Ja, dat dacht ik ook. Maar kon geen zinnig Surinaams gerecht verzinnen anders dan pom tayer. En omdat op broodjes bakkeljauw meer gaat dan alleen vis...quote:Op maandag 15 juni 2009 13:45 schreef vaagsel het volgende:
Zou ik toch moeten weten maar kom er niet op..
Bakkeljauw is trouwens geen gerecht maar gedroogde gezouten vis.
We wachten af...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wil wel even een nieuwe vraag plaatsen, maar Tiny's pik ligt eruit.
ST +1quote:
Dat klopt, maar ik zoek uiteraard een specifiekere link. In de vorm van een persoon, eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:45 schreef slaveloos het volgende:
Babette van Veen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef vaagsel het volgende:
Leonard Cohen?
Frambozenpudding +1quote:
quote:
Jep!quote:
Ruud van Nistelrooy?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:53 schreef ScottTracy het volgende:
Cristiano Ronaldo wordt de duurste speler ooit als zijn transfer van Manchester United naar Real Madrid doorgaat. Welke speler heeft het Nederlands record in handen als het gaat om het hoogste transferbedrag?
Goed hersteld, voor 40 miljoen euro van Arsenal naar Barcelonaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Herstel:
Marc Meep Meep Overmars natuurlijk.....
Geen gevolgelte.quote:
Klopt maar dat maakt deze landen niet uniek. Deze 3 landen hebben iets op hun wapen staan wat andere landen niet hebben. Burkina Faso had het ook maar nu niet meer.quote:
Yep! Ordell Robbie: AK-47. The very best there is. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Yankee het volgende:
zijn dat die landen die een geweer in hun vlag hebben / hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |