Voor 599,- heb je een Mac Mini.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Nieuweling. het volgende:
TS haat Windows maar, hij is 14 en vind ¤1300 een kapitaal bedrag en kan zich dus geen Mac veroorloven dus zit hij vast aan Windows terwijl hij Windows haat.
Klacht : Ik zit vast aan Windows omdat ik geen Mac kan betalen terwijl ik Windows haat en Mac OS X briljant vind.
Maar die dingen hebben een performance van niks, neem dan meteen een iMac.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef timbob het volgende:
Dan neem je linux
Ja oké maar, die is retetraag en ik wil een notebook omdat, ik de laatste tijd merk dat dat toch wel heel erg handig is.quote:
Een kapitaal bedrag?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Nieuweling. het volgende:
TS haat Windows maar, hij is 14 en vind ¤1300 een kapitaal bedrag en kan zich dus geen Mac veroorloven dus zit hij vast aan Windows terwijl hij Windows haat.
Klacht : Ik zit vast aan Windows omdat ik geen Mac kan betalen terwijl ik Windows haat en Mac OS X briljant vind.
Niks retetraag aan, lees je eens in.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:00 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ja oké maar, die is retetraag en ik wil een notebook omdat, ik de laatste tijd merk dat dat toch wel heel erg handig is.
Nou hier, 330 euro: http://www.cdromland.nl/?siteOption=producten&tweakers=TRUE&prodnum=252383quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:00 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ja oké maar, die is retetraag en ik wil een notebook omdat, ik de laatste tijd merk dat dat toch wel heel erg handig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou hier, 330 euro: http://www.cdromland.nl/?siteOption=producten&tweakers=TRUE&prodnum=252383
Pleur er Ubuntu op en je hebt dezelfde kwaliteit als Apple!Acer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En btw iedereen die nu roept LINUX! LINUX!, Linux komt niet eens in de buurt van het gebruiksgemak e.d. dat Mac OS X bied en als ik er Linux op zet ga ik hoogstwaarschijnlijk een hoop programma's missen waardoor ik er alsnog weer Windows op moet gaan zetten dus dat schiet ook niet echt op hè....
Dat argumentquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:00 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Zijn anders wel de beste laptops nuquote:
Niks Acer, E-machines!quote:
Leg nou eens uit waarom je windows precies haat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Nieuweling. het volgende:
TS haat Windows maar, hij is 14 en vind €1300 een kapitaal bedrag en kan zich dus geen Mac veroorloven dus zit hij vast aan Windows terwijl hij Windows haat.
Kan ik niet. (goed.).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom je windows precies haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |