Voor 599,- heb je een Mac Mini.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Nieuweling. het volgende:
TS haat Windows maar, hij is 14 en vind ¤1300 een kapitaal bedrag en kan zich dus geen Mac veroorloven dus zit hij vast aan Windows terwijl hij Windows haat.
Klacht : Ik zit vast aan Windows omdat ik geen Mac kan betalen terwijl ik Windows haat en Mac OS X briljant vind.
Maar die dingen hebben een performance van niks, neem dan meteen een iMac.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef timbob het volgende:
Dan neem je linux
Ja oké maar, die is retetraag en ik wil een notebook omdat, ik de laatste tijd merk dat dat toch wel heel erg handig is.quote:
Een kapitaal bedrag?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Nieuweling. het volgende:
TS haat Windows maar, hij is 14 en vind ¤1300 een kapitaal bedrag en kan zich dus geen Mac veroorloven dus zit hij vast aan Windows terwijl hij Windows haat.
Klacht : Ik zit vast aan Windows omdat ik geen Mac kan betalen terwijl ik Windows haat en Mac OS X briljant vind.
Niks retetraag aan, lees je eens in.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:00 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ja oké maar, die is retetraag en ik wil een notebook omdat, ik de laatste tijd merk dat dat toch wel heel erg handig is.
Nou hier, 330 euro: http://www.cdromland.nl/?siteOption=producten&tweakers=TRUE&prodnum=252383quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:00 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ja oké maar, die is retetraag en ik wil een notebook omdat, ik de laatste tijd merk dat dat toch wel heel erg handig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou hier, 330 euro: http://www.cdromland.nl/?siteOption=producten&tweakers=TRUE&prodnum=252383
Pleur er Ubuntu op en je hebt dezelfde kwaliteit als Apple!Acer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En btw iedereen die nu roept LINUX! LINUX!, Linux komt niet eens in de buurt van het gebruiksgemak e.d. dat Mac OS X bied en als ik er Linux op zet ga ik hoogstwaarschijnlijk een hoop programma's missen waardoor ik er alsnog weer Windows op moet gaan zetten dus dat schiet ook niet echt op hč....
Dat argumentquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:00 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Zijn anders wel de beste laptops nuquote:
Niks Acer, E-machines!quote:
Leg nou eens uit waarom je windows precies haat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Nieuweling. het volgende:
TS haat Windows maar, hij is 14 en vind €1300 een kapitaal bedrag en kan zich dus geen Mac veroorloven dus zit hij vast aan Windows terwijl hij Windows haat.
Kan ik niet. (goed.).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom je windows precies haat.
Ok, van wie ben jij een kloonquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:09 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Kan ik niet. (goed.).
Maar altijd als ik die Mac vs. Windows discussie's lees waar Swetsenegger in post denk ik ; ''Ja, hij heeft gelijk!''
Hehehe.quote:
Je bent gewoon een stumpertje dus die graag een witte laptop wil om stoer te doen tegen je klasgenootjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:09 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Kan ik niet. (goed.).
Maar altijd als ik die Mac vs. Windows discussie's lees waar Swetsenegger in post denk ik ; ''Ja, hij heeft gelijk!''
Werkt dat goed dat? Is dat geen enorm gekloot?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:09 schreef leppeh het volgende:
Wat behoudt je ervan om OSX te installeren op een niet door Apple gemaakte notebook?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:09 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Kan ik niet. (goed.).
Als low budget laptops misschien, ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zijn anders wel de beste laptops nu
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:09 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Kan ik niet. (goed.).
Die zijn niet wit en er zit geen lichtgevend appeltje op.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:09 schreef leppeh het volgende:
Wat behoudt je ervan om OSX te installeren op een niet door Apple gemaakte notebook?
Voor ¤900 heb je wel een stuk betere specificaties dan die MacBook van 949 euro.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:11 schreef Lamon het volgende:
MacBook 949,-
Ik vind het wel meevallen, een beetje laptop kost ook al gauw 900,-
Laat het even duidelijk zijn : als ik een macbook ga kopen binnen een jaartje ongeveer dan zou dat een alu macbook zijn en niet alleen om het design.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die zijn niet wit en er zit geen lichtgevend appeltje op.
Dat is de simpelste. Als je even verder gaat kijken. De Pro-lijn loopt echt heel rap in prijs op. Je kunt er zo eentje samenstellen van dik over de 3000 euroquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:11 schreef Lamon het volgende:
MacBook 949,-
Ik vind het wel meevallen, een beetje laptop kost ook al gauw 900,-
Had ik niet verwacht trouwens, ik dacht dat die dingen nog steeds rond de 1500 zaten ofzo..
Uiteraard koop je hem niet voor het design.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:15 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Laat het even duidelijk zijn : als ik een macbook ga kopen binnen een jaartje ongeveer dan zou dat een alu macbook zijn en niet alleen om het design.![]()
Ik ben er een beetje uit, maar de processorsnelheid van een Mac icm het besturingssysteem, zorgden toch altijd dat specs niet zoveel zeiden?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voor ¤900 heb je wel een stuk betere specificaties dan die MacBook van 949 euro.
En dan heb je nog steeds verneuktere specs dan mijn 15 inch Alienware m15x die ik nu voor 1300,- te koop heb staanquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is de simpelste. Als je even verder gaat kijken. De Pro-lijn loopt echt heel rap in prijs op. Je kunt er zo eentje samenstellen van dik over de 3000 euro
Alienwarequote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En dan heb je nog steeds verneuktere specs dan mijn 15 inch Alienware m15x die ik nu voor 1300,- te koop heb staan![]()
![]()
!!!1
Leer lezen, ik zeg niet ALLEEN om het design.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Uiteraard koop je hem niet voor het design.![]()
Waarom koop je hem wel dan? Welke software wil je kunnen draaien, waarvoor je specifiek een mac nodig hebt? Waarom wil je zoveel geld uitgeven voor zulke belabberde prestaties dan?![]()
Je wilt gewoon patsen bij je vriendjes
Geen spam a.u.b.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En dan heb je nog steeds verneuktere specs dan mijn 15 inch Alienware m15x die ik nu voor 1300,- te koop heb staan![]()
![]()
!!!1
Kom dan met argumenten gast " omdat ik het vele malen prettiger vind werken (WAAROM?) en omdat ik geen zin heb om m'n pc te moeten onderhouden. (Waarom moet je dat bij een mac niet?)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:24 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Leer lezen, ik zeg niet ALLEEN om het design.![]()
En ik wil een Mac hebben o.a. omdat ik het vele malen prettiger vind werken en omdat ik geen zin heb om m'n pc te moeten onderhouden.
[..]
Geen spam a.u.b.![]()
Hoe onderhoudt je hem dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:24 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Leer lezen, ik zeg niet ALLEEN om het design.![]()
En ik wil een Mac hebben o.a. omdat ik het vele malen prettiger vind werken en omdat ik geen zin heb om m'n pc te moeten onderhouden.
[..]
Geen spam a.u.b.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |