Omdat het kan...quote:
Ik zit anders propvol na zo'n menu. Maar het gekke is dat het idd ech tniet verzadigd en je al snel weer honger hebtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:10 schreef Badmeester het volgende:
Mac donalds menu is nooit genoeg; tenzij je die halve liter cola snel opdrinkt zodat het broodje in je maag opzwelt als een spons. Dan voel je je ongeveer een half uurtje voldaan.....daarna heb je weer gruwelijke honger.
Ik neem aan dat die mensen die het bigmac menu hebben samengesteld juist hebben gekeken wat een persoon nodig heeft en gemiddeld op kan en zo het menu hebben samengesteld zodat je niet meer erbij hoeft te bestellen. Waarom denk je dan dat ze het een menu noemen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:10 schreef Badmeester het volgende:
Mac donalds menu is nooit genoeg; tenzij je die halve liter cola snel opdrinkt zodat het broodje in je maag opzwelt als een spons. Dan voel je je ongeveer een half uurtje voldaan.....daarna heb je weer gruwelijke honger.
Nee ze doen net te weinig, het is een mega commercieel bedrijf (snap je hem: MCquote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen die het bigmac menu hebben samengesteld juist hebben gekeken wat een persoon nodig heeft en gemiddeld op kan en zo het menu hebben samengesteld zodat je niet meer erbij hoeft te bestellen. Waarom denk je dan dat ze het een menu noemen?
Tsja, waarom meer eten dan je nodig zou moeten hebben? Wat betreft calorieėn is het menu meer dan genoeg voor een gemiddelde vent.
Same here. Ik weeg nog geen 60 kilo, maar een Big Mac Menu is toch echt te weinig voor me. De enkele keer dat ik bij McDonalds kom neem ik dan ook altijd een extra burger en/of nuggets.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:13 schreef Badmeester het volgende:
[..]
*bm is overigens geen vreetzak hoor, integendeel. Maar heeft bij de mac altijd dat gevoel van....net niet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |