ravage in Rotterdam aanrichtte?
Que?quote:De Belg heeft een contract voor vier jaar getekend. Heracles ontvangt voor Wuytens 750.000 euro.
Zegt niets. Iets neertypen is makkelijk. Misschien zit er nog een doorverkoop percentage bij. Of misschien is ¤ 750,000 wel de gelimiteerde transfersom. Ik heb Wuytens contract niet gezien, wie weet wat daar in staat. 900k in 1 keer, of 750k + 15% van de volgende transfer. Dan lijkt het laatste me beter.quote:
Nee ok, dat is waar. Maar RTV Oost heeft het meestal wel bij het rechte eind, alleen 750.000 zou wel erg zuur zijn aangezien eigenlijk altijd en overal over 9 ton is gesproken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Zegt niets. Iets neertypen is makkelijk. Misschien zit er nog een doorverkoop percentage bij. Of misschien is ¤ 750,000 wel de gelimiteerde transfersom. Ik heb Wuytens contract niet gezien, wie weet wat daar in staat. 900k in 1 keer, of 750k + 15% van de volgende transfer. Dan lijkt het laatste me beter.
Maareh ... speculatie
Nieuwe spelers wil ik zien! Verbeek is toch aangenomen om de clubprestige te verhogen? Nou kom op, gooi al die prestige in de strijd en leg Cziommer en Botteghin zou een mooi begin zijn.
2 miljoen?quote:De vastgestelde gelimiteerde transfersom van ongeveer twee miljoen euro zal door Utrecht betaald worden. “We vinden het jammer dat Jan vertrekt, maar wensen hem veel succes in Utrecht. Uiteraard gaan we direct op zoek naar adequate vervanging op deze positie”, aldus algemeen directeur Nico Jan Hoogma op de website van zijn club.
Heh ja preciesquote:
quote:Twente, Heracles en Go Ahead gaan samenwerken
Door Lisanne van der Ploeg
Maandag, 15 juni 2009, 16:01
FC Twente, Heracles Almelo en Go Ahead Eagles gaan gezamelijk hun jeugd opleiden. De drie voorzitters van de clubs tekenen binnenkort een nieuwe overeenkomst voor een samenwerking van drie jaar.
De clubs uit Enschede en Almelo richtten drie jaar geleden de gezamelijke Voetbalacademie FC Twente/Heracles op met als doel talenten uit het oosten van het land betere mogelijkheden te bieden zich te ontwikkelen tot beroepsvoetballer. Vanaf 1 juli 2009 sluit Go Ahead Eagles zich daarbij aan.
Binnen de nieuwe samenwerking is gekozen voor een structuur waarbij FC Twente leidend is. Het is nog niet zeker hoe de regionale jeugdopleiding gaat heten. Maar het zou kunnen dat de voetbalacademie alleen de naam van FC Twente gaat dragen.
De drie clubs uit het oosten van het land lopen vooruit op de plannen van de KNVB om te komen tot 14 landelijke Regionale Jeugdopleidingen, waarbij samenwerking tussen regionale BVO’s onderling van groot belang is.
quote:VV Den Ham oefent tegen Heracles Almelo
maandag 15 juni 2009 | 14:53
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
DEN HAM Voetbalvereniging Den Ham speelt op dinsdagavond 30 juni om 19.00 uur een oefenwedstrijd tegen de profvoetballers van Heracles Almelo. De wedstrijd is inmiddels een traditie en wordt gespeeld op sportpark De Rohorst in Den Ham.
Heracles Almelo begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de eredivisie op maandag 22 juni, met de nieuwe trainer Gertjan Verbeek en met enkele nieuwe spelers onder wie Resit Schuurman (overgekomen van De Graafschap), Elias Pech (Hertha BSC), Gaby Jallo en Erwin Nieuwboer. De twee laatstgenoemde spelers komen over van de voetbalacademie FC Twente/Heracles Almelo. Ook bij VV Den Ham is de selectie gewijzigd. Trainer Marcel Waaijer heeft onder meer drie talenten uit de eigen voetbalschool laten doorstromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |