abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70421814
Benieuwd of de LP's vandaag binnenkomen
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
pi_70436391
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:25 schreef gonzo1979 het volgende:
Benieuwd of de LP's vandaag binnenkomen
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
pi_70472576
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Mén, heb ik die van mij even voor een prikkie weggedaan
¤ 5,- tot ¤ 10,- is een vrij normale prijs voor tweedehands LP's in goede staat met wat uitschieters voor bijzondere exemplaren en verzamelobjecten.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_70474567
4/5e van die lijst staat in de 1 à 2 euro-bak bij de platenboer hoor
pi_70485845
En nog steeds geen LP's ontvangen? Heb je ze weer retour gekregen?
pi_70496043
Ik heb met het postkantoor gepraat, En ik weet niet precies hoe en wat.... Ik heb eerlijk gezegd na 2 verzendpogingen dat je ze bij mij thuis ophaalt...
pi_70496429
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef Braddie het volgende:
Ik heb met het postkantoor gepraat, En ik weet niet precies hoe en wat.... Ik heb eerlijk gezegd na 2 verzendpogingen dat je ze bij mij thuis ophaalt...
zo werkt het dus niet, wanneer we afspreken dat je ze opstuurt, ga ik dus niet het hele land doorrijden om ze op te halen
pi_70496649
Hoeveel voor die van the RHCP en waar eventueel op te halen?
pi_70501176
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef gonzo1979 het volgende:

[..]

zo werkt het dus niet, wanneer we afspreken dat je ze opstuurt, ga ik dus niet het hele land doorrijden om ze op te halen
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef retrocollector het volgende:
denk niet dat die lp's ooit verzonden gaan worden gezien de wispelturigheid van de verkoper
I rest my case
pi_70503751
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef larry_flynt het volgende:
Hoeveel voor die van the RHCP en waar eventueel op te halen?
De RHCP plaat is verkocht samen met nog 18 andere lp`s als set, Sorry deze is dus niet meer te koop.
pi_70504076
quote:
jezus zeg, heb je je laatste hersencellen nu ook uitgescheten je kan toch wel een LP versturen
pi_70504829
quote:
BS. Vrijdag kwam je bijna je bed uit om ze te versturen en zaterdag kwam je bijijijijna je bed uit om ze te versturen?

Zo moeilijk is dat toch niet? Alles in een stevige doos, eventueel wat kranten d'r bij, zeer goed afplakken, "BREEKBAAR" er op zetten, adres d'r op en naar het postkantoor / tnt-post service punt...

Ik was van plan wat te bestellen, maar nu dus duidelijk helaas niet meer.
pi_70517284
Ik heb liever niet dat er verzendingen aan te pas komen,Wil eerst duidelijkheid van het postkantoor zelf..
pi_70517643
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef Braddie het volgende:
Ik heb liever niet dat er verzendingen aan te pas komen,Wil eerst duidelijkheid van het postkantoor zelf..
pi_70517743
Ik wist niet dat dit ging gebeuren qua verzendingen bij het postkantoor, Daarom vind ik het jammer dat ik Gongo1979 teleur moest stellen... en dit wil ik niet nog een x laten gebeuren, vandaar..
pi_70520886
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:18 schreef Braddie het volgende:
Ik wist niet dat dit ging gebeuren qua verzendingen bij het postkantoor, Daarom vind ik het jammer dat ik Gongo1979 teleur moest stellen... en dit wil ik niet nog een x laten gebeuren, vandaar..
Gefeliciteerd, waarschijnlijk ben je de eerste Nederlander die geen pakketje kan versturen. Ik verstuur regelmatig pakketten. Geef deze netjes af op het postkantoor, betaald de verzendkosten, krijg mijn track&trace nummer en klaar.
Dus ben toch erg benieuwd naar wat het probleem is, je hebt mijn adres, je weet welke platen het zijn, je weet neem ik aan het postkantoor te vinden, dus wat is het probleem??

Want inmiddels zit ik al vanaf 13 juni op mijn platen te wachten.
pi_70521681
TVB (Terug-vind-Bradley).
Nee.
pi_70532205
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:18 schreef Braddie het volgende:
toch knap hoor, een keyboard kan ie helemaal bedienen en muzieksoftware ook al. Maar een pakketje versturen........

Ga voortaan alle topics volgen van onze vriend Braddie
pi_70566339
dat geld ga je ook niet terugzien trouwens

want iemand die niet eens een pakketje kan versturen, kan natuurlijk ook geen geld terugstorten
pi_70567655
Iemand al wel iets ontvangen/opgehaald? Heb wel interesse in een aantal platen maar was al sceptisch en de berichten hier nemen weinig van deze zorgen weg...
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70568068
quote:

ROFL ... wat valt er te praten op het postkantoor joh? Je geeft een doos af, betaalt de porto en klaar...

Volgens mij is het bullshit... en ik vemoed zelfs dat je niet op het postkantoor bent geweest...

Ik wens Gonzo1979 veel sterkte!
pi_70569431
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:36 schreef Pacmaniac het volgende:
Iemand al wel iets ontvangen/opgehaald? Heb wel interesse in een aantal platen maar was al sceptisch en de berichten hier nemen weinig van deze zorgen weg...
Ja, Ene brutus.nl is bij mij langs geweest voor 17 lp`s, Heb hem netjes de tijd gegeven om alles te onderzoeken op eventuele krassen en andere dingen...
pi_70574729
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 03:27 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, Ene brutus.nl is bij mij langs geweest voor 17 lp`s, Heb hem netjes de tijd gegeven om alles te onderzoeken op eventuele krassen en andere dingen...
Heb idd gister 17 platen opgehaald bij hem, platen zijn in goede staat en lagen netjes klaar.
Persoonlijk heb ik niet zo'n groot vertrouwen in de postbode en het wordt altijd bezorgd als ik er niet ben waarna ik het na een week pas bij het postkantoor kan ophalen. Daarom probeer ik het altijd op te halen.

Daarnaast is het vervelend voor gonzo1979, maar even uitgaande van wat Braddie zegt. Als ik twee keer een pakketje teruggestuurd kreeg zou ik waarschijnlijk ook bijzonder weinig motivatie hebben om het nog eens te proberen.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_70575133
Ik kom onder 1 voorwaarde naar Hilversum:

we gaan samen naar het postkantoor, versturen de LP's en wanneer dit lukt wil ik alle andere platen gratis meenemen. Aangezien het zo moeilijk is om een pakketje te versturen lijkt me dat een mooie vergoeding wanneer het me wel zou lukken.
pi_70589266
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')