dank julie voor de snelle replies!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, zelfs het vliegveld ligt niet in Milaan. Zoals hierboven staat, ga je met een pendelbusje van de luchthaven naar het stadje Bergamo en pak je daar de trein. Wijst zichzelf.
Anders kun je ook de Ryanair / Terravision bus pakken naar Milano Centrale voor iets van 8 euro en van daar de trein nemen.
oh dus je hoeft bij die terravision bussen niet van te voren te boeken? da's wel relax. Voor die ene euro meer wel te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Thetallguy het volgende:
Orio al Serio = Bergamo ja
En je kunt ook gewoon een kaartje bij de chauffeur kopen hoor, dan hoef je je niet aan de tijd van je kaartje te houden. Kostte vorig jaar meen ik ¤9 enkele reis.
Ryanair kost je ¤75 excl. bagage (¤20), bus Bergamo - Milaan (¤9), trein Milaan - Verona (¤15?). Is ook al gauw ¤120.quote:vrijdag 21 augustus 2009
vluchtnummer: HV 5465
van: Amsterdam
vertrek om 14:00 u (lokale tijd)
naar: Verona
aankomst om 15:45 u (lokale tijd)
totaal heenvlucht: ¤ 124,46
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Thetallguy het volgende:
Als je de 21e al weg kunt kan je voor ¤125 met transavia.com wel rechtstreeks naar Verona.
[..]
Ryanair kost je ¤75 excl. bagage (¤20), bus Bergamo - Milaan (¤9), trein Milaan - Verona (¤15?). Is ook al gauw ¤120.
iemand hier nog de gouden tip voor? Goedkoopste wat ik zelf heb gevonden is ¤ 821 met British Airways.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Mekkerek het volgende:
Van: Nederland (evt. opstappen in Dusseldorf is geen probleem)
Naar: Paramaribo, Suriname, enkele reis
Wanneer: zo rond de eerste week van oktober, weekje eerder of later is geen probleem.
Ik hoor dat via Miami of NY het handigst is?
Alvast bedankt
Hoe kom je daar op? Als ik nu kijk dat ik in September misschien naar London wil dan kom ik allemaal op 35 euro uit etc. vanwege de fee's en met weblogin uiteindelijk op 75 euro voor die trip. Als ik dan via AMS zou gaan betaal ik iets van 80 euro met EasyJet. Andere goedkopere opties als ik in September/Oktober naar London wil voor 2-3 daagjes? Doordeweeks, weekend maakt niet uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ryanair: Eindhoven-Londen Stansted
22 september heen, 23 september terug.
Voor 2 euro incl.
Eindhoven - Stansted bijv. woensdag 2 september - zaterdag 5 september is nog voor ¤5/enkele reis te vinden hoor, de hele maand door eigenlijk nog wel vrij veel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar op? Als ik nu kijk dat ik in September misschien naar London wil dan kom ik allemaal op 35 euro uit etc. vanwege de fee's en met weblogin uiteindelijk op 75 euro voor die trip. Als ik dan via AMS zou gaan betaal ik iets van 80 euro met EasyJet. Andere goedkopere opties als ik in September/Oktober naar London wil voor 2-3 daagjes? Doordeweeks, weekend maakt niet uit.
Ik kan niets ubercheaps vinden, alhoewel 80 euro natuurlijk best leuk is, het zou toch goedkoper moeten kunnen? AMS of ROT is handiger.
Hey! Wat raar... er stond gewoon 5 euro net als op de andere dagen, dus je kunt niet zien dat het opeens zonder belasting is! Tenzij je er op klikt dan krijg je: Free Online Check In, en dan is het opeens zonder kosten. Goed dat ik het weet. Ik ga nog even overleggen met de andere persoon die ik graag mee wil hebben, kijken of we dit gaan doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Eindhoven - Stansted bijv. woensdag 2 september - zaterdag 5 september is nog voor ¤5/enkele reis te vinden hoor, de hele maand door eigenlijk nog wel vrij veel.
Zit je op ¤10 retour, als je hier even doorleest hoe je met Entropay kan betalen dan kost het je ook nog eens geen creditcardkosten.
Aanbiedingen wisselen gemiddeld zo'n 2x in de week, ze zijn nu van ¤12 naar ¤5 gegaan, dus grote kans dat er bij de volgende wisseling tarieven van ¤2,50 / ¤1 op staan, maar zeker kan je dit nooit zeggen
Je kan bv goedkoop met Airasia naar Kuala Lumpur en daarvandaan met Airasia naar Melbourne.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef r00tie het volgende:
Beste allemaal!
Ik wil er ook weer tussenuit!
# Waarvandaan? Amsterdam
# Waarheen? Australië - Melbourne preferably...
# Wanneer? 14/15 November heen en rond 8 januari weer terug
# Hoe? Vliegtuig
# Prijs? Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is 989 maar dat is met 2 stops, eentje op LHR en een in HKG en een vlucht van 1088 met Qantas via LHR... Als het goedkoper kan met max 1 stop graag...
https://www.berlinlinienbus.de/quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:37 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik op maandag 14 september zo goedkoop mogelijk van DRESDEN naar BERLIJN?
niemand die hier een goedkope tip voor heeft?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef miss_sly het volgende:
Vlucht van Amsterdam of Eindhoven naar Antalya, in oktober, niet de week waarin 9 oktober valt.
Goedkoopste volgens mijn vriend is 299 euro, maar dat lijkt me vrij veel?
Een goedkope tip? Of bedoel je misschien of het nog goedkoper kan? Misschien dat Transvertragia nog wat losse stoelen in de aanbieding heeft. Maar voor de rest is deze route redelijk afgedekt door onze Turkse vrienden. Vanaf LON 230 euro, DUS 280 euro en AMS 380 per retour. Veel plezier!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
niemand die hier een goedkope tip voor heeft?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef WimTol het volgende:
Ik wil 10/12 naar Managua, Nicaragua en op 29/12 van Panama City naar Londen.
Vanaf Amsterdam ben ik met Continental zo'n ¤1000 kwijt (Cheaptickets). Vanaf Brussel ben ik voor deze reis zo'n ¤700 kwijt (Cheaptickets) als ik vlieg met American Airlines. Dat loont dus de moeite, al biedt AA deze vlucht niet aan op zijn site.
Nu ik dit grote verschil heb ontdekt, vroeg ik me af of hier iemand nog tips heeft om er misschien nog wat vanaf te krijgen.
Waar heb je dat gevonden? Als ik bij AA kijk betaal ik al ¤1000 voor een enkele reis BRU-MGA.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef alphacharlie het volgende:
Ik heb wat gevonden voor ¤621: BRU-LHR-MIA-MGA met AA heen en PTY-MEX-LGW met Mexicana terug
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |