Iets vergelijkbaars: ik vind het bij MSN vrij irritant dat het smiley-venster pas verschijnt als ik iets getypt heb.. alleen een smiley sturen is dus heel omslachtig..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:58 schreef fetss het volgende:
Weet iemand waarom ik bij de hyve-app geen emoticons kan doen, ik heb geen tijd om op de smilies te
klikken want gelijk komt het toetsenbord op.. Heeft nog iemand hier last van?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cydia -> iBluetooth.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef Remake het volgende:
Mijn ipod touch kan niks vinden als ik bluetooth inschakel, bekend probleem?
Bekend probleem, net als dat reageren op foto's niet meer kan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:58 schreef fetss het volgende:
Weet iemand waarom ik bij de hyve-app geen emoticons kan doen, ik heb geen tijd om op de smilies te
klikken want gelijk komt het toetsenbord op.. Heeft nog iemand hier last van?
Misschien kun je de tijd doorkomen met Roadee. verre van perfect maar net iets geschikter dan Maps. En ¤1,59quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef tinoburg het volgende:
en ondertussen is er nog niets bekend over de TomTom app?
Ik begin echt te twijfelen om maar die navigon te gaan kopen dan, wel zonde van die 20eur die er vorige week bij is gekomen, maar zo zonder navigatie is ook onhandig.
Maps enzo werkt trouwens wel redelijk, maar voor grotere reisafstanden met de auto is het geen doen om telkens stapje voor stapje te gaan kijken of je nou nog goed rijdt.
Break hem en knal Navigon er dan tijdelijk gratis op?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef tinoburg het volgende:
Ik begin echt te twijfelen om maar die navigon te gaan kopen dan, wel zonde van die 20eur die er vorige week bij is gekomen, maar zo zonder navigatie is ook onhandig.
Maps enzo werkt trouwens wel redelijk, maar voor grotere reisafstanden met de auto is het geen doen om telkens stapje voor stapje te gaan kijken of je nou nog goed rijdt.
http://www.iphoneclub.nl/(...)erplicht-wel-handig/quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef tinoburg het volgende:
quote:
thanks, roadee gekocht in de app storequote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Misschien kun je de tijd doorkomen met Roadee. verre van perfect maar net iets geschikter dan Maps. En ¤1,59
je bedoeld dus MMS? Staat dit wel aan in je instellingen? Heb je misschien tethering geprobeerd te activeren? In dat geval is de kans groot dat Visual Voicemail en MMS het niet meer doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Maartel het volgende:
Het verzenden van foto's per sms lukt hier maar niet.. heeft die ander ook een iphone nodig soms??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |