Ja en nu ben je er ook bijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Zitten jullie het zonder mij over eten te hebben?
Dat is ook lekker, ik heb toevallig gisteren bij mijn moeder Zalm gegetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Ok dan doe ik mee![]()
Ik heb vanavond lekker zalm gegeten, met een lekker sausje
Morgen ook weerquote:
Oquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
morgen gaat Fok down....omdat ik er niet ben![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
En lekker en gezond.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen ook weer![]()
Morgen eerst met mijn zoon naar de kapper en daarna samen over de markt en dan natuurlijk even langs de viskraam![]()
Vis, het meest veelzijdige stukje vis, VIS!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen ook weer![]()
Morgen eerst met mijn zoon naar de kapper en daarna samen over de markt en dan natuurlijk even langs de viskraam![]()
Grapje zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
ik heb voor morgen yoshimo...sushi dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen ook weer![]()
Surequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
die laatste regel....mn hersenen lezen echt Vees.....het meest veelzijdige stukje vees...Veesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen ook weer![]()
Veesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
die laatste regel....mn hersenen lezen echt Vees.....het meest veelzijdige stukje vees...Vees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |