abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70512149
Twijfel nog of ik die Navigon zal kopen. Zo vaak heb ik een navigatie niet nodig, en als ik 'm dan nodig heb download ik gewoon ff (jailbreak). En stel dat ie dan een keertje geupdate wordt, dan verwijder ik Navigon en download ik gewoon de meest recente versie.

Zal toch wel werken?
pi_70524131
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Even geprobeerd met Navigon, en de instructies gaan gewoon dwars door de muziek heen.
Bedankt voor het proberen. Maar als je een plaatje even flink hard hebt staan, dan gaat Lucie (of iemand anders) dus gewoon ook harder gillen?

Oja, tip voor de foto's, mill color is een aardig gratis bewerkings dingetje.
pi_70525218
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef Nashje het volgende:
Twijfel nog of ik die Navigon zal kopen. Zo vaak heb ik een navigatie niet nodig, en als ik 'm dan nodig heb download ik gewoon ff (jailbreak). En stel dat ie dan een keertje geupdate wordt, dan verwijder ik Navigon en download ik gewoon de meest recente versie.

Zal toch wel werken?
Wil je nu graag dat een van ons je handje vasthoudt en zegt dat het OK is als je het niet vaak gebruikt of zo?
Als je het nuttige software vindt en je vindt het OK dat de ontwikkelaars salaris krijgen koop je 'm. Als je het niet nodig vindt om voor goeie nuttige software te betalen gebruik je het illegaal. Dit is pure consumentensoftware dus de gebruikelijke Photoshop-excuusjes gaan niet op. Wat een geëmmer, Fred.
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:19:07 #144
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70577923
quote:
Een bestelling plaatsen bij je Arabisch sprekende groenteman wordt binnenkort een stuk makkelijker met een applicatie van Sakhr Mobile en Dial Directions. Zij hebben een applicatie voor de iPhone ontwikkeld, waarmee je realtime kan vertalen van Engels naar Arabisch (en weer terug). Je hoeft geen tekst in te typen, omdat de applicatie werkt met spraakherkenning: het scant de Arabische woorden en vertaalt ze meteen. Met elkaar praten wordt dan een kwestie van op je schermpje kijken, zoals de mannen op de website van Sakhr doen (zie foto hiernaast).

Sakhr werkte eerder voor de Amerikaanse Defensie, Justitie en Homeland Security en is dus niet zomaar de eerste de beste. De applicatie op de video hieronder is het eerste iPhone-product van Sakhr. Militaire toepassingen liggen voor de hand, maar het zou mooi zijn als consumenten de applicatie straks ook kunnen gebruiken. In de demo hieronder zie je zinnetjes als: “Please take me to my hotel downtown” en “Are there sufficient funds for the next school year?”. Dus ook handig voor de koninklijke familie als ze projecten in Arabisch sprekende gebieden bezoeken.

Vergeleken met Google Translate is het een flinke stap vooruit. De applicatie heet op dit moment Field Translator Beta.
Nog in de kinderschoenen, maar ik zie veel potentie voor dergelijke applicaties
pi_70588444
Wanneer komt Rolando 2 uit? Ik dacht dat die vandaag uit zou komen maar heb hem nog niet in de iTunes store gezien.
pi_70589013
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Wil je nu graag dat een van ons je handje vasthoudt en zegt dat het OK is als je het niet vaak gebruikt of zo?
Als je het nuttige software vindt en je vindt het OK dat de ontwikkelaars salaris krijgen koop je 'm. Als je het niet nodig vindt om voor goeie nuttige software te betalen gebruik je het illegaal. Dit is pure consumentensoftware dus de gebruikelijke Photoshop-excuusjes gaan niet op. Wat een geëmmer, Fred.
Weer een weekje ongesteld Zpottr? Flapdrol.
pi_70595683
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

Weer een weekje ongesteld Zpottr? Flapdrol.
Ja kom op hee wat is dat nou voor vraag die je stelt zeg. Daar kan toch niemand een zinnig antwoord op verzinnen?
pi_70620215
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Wanneer komt Rolando 2 uit? Ik dacht dat die vandaag uit zou komen maar heb hem nog niet in de iTunes store gezien.
Hij is uit Wat een leuk spel. Zitten 3D effecten in. Ziet er leuker uit dan deel 1. Lijkt ook nog een soort van verhaallijn in te zitten. Ben nog maar een paar levels onderweg.
pi_70625598
tomtom schiet godverdomme op, kutbedrijf.
pi_70643101
Weet iemand waarom ik bij de hyve-app geen emoticons kan doen, ik heb geen tijd om op de smilies te
klikken want gelijk komt het toetsenbord op.. Heeft nog iemand hier last van?
pi_70643198
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:58 schreef fetss het volgende:
Weet iemand waarom ik bij de hyve-app geen emoticons kan doen, ik heb geen tijd om op de smilies te
Iets vergelijkbaars: ik vind het bij MSN vrij irritant dat het smiley-venster pas verschijnt als ik iets getypt heb.. alleen een smiley sturen is dus heel omslachtig..
pi_70643478
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:01 schreef Maartel het volgende:
alleen een smiley sturen
pi_70643537
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:10 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Dat doe jij nu toch ook?
pi_70643581
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:13 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat doe jij nu toch ook?
geniaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70643829
Mijn ipod touch kan niks vinden als ik bluetooth inschakel, bekend probleem?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:38:07 #157
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70644181
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef Remake het volgende:
Mijn ipod touch kan niks vinden als ik bluetooth inschakel, bekend probleem?
Cydia -> iBluetooth.
pi_70644231
Ik heb 'm gejailbreakt
pi_70644243
Geen jailbreak maar gewoon os 3.0
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70650336
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:58 schreef fetss het volgende:
Bekend probleem, net als dat reageren op foto's niet meer kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')