hoe laat moet je morgen beginnen met werken dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik doe nog een laatste dansnog een peuk voor het slapen gaan
ik rook wel weer meequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik doe nog een laatste dansnog een peuk voor het slapen gaan
Als alles goed gaat en er geen gekke dingen gebeuren hoef ik niet te werkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoe laat moet je morgen beginnen met werken dan?
ohw jaa dat zei je idd.... pff het is al laat (dat is mijn excuus)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als alles goed gaat en er geen gekke dingen gebeuren hoef ik niet te werken
Is een oproep dienst 24/7
Hier knallen de Headhunterz...quote:
dan ga je toch gwn ff kijken.. is toch gezelliequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, klinkt als een echte disco op het plein nu.
Krijg eigenlijk wel zin om ff te gaan kijken.
ga kijken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
jaaawel joh is gezellie.. gwn lekker gek doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ik rook wel weer mee![]()
meedansen zal ik je niet aandoen
nou wat houdt je tegen om ff te gaan lkijken dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
En heel goed excuusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaa dat zei je idd.... pff het is al laat (dat is mijn excuus)
ja ik ben meer in een "shake" bui nuquote:
ik kan niet dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaawel joh is gezellie.. gwn lekker gek doen
quote:
tuurlijk wel! iedereen kan dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:49 schreef Flena het volgende:
[..]
ik kan niet dansen![]()
althans dat denk ik...ik heb eigenlijk nog nooit gedanst
Voor uit er naar toe, breng later maar verslag uitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
nee man ik kan dat nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tuurlijk wel! iedereen kan dansen
gwn doen en lekker lol hebben
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
nee man ik kan dat niet![]()
dan doe ik me schamen ofzo..
ben een onzekere verlegen muts
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
Dames, jullie moeten meer dansen!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansen
dan komt het helemaal goed!!!
ok als we saampjes doen dan durf ik miss welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansen
dan komt het helemaal goed!!!
Nee je bent een lieve schat! Heb je foto gezienquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja weet ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is een vrouw geen man, gewoon een beetje mee bewegen doen de meeste mensen
pff die foto is helemaal erg...maar ik heb nu ff geen andere...ik hoop dat ik morgen een leukere kan makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee je bent een lieve schat! Heb je foto gezien
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:53 schreef Flena het volgende:
[..]
ok als we saampjes doen dan durf ik miss wel![]()
Valt wel mee is best een leuke fotoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:56 schreef Flena het volgende:
[..]
pff die foto is helemaal erg...maar ik heb nu ff geen andere...ik hoop dat ik morgen een leukere kan maken
goeie avondquote:
ik kan nooit lachen op foto'squote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt wel mee is best een leuke foto*die van mij is echt beroerd
Nee ik vind van niet!!! Hij is echt leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:56 schreef Flena het volgende:
[..]
pff die foto is helemaal erg...maar ik heb nu ff geen andere...ik hoop dat ik morgen een leukere kan maken
*proest*quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee ik vind van niet!!! Hij is echt leuk![]()
![]()
Je bent een mooie mama!
heb ff gespiekt maar vind het helemaal geen erge fotoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:56 schreef Flena het volgende:
[..]
hm..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb ff gespiekt maar vind het helemaal geen erge foto
hij is leuk
Olaquote:
Ik kom en de rest gaat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
afwisseling van de wacht
een MILF? moi?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:59 schreef Ripley het volgende:
jeetje, weer een MILF
Wat een vruchtbaar topic
neee ssstt anders klinkt het zoo laat... k heb nog geen zin om naar bedje te gaanquote:
Social pressure Ripley...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:59 schreef Ripley het volgende:
jeetje, weer een MILF
Wat een vruchtbaar topic
Joh het is weekend je hoeft nog lang niet naar bedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neee ssstt anders klinkt het zoo laat... k heb nog geen zin om naar bedje te gaan![]()
trustequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hou er mee op, de oogluiken beginnen langzaam dicht te zakken
Nog een fijne nacht/dag Singles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |