woei!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef Incolumis het volgende:
Charles je bent beroemd![]()
Originele taal- en spelfouten #34
En de bron van al deze info is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef Blawh het volgende:
Heerkes en Heracles zijn er trouwens nog steeds niet uit.
Everton proberen ze te lozen, al in Turkije en de woestijn aangeboden. Hij was ook niet komen opdagen toen ze naar Mallorca vertrokken.
Wuytens 865.000 opgeleverd.
Maar als ze er met Heerkes nog niet uit zijn dan kunnen ze Verbeek niet presenteren, of het moet wel vast staan dat hij blijft maar dat er onduidelijkheid is over zijn rol.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef Blawh het volgende:
Woensdagavond he, dus RTV Oost, Binnenkant paal om precies te zijn.
Ik vond het ook erg vreemd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Maar als ze er met Heerkes nog niet uit zijn dan kunnen ze Verbeek niet presenteren, of het moet wel vast staan dat hij blijft maar dat er onduidelijkheid is over zijn rol.
Die man is wel reteduur voor zijn rendement. Maar ik geef hem wel de kans om het een jaartje in 4-4-2 te proberen, met Dost naast zich. Hopelijk ziet Verbeek dat ook in.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Zapper het volgende:
Wel godverdomme, nu hebben we eindelijk een fatsoenlijke trainer en dan willen ze onze beste spits gaan dumpen?
En dan loopt hij na een jaartje goed spelen gratis de deur uit, helaas....quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die man is wel reteduur voor zijn rendement. Maar ik geef hem wel de kans om het een jaartje in 4-4-2 te proberen, met Dost naast zich. Hopelijk ziet Verbeek dat ook in.
Maargoed dan hebben we wat extra rendement, dat levert natuurlijk ook wat op.quote:
Is dat zo, volgens mij is het toch echt 2010 of zijn contract moet verlengd zijn of een optie bevatten. Helaas heeft Heracles op de officiële site geen contractduur meer bij de spelers staan...quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:31 schreef Blawh het volgende:
Everton heeft een contract tot 2011.
Ik denk dat Verbeek ook voor 4-3-3 kiest. Dan is het gewoon het verstandigst om hem proberen te dumpen, dat systeem ligt hem gewoon niet. Jammer, want ik vind het wel een goede speler.
Voor dat geld kun je andere dingen doen. Bovendien heeft hij zichzelf ook al buiten de groep geplaatst, door niet mee te gaan naar Mallorca.
Everton werd in 2006 voor 1 jaar gehuurd. Na afloop van dat seizoen, in 2007, tekende hij voor 4 seizoenen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Op Wikipedia (ik weet dat het niet heel erg betrouwbaar is) staat dat Everton voor 4 jaar tekende in 2006, dan loopt zijn contract dus af volgende zomer. Volgens de Tubantia echter heeft Everton een contract tot 2011.
Ohja, klopt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Everton werd in 2006 voor 1 jaar gehuurd. Na afloop van dat seizoen, in 2007, tekende hij voor 4 seizoenen.
http://www.heracles.nl/nieuws?newsId=2601
Nouja dumpen, alleen voor een goed bedrag en wanneer er een goede vervanger kan komen. Anders mag hij mooi blijven. Als diepe spits met een goede middenvelder achter hem kan hij altijd van waarde zijn. Zijn samenwerking met Ricky was bijvoorbeeld ook goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Dan krijg je weer zo'n halve spits op rechtsbuiten, niks waard. Heb hem op rechts nooit goed gevonden.
Óf 4-4-2 Óf dumpen.
Wat vind jij een goed bedrag?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Nouja dumpen, alleen voor een goed bedrag en wanneer er een goede vervanger kan komen. Anders mag hij mooi blijven. Als diepe spits met een goede middenvelder achter hem kan hij altijd van waarde zijn. Zijn samenwerking met Ricky was bijvoorbeeld ook goed.
quote:Vitesse moet keuzes maken en ziet af van Snoyl
Ondanks de verkoop van Nicky Kuiper en Ricky van Wolfswinkel moet Vitesse de hand op de knip houden. De club uit Arnhem richt zich op het aantrekken van een nieuwe spits en heeft daardoor geen geld voor Ferne Snoyl (foto).
Marc van Hintum erkent in het Algemeen Dagblad dat Vitesse belangstelling had voor Snoyl, die transfervrij kan vertrekken bij RKC Waalwijk. 'Maar we zien van hem af', aldus de technisch directeur. 'Ook het aantrekken van een nieuwe aanvaller is afhankelijk van onze financiële situatie.'
Vitesse heeft weinig te besteden. De club moet in september nog geld overmaken naar AZ voor de transfers van Julian Jennner en Rogier Molhoek. 'Daarnaast houden we wel geld over, hoor', bezweert algemeen directeur Paul van der Kraan.
De financiële middelen zijn echter niet voldoende om alle wensen te vervullen. 'We willen ook graag door met Nicky Hofs, die vorig seizoen werd gehuurd van Feyenoord', zegt Van Hintum. 'Op dit moment hebben we helaas absoluut niet de middelen hem definitief over te nemen.'
Volgens Transfermarkt.de is hij 9 ton waard, zoveel zal het niet worden maar ruim boven de helft moet hij wel opleveren.quote:
Die waardes op die site zeggen me nooit zoveel. Looms is echt geen 5 ton waard, Willie geen 5,5 en Douglas geen 7,5. Enzovoorts...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Volgens Transfermarkt.de is hij 9 ton waard, zoveel zal het niet worden maar ruim boven de helft moet hij wel opleveren.
Maar wij hebben deurwaarder Jan, die gaat het geld persoonlijk halen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef Blawh het volgende:
Het is daar wel altijd de vraag of je daadwerkelijk je geld krijgt.
Everton mag sowieso wel weg. Voor een speler waarvan veel verwacht werd heeft hij toch behoorlijk gefaald.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:16 schreef Blawh het volgende:
Als het aan mij ligt wordt Everton gedropt voor 2,5 ton als er geen 4-4-2 gespeeld gaat worden. Samen met zijn salaris komt er in het eerste jaar al zo'n 6 (+3,4 ton volgend seizoen) vrij, geld waarvoor best een vervanger gehaald kan worden. Hou je waarschijnlijk ook nog wat knaken over.
Puur schuld van de trainers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Everton mag sowieso wel weg. Voor een speler waarvan veel verwacht werd heeft hij toch behoorlijk gefaald.
Het het beneden op de breedbeeld tv staanquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef Blawh het volgende:
Wel matig beeld, al is geluid het belangrijkste.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:22 schreef Zapper het volgende:
Jantje is zich momenteel natuurlijk wild aan het fappen op het feit dat hij straks LIVE!!! op het internet te zien is. Dat wordt weer een prachtige onemanshow
Nog niet helemaal in balans, dat zegt ie ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:11 schreef Damzkieee het volgende:
Als de huidige selectie 15% beter presteert hebben we geen aankopen nodig impliceert ie
Hij hapert zo hard dat ik het woordje NIET niet verstaan heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog niet helemaal in balans, dat zegt ie ook.
Jahquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef Blawh het volgende:
Nico-Jan zit er voor joker bij?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Blawh het volgende:
Geen speler erbij.
Die tijd is wel geweest. Op de open dag met een motorquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had ijdele hoop dat er wellicht ook een speler uit de hoge hoed getoverd zou worden.
Of vanuit de luchtquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die tijd is wel geweest. Op de open dag met een motor
Bron?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:05 schreef Blawh het volgende:
Gertje misschien naar FCT of Heerenveen. Leuk voor hem.
quote:Verbeek pareert kritiek
Door EDDY VAN DER LEY
Gertjan Verbeek mag in de publiciteit geen lelijke dingen meer over Feyenoord roepen, zo heeft de directie van de Rotterdamse club per brief verordonneerd. De nieuwe Heracles-coach is niet onder de indruk. In een beantwoordend schrijven heeft de in januari bij Feyenoord ontslagen trainer zijn ongenoegen over de sommatie laten blijken.
Verbeek werd gisteren officieel gepresenteerd als nieuwe trainer van Heracles. Na ondertekening van het driejarige contract hief de 46-jarige import-Fries het champagneglas op ‘een mooie toekomst bij een club die als een familie voelt’.
Over Feyenoord, dat hem in januari op straat zette, repte hij met geen woord, hooguit tussen de regels door. ,,Ik schijn vermaard te zijn om mijn krachttrainingen,’’ knipoogde hij. ,,Nou, daar had ik in mijn eerste periode bij Heracles een klein fitnesshok voor, hier op deze plek. Dat hier nu een grote persruimte is neergezet, zegt veel over de groei van deze club.’’
De oefenmeester zei vorige week tegen deze krant ‘dat Heracles qua financiële toestand en organisatie misschien wel verder is dan Feyenoord’. Die opmerking wekte de toorn op van de Rotterdammers, die zich beriepen op een wederzijds gemaakte afspraak ‘om niet negatief over elkaar te praten in pers’.
Prompt viel er vorige week een boze brief op de deurmat bij Verbeek, waarin de directie van de Kuipclub hem sommeerde nu echt geen lelijke dingen meer over Feyenoord te zeggen.
De oefenmeester stuurde op zijn beurt haast per ommegaande een schrijven naar Rotterdam. ,,Allereerst is het helemaal niet kwetsend of schokkend wat ik over Feyenoord heb gezegd, maar wat me meer steekt: de hele wereld mag van alles over mij en mijn werkwijze in Rotterdam roepen, inclusief de grootste onwaarheden, en er is één man die zich stil moet houden: ik. Daarover heb ik mijn mening gegeven.’’
Verbeek hoopt dat de kous nu af is. Voor Feyenoord is dat ook zo. ,,Wij hebben zowel mondeling als schriftelijk contact met Gertjan Verbeek gehad en dat vinden we voldoende. We hebben verder geen behoefte om hier via de media over te communiceren,’’ aldus directeur Eric Gudde gisteren in een reactie.
Verbeek, tussen 2001 en 2004 ook al actief in het Polman-stadion, denkt Heracles naar een hoger plan te kunnen tillen. ,,We denken hier allemaal hetzelfde en weten wat we willen: doorontwikkelen. We willen snel naar een nieuw stadion, een hogere begroting en een vaste positie in de middenmoot.’’
Ook met de huidige selectie ziet Verbeek mogelijkheden. ,,We hebben een jonge, getalenteerde spelersgroep, die misschien nog niet helemaal uitgebalanceerd is, maar daar kan de komst van een linker centrale verdediger, een linksback en een creatieve centrale middenvelder aan bijdragen. Ik denk 10 tot 15 procent meer rendement uit de huidige spelers te kunnen halen, waardoor we volgend seizoen op tijd zeker zijn van handhaving.’’
Voorzitter Jan Smit hoopt dat de komst van Verbeek een magnetische werking op nieuwe spelers heeft. ,,Natuurlijk kost de nieuwe trainer geld en misschien moet een gedeelte wel uit de begroting voor de spelers worden gehaald. Aan de andere kant zijn er misschien spelers die voor minder geld onder deze supertrainer willen werken. In die zin kan het zich lonen.’’
Smit gaf aan nog geen akkoord te hebben met Gert Heerkes, die voor Verbeek moest wijken. Hij heeft een functie in de technische staf aangeboden gekregen, maar die niet geaccepteerd. Heerkes overweegt zelfs een arbitragezaak aan te spannen. ,,Daar weet ik niets van,’’ aldus de preses. ,,Gaat hij niet akkoord, dan krijgt hij zijn resterende salaris keurig betaald, inclusief vakantiegeld.’’
Verbeek hechtte eraan te melden dat zijn nieuwe positie ‘niet besmet is. ,,Ik heb toestemming van de trainersvakbond.’’
Heerkes huiliequote:Heerkes spant arbitragezaak aan tegen Heracles
Gert Heerkes heeft vrijdag bij de KNVB een arbitragezaak tegen Heracles Almelo aangespannen. De inzet is de hoogte van de afkoopsom. Heerkes moest bij Heracles als hoofdtrainer plaatsmaken voor Gertjan Verbeek. De club bood hem nog wel een andere functie aan, maar de oefenmeester weigerde op het voorstel in te gaan. Onder leiding van Heerkes eindigde Heracles afgelopen seizoen op de vijftiende plaats, maar in de tweede seizoenshelft liepen de resultaten ver terug. Met de komst van Verbeek denken de Almeloërs een belangrijke stap voor de toekomst te maken. De oefenmeester was in de periode 2001-2004 al trainer in het Polman Stadion.
"Wij willen hoger. Het feit dat we in de tweede competitiehelft maar twaalf punten uit zeventien duels haalden heeft ons verontrust", liet voorzitter Jan Smit optekenen. Heerkes was sinds 2 januari 2008 coach van Heracles. Hij hield de Almelose Eredivisionist zowel in het vorige als in dit seizoen net boven de degradatiezone.
quote:Simon Cziommer naar Red Bull Salzburg
Helaas heeft Simon Cziommer na goede gesprekken met Heracles Almelo gekozen voor de nieuwe club van zijn oude trainer Huub Stevens, namelijk Red Bull Salzburg. Heracles Almelo zal nu verder werken en alles doen om op deze positie een andere adequate speler aan te trekken.
Wat een onzin, hij staat volledig in zijn recht wanneer Heracles de zaken niet goed afwikkelt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:10 schreef Zapper het volgende:
Mag toch hopen dat hiermee de sympathie voor Heerkes ook verdwenen is. Mafkees.
Volgens mij zijn ze al veel langer bezig. Ik neem aan dat ze rekening hebben gehouden dat het wel eens mis zou kunnen lopen, aangezien Heracles natuurlijk nooit zoveel kan betalen als dat hij bij AZ verdiende en bij anderen zou kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:08 schreef Damzkieee het volgende:Weer 4 weken verneukt. Mag hopen dat ze nog andere opties hadden.
Nee, er wordt hem:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij staat volledig in zijn recht wanneer Heracles de zaken niet goed afwikkelt.
Er zijn bepaalde verplichtingen bij het afkopen van een contract, daar moet Heracles aan voldoen. Wanneer Heerkes van mening is dat Heracles dat niet op een juiste manier doet dan moet hij een arbitragezaak aanspannen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, er wordt hem:
A) een baan aangeboden
B) zijn salaris voor het volgende jaar
Hij kan direct weer aan de bak bij FCT (?), dus hij hoeft niet te doen alsof hij het er de rest van zn leven mee moet doen. Overigens wist hij precies wat er gaande was, en had hij zich prima kunnen voorbereiden.
Ik vind het wat overdreven allemaal.
Krijgt ie toch?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef Kopbal het volgende:
Het is toch vrij logisch dat Heerkes niet akkoord gaat met een lullig baantje lagerop als hij net op een smerige manier eruit gewerkt is?
En bij een ontslag hoort een afkoopsom. Dat zal jullie voorzitter toch moeten weten...
Dit moet toch gewoon netjes en volgens de regels afgehandeld worden, vind je niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:33 schreef Zapper het volgende:
En nog steeds mensen die het opnemen voor Heerkes. Flikker een eind op zeg
In het nieuwsbericht staat: 'over de hoogte van de afkoopsom'. Er is natuurlijk een afkoopsom verzekerd door Smit, blijkbaar staan er zaken in het contract of zijn er regels waarover men nu onenigheid heeft. Anders kan ik het ook niet verklaren, Heerkes zal toch heus geen arbitragezaak aanspannen wanneer hij gewoon zijn geld krijgt?quote:
Ik heb Smit gisteren nog horen zeggen dat hij gewoon het jaar betaald krijgt als hij niet akkoord gaat met de andere functie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:42 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht staat: 'over de hoogte van de afkoopsom'. Er is natuurlijk een afkoopsom verzekerd door Smit, blijkbaar staan er zaken in het contract of zijn er regels waarover men nu onenigheid heeft. Anders kan ik het ook niet verklaren, Heerkes zal toch heus geen arbitragezaak aanspannen wanneer hij gewoon zijn geld krijgt?
Ik ook, dat maakt de situatie ook bijzonder. Heerkes mag een arbitragezaak aanspannen wanneer hij vind dat de zaken niet goed geregeld worden. Of dat ook het geval is moeten we nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb Smit gisteren nog horen zeggen dat hij gewoon het jaar betaald krijgt als hij niet akkoord gaat met de andere functie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |