HAHA als je daar op googled krijg je dit:quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Liever allemaal op 1 plek, dan dat ze allemaal los lopen in het wild
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:14 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
HAHA als je daar op googled krijg je dit:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ah, het eerste gristentuig meldt zich.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:18 schreef Ladidadida het volgende:
Het is weer tijd voor het jaarlijkse EOJD-bash topic?
EOJDquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:18 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, het eerste gristentuig meldt zich.
Je bent er geweest?quote:
quote:
bohquote:
Inderdaad, beetje triest allemaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:18 schreef Ladidadida het volgende:
Fok hèquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje triest allemaal.
Wat?quote:
Nee, EOJD is triestquote:
Wtf! Spirit tvquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:37 schreef F04 het volgende:
Straks op spirit tv vanaf 13:00 uur.www.uitzendinggemist.nl
Ja, FOK!, men houdt er een andere mening op na dan jij!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nee, EOJD is triestSowieso is alles wat met geloven (het woord zegt het al) te maken heeft triest
Jouw post getuigt van meer triestheid.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nee, EOJD is triestSowieso is alles wat met geloven (het woord zegt het al) te maken heeft triest
Je hebt gelijk, zolang ze mij er niet mee lastigvallen vind ik het allemaal prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Lekker makkelijk geloof bashen! Je hebt er toch geen last van als die gasten blij zijn met de EO jongerendag. Stelletje kinderen
Rot toch op, geloof is achterhaald.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jouw post getuigt van meer triestheid.
Gelovigen die andere mensen niet lastig vallen? Dat is een utopiequote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:45 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zolang ze mij er niet mee lastigvallen vind ik het allemaal prima.
Jah, reïncarnatie van Omega tv vanuit onze EO. Geen hond kijkt er naar, maargoed.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:39 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wtf! Spirit tv![]()
Verder is het wel een beetje overdreven om te zeggen dat alles wat te maken heeft met geloof triest is
Bepaal jij dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rot toch op, geloof is achterhaald.
Omdat jij dat vindt?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rot toch op, geloof is achterhaald.
Veel plezier straks trouwens.
Ik ben ook gelovig en dwing anderen mijn geloof niet op. Dat vind ik heel irritant. Iedereen heeft zijn mening of hij/zij wil geloven of niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gelovigen die andere mensen niet lastig vallen? Dat is een utopie
Dat je heen gaat omdat je gelooft en om wat plezier te hebben begrijp ik wel, maar die relifreaks met de armen omhoog alsof er gratis bijbels het publiek ingesmeten worden vind ik behoorlijk treurig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Lekker makkelijk geloof bashen! Je hebt er toch geen last van als die gasten blij zijn met de EO jongerendag. Stelletje kinderen
De EO-jongerendag heb ik het dan over he, buiten dat mogen geloven gewoon opkankeren.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Blijft nog steeds de vraag staan, heb je er last van?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:48 schreef Core2 het volgende:
[..]
Dat je heen gaat omdat je gelooft en om wat plezier te hebben begrijp ik wel, maar die relifreaks met de armen omhoog alsof er gratis bijbels het publiek ingesmeten worden vind ik behoorlijk treurig.
Faith Nelson!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:14 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vraag is relevant voor wat precies? Ik moet ergens last van hebben voordat ik er een mening over mag geven?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Blijft nog steeds de vraag staan, heb je er last van?
Er bestaan zoveel meer mensen die zeiken omdat je gelooft dan dat er mensen zijn die zeiken omdat je niet gelooftquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |