abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71650032
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:45 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, zelfs het vliegveld ligt niet in Milaan. Zoals hierboven staat, ga je met een pendelbusje van de luchthaven naar het stadje Bergamo en pak je daar de trein. Wijst zichzelf.

Anders kun je ook de Ryanair / Terravision bus pakken naar Milano Centrale voor iets van 8 euro en van daar de trein nemen.
dank julie voor de snelle replies!

zit nou op ryanair te kijken.

Dit ga ik denk ik doen:

Eindhoven - Milaan (Bergamo)

Daarna de terravision bus pakken naar milano centrale, wat jij voorstelde.
Maar hier komt een beetje verwarring op bij me.

(als ik de vlucht probeer te boeken op de ryanair website)
bij 'arive' op de site spreekt men van: (Milan (Orio al Serio) (BGY) ).
Is dat hetzelfde als Milaan Begamo??

Want bij de terravision site moet ik ingeven: bergamo airport -> milan statione central toch?

Ook moet ik een vertrek tijd ingeven van de bus, maar wat als m'n vlucht vertraging heeft en ik haal de bus niet? kan ik m'n ticket dan in een latere bus gebruiken?

alvast bedankt!

[ Bericht 0% gewijzigd door voetballeh op 06-08-2009 13:43:38 ]
pi_71650649
Orio al Serio = Bergamo ja

En je kunt ook gewoon een kaartje bij de chauffeur kopen hoor, dan hoef je je niet aan de tijd van je kaartje te houden. Kostte vorig jaar meen ik ¤9 enkele reis.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_71651195
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Thetallguy het volgende:
Orio al Serio = Bergamo ja

En je kunt ook gewoon een kaartje bij de chauffeur kopen hoor, dan hoef je je niet aan de tijd van je kaartje te houden. Kostte vorig jaar meen ik ¤9 enkele reis.
oh dus je hoeft bij die terravision bussen niet van te voren te boeken? da's wel relax. Voor die ene euro meer wel te doen.

maar damn zeg hoe moet je dat weten dat orio al serio = bergamo? Als uber noob zoals ik
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:11:42 #229
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71654378
Google misschien?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71654535
Als je de 21e al weg kunt kan je voor ¤125 met transavia.com wel rechtstreeks naar Verona.
quote:
vrijdag 21 augustus 2009
vluchtnummer: HV 5465
van: Amsterdam
vertrek om 14:00 u (lokale tijd)
naar: Verona
aankomst om 15:45 u (lokale tijd)

totaal heenvlucht: ¤ 124,46
Ryanair kost je ¤75 excl. bagage (¤20), bus Bergamo - Milaan (¤9), trein Milaan - Verona (¤15?). Is ook al gauw ¤120.

pi_71655108
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Thetallguy het volgende:
Als je de 21e al weg kunt kan je voor ¤125 met transavia.com wel rechtstreeks naar Verona.
[..]

Ryanair kost je ¤75 excl. bagage (¤20), bus Bergamo - Milaan (¤9), trein Milaan - Verona (¤15?). Is ook al gauw ¤120.

nou heb familie die vooruit rijdt, dus ik doe m'n bagage bij hun scheelt 10,- bagage.
kwam erachter dat vanuit milan-bergamo een busshuttle 1,50 kost naar bergamo station.

daar de trein naar Mori (moet daar in de buurt zijn ) is 11 euro zoiets
en daar wordt ik dan opgepikt

dus het scheelt wel.

Alleen de treinreis is wel weer 3 fuckin' uur.

Maar ja, moet er wat voor over hebben om cheap te zijn heheheh

Denk dat dit de beste route is om te volgen. toch?

alhoewel....verona-> mori met de trein is maar 1 uur reizen en kost 4 euro.

dus kwa comfort mischien toch wel te overwegen met transavia te gaan.
thanx voor de tip!
pi_71735609
Ik ga volgende week met in totaal 2 personen (waaronder ik dus) naar Blanes (tsja..). Wat is de goedkoopste vlucht? Heenreis rond 14-08 en terug rond 20-08, maar hebben wat speling in de dagen. Bremen is voor ons het meest dichtbij, maar een nederlands vliegveld is geen probleem..

De goedkoopste vlucht die ik kon vinden was via ryanair. Een retour voor 180 euro..
pi_71753307
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Mekkerek het volgende:
Van: Nederland (evt. opstappen in Dusseldorf is geen probleem)
Naar: Paramaribo, Suriname, enkele reis
Wanneer: zo rond de eerste week van oktober, weekje eerder of later is geen probleem.

Ik hoor dat via Miami of NY het handigst is?

Alvast bedankt
iemand hier nog de gouden tip voor? Goedkoopste wat ik zelf heb gevonden is ¤ 821 met British Airways.
Every time I ride, I see you falling
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:54:16 #234
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_71754293
In Bergamo kun je gewoon met een gewone bus van het vliegveld naar het stadje/station. Dat kost geen ¤9,- volgens mij. Er staan van die bushaltes als je naar buiten loopt en daar hangen ook kaartautomaten waaruit je een kaartje kunt kopen. Die bussen rijden gewoon volgens een dienstregeling.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_71761491
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:19 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ryanair: Eindhoven-Londen Stansted

22 september heen, 23 september terug.

Voor 2 euro incl.
Hoe kom je daar op? Als ik nu kijk dat ik in September misschien naar London wil dan kom ik allemaal op 35 euro uit etc. vanwege de fee's en met weblogin uiteindelijk op 75 euro voor die trip. Als ik dan via AMS zou gaan betaal ik iets van 80 euro met EasyJet. Andere goedkopere opties als ik in September/Oktober naar London wil voor 2-3 daagjes? Doordeweeks, weekend maakt niet uit.

Ik kan niets ubercheaps vinden, alhoewel 80 euro natuurlijk best leuk is, het zou toch goedkoper moeten kunnen? AMS of ROT is handiger.
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:24:39 #236
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_71763954
Die aanbieding liep volgens mij tot afgelopen weekend. De prijzen zullen nu wel weer op normaal tarief staan.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_71764520
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef kahlie het volgende:

[..]

Hoe kom je daar op? Als ik nu kijk dat ik in September misschien naar London wil dan kom ik allemaal op 35 euro uit etc. vanwege de fee's en met weblogin uiteindelijk op 75 euro voor die trip. Als ik dan via AMS zou gaan betaal ik iets van 80 euro met EasyJet. Andere goedkopere opties als ik in September/Oktober naar London wil voor 2-3 daagjes? Doordeweeks, weekend maakt niet uit.

Ik kan niets ubercheaps vinden, alhoewel 80 euro natuurlijk best leuk is, het zou toch goedkoper moeten kunnen? AMS of ROT is handiger.
Eindhoven - Stansted bijv. woensdag 2 september - zaterdag 5 september is nog voor ¤5/enkele reis te vinden hoor, de hele maand door eigenlijk nog wel vrij veel.

Zit je op ¤10 retour, als je hier even doorleest hoe je met Entropay kan betalen dan kost het je ook nog eens geen creditcardkosten.

Aanbiedingen wisselen gemiddeld zo'n 2x in de week, ze zijn nu van ¤12 naar ¤5 gegaan, dus grote kans dat er bij de volgende wisseling tarieven van ¤2,50 / ¤1 op staan, maar zeker kan je dit nooit zeggen
pi_71767454
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:49 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Eindhoven - Stansted bijv. woensdag 2 september - zaterdag 5 september is nog voor ¤5/enkele reis te vinden hoor, de hele maand door eigenlijk nog wel vrij veel.

Zit je op ¤10 retour, als je hier even doorleest hoe je met Entropay kan betalen dan kost het je ook nog eens geen creditcardkosten.

Aanbiedingen wisselen gemiddeld zo'n 2x in de week, ze zijn nu van ¤12 naar ¤5 gegaan, dus grote kans dat er bij de volgende wisseling tarieven van ¤2,50 / ¤1 op staan, maar zeker kan je dit nooit zeggen
Hey! Wat raar... er stond gewoon 5 euro net als op de andere dagen, dus je kunt niet zien dat het opeens zonder belasting is! Tenzij je er op klikt dan krijg je: Free Online Check In, en dan is het opeens zonder kosten. Goed dat ik het weet. Ik ga nog even overleggen met de andere persoon die ik graag mee wil hebben, kijken of we dit gaan doen.

Dank je wel!
pi_71821224
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Nederland of Duitsland, ik woon in het oosten dus dat maakt weinig verschil.

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
19 februari t/m 26, 27 februari 2010.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Willemstad, Curacao.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen.
Het liefst wil ik rechtstreeks vliegen, de tijd maakt me niet zoveel uit.
Waarschijnlijk ben ik wat vroeg met het plaatsen van dit bericht maar misschien zijn er mensen die tips hebben over wanneer de beste tijd is om tickets te boeken etc.
pi_71827189
Beste allemaal!

Ik wil er ook weer tussenuit!

# Waarvandaan? Amsterdam
# Waarheen? Australië - Melbourne preferably...
# Wanneer? 14/15 November heen en rond 8 januari weer terug
# Hoe? Vliegtuig
# Prijs? Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is 989 maar dat is met 2 stops, eentje op LHR en een in HKG en een vlucht van 1088 met Qantas via LHR... Als het goedkoper kan met max 1 stop graag...
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit.
pi_71830480
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef r00tie het volgende:
Beste allemaal!

Ik wil er ook weer tussenuit!

# Waarvandaan? Amsterdam
# Waarheen? Australië - Melbourne preferably...
# Wanneer? 14/15 November heen en rond 8 januari weer terug
# Hoe? Vliegtuig
# Prijs? Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is 989 maar dat is met 2 stops, eentje op LHR en een in HKG en een vlucht van 1088 met Qantas via LHR... Als het goedkoper kan met max 1 stop graag...
Je kan bv goedkoop met Airasia naar Kuala Lumpur en daarvandaan met Airasia naar Melbourne.
Dan zal je tussen de 500 en 700 euro uitkomen.Retourtje Londen Stansted erbij met Ryanair.
Scheelt minimaal 300 euro alleen dan dus wel 2 stops.

Je kan ook (waarschijnlijk) diezelfde vlucht die je hebt gevonden los boeken.
London-Melbourne is november+- 650 euro.Retourtje Londen erbij.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_71864946
Van Dusseldorf
Naar Zurich
21 augustus heen, 24 augustus terug
Vliegtuig
Goedkoopste: Lufthansa (88 en een beetje). Ik heb geen Credit Card.
Welke site hanteert de laagste fee?
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:31:09 #243
5428 crew  miss_sly
pi_71882103
Vlucht van Amsterdam of Eindhoven naar Antalya, in oktober, niet de week waarin 9 oktober valt.
Goedkoopste volgens mijn vriend is 299 euro, maar dat lijkt me vrij veel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71930860
Hoe kom ik op maandag 14 september zo goedkoop mogelijk van DRESDEN naar BERLIJN?
pi_71932042
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:37 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik op maandag 14 september zo goedkoop mogelijk van DRESDEN naar BERLIJN?
https://www.berlinlinienbus.de/

Als je nu boekt is het actietarief van 9 euro nog beschikbaar. Het daaropvolgende goedkoopste alternatief is de trein, vanaf 29 euro.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 12:20:03 #246
5428 crew  miss_sly
pi_71946144
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef miss_sly het volgende:
Vlucht van Amsterdam of Eindhoven naar Antalya, in oktober, niet de week waarin 9 oktober valt.
Goedkoopste volgens mijn vriend is 299 euro, maar dat lijkt me vrij veel?
niemand die hier een goedkope tip voor heeft?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71947740
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

niemand die hier een goedkope tip voor heeft?
Een goedkope tip? Of bedoel je misschien of het nog goedkoper kan? Misschien dat Transvertragia nog wat losse stoelen in de aanbieding heeft. Maar voor de rest is deze route redelijk afgedekt door onze Turkse vrienden. Vanaf LON 230 euro, DUS 280 euro en AMS 380 per retour. Veel plezier!
pi_71952571
Ik wil 10/12 naar Managua, Nicaragua en op 29/12 van Panama City naar Londen.

Vanaf Amsterdam ben ik met Continental zo'n ¤1000 kwijt (Cheaptickets). Vanaf Brussel ben ik voor deze reis zo'n ¤700 kwijt (Cheaptickets) als ik vlieg met American Airlines. Dat loont dus de moeite, al biedt AA deze vlucht niet aan op zijn site.

Nu ik dit grote verschil heb ontdekt, vroeg ik me af of hier iemand nog tips heeft om er misschien nog wat vanaf te krijgen.
pi_71952894
Ik heb wat gevonden voor ¤621: BRU-LHR-MIA-MGA met AA heen en PTY-MEX-LGW met Mexicana terug
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef WimTol het volgende:
Ik wil 10/12 naar Managua, Nicaragua en op 29/12 van Panama City naar Londen.

Vanaf Amsterdam ben ik met Continental zo'n ¤1000 kwijt (Cheaptickets). Vanaf Brussel ben ik voor deze reis zo'n ¤700 kwijt (Cheaptickets) als ik vlieg met American Airlines. Dat loont dus de moeite, al biedt AA deze vlucht niet aan op zijn site.

Nu ik dit grote verschil heb ontdekt, vroeg ik me af of hier iemand nog tips heeft om er misschien nog wat vanaf te krijgen.
pi_71953120
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef alphacharlie het volgende:
Ik heb wat gevonden voor ¤621: BRU-LHR-MIA-MGA met AA heen en PTY-MEX-LGW met Mexicana terug
[..]

Waar heb je dat gevonden? Als ik bij AA kijk betaal ik al ¤1000 voor een enkele reis BRU-MGA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')