abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71008318
Ah gossie. Heeft je witte iPhone alweer scheurtjes?

Dat ze bij T-mobile nog steeds zo aardig zijn voor je vind ik knap. Ik had je allang de deur gewezen met de reden dat je maar wat voorzichtiger met je toestel om moet gaan.
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:55:43 #202
67670 Skv
Cynist.
pi_71009853
Barsten op de achterkant nu.
Ze moeten me maar helpen, anders regelenz e maar dat ik een apparaat krijg dat normaal werkt en niet uit elkaar lazert als het gewoon gebruik. Ik koop een telefoon, geen museumstuk.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 12:45:56 #203
236264 crew  capricia
pi_71030423
Vraagje:
Het lukt me niet om op mijn ipod Touch streaming video te kijken via safari.
Is dit correct? Of moet ik nog iets installeren/downloaden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:57:43 #204
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71030782
Hoe heet dat ene toffe spelletje ook alweer, waarbij het balletje naar de ster moet en je zelf lijntjes e.d. kan tekenen? Het spel oogt ook als een tekening
pi_71031831
Crayon
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:32:42 #206
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71033646
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef w00h00 het volgende:
Wie heeft hier nog meer die app unblock me (free) ?

Level 9 is niet te halen volgens mij :p
is wel een leuke app idd als je even niks te doen hebt.

Level 9 heb ik wel uitgespeeld in 45 moves, maar dat kan gerust minder.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:37:07 #208
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_71034037
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef capricia het volgende:
Vraagje:
Het lukt me niet om op mijn ipod Touch streaming video te kijken via safari.
Is dit correct? Of moet ik nog iets installeren/downloaden?
iPhone & Touch spelen veel streaming filmpjes niet (er zit geen flash op), tenzij de codecs werken voor je toestel. Dus het ligt eraan wáár je kijkt.
Probeer eens op m.nos.nl en dan de tour de france streaming voor iPhone. Die werkt wel als het goed is.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:38:30 #209
73305 Stpan
pi_71034093
iLyrics

Las in het iPhone topic dat dit prima werkt. Ik vind het alleen niet in de AppStore. Kan deze app ook zonder jailbreak worden gedraaid?
pi_71034494
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:38 schreef Stpan het volgende:
iLyrics

Las in het iPhone topic dat dit prima werkt. Ik vind het alleen niet in de AppStore. Kan deze app ook zonder jailbreak worden gedraaid?
Geen idee, maar probeer TuneWiki eens. Werkt erg goed; nog een beetje 1.0 maar prima app.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:52:28 #211
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71034534
quote:
iLyrics

Ja, iLyrics importeert songteksten automatisch naar iTunes. Daarna moet je wel al je nummers opnieuw naar je iPhone kopiëren (hij synchroniseert ze automatisch opnieuw). Werkt wel ideaal trouwens, het programma herkent erg veel.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:53:55 #212
67670 Skv
Cynist.
pi_71034581
quote:
iLyrics

Het is geen App.
http://code.google.com/p/ilyrics/

Zet gewoon je iTunes aan, open iLyrics, kies 'overwrite' en 'Update Automatically', open in iTunes je Biliotheek met muziek, doe control-A en klik op update.
Dan download het programma automatisch alle lyrics van je nummers en voegt hij ze toe aan de nummers zelf. Als je daarna synct met je iPhone kan je daarop de lyrics lezen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:56:38 #213
73305 Stpan
pi_71034669
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:51 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Geen idee, maar probeer TuneWiki eens. Werkt erg goed; nog een beetje 1.0 maar prima app.
Ik heb TuneWiki net even uitgeprobeerd en het ziet er prima uit. Alleen dat je eerst die app moet starten (wat een onoverzichtelijke skin heeft die lang niet zo gebruiksvriendelijk is als de iPod functie op je telefoon) als je 'opeens' een tekst wilt weten vind ik te omslachtig.

Bij iLyrics hoef je toch alleen maar in je normale afspeelscherm iets aan te klikken en dan heb je de teksten toch?

Dank voor de antwoorden overigens!
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:57:35 #214
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71034704
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef Stpan het volgende:
Bij iLyrics hoef je toch alleen maar in je normale afspeelscherm iets aan te klikken en dan heb je de teksten toch?
Yep, daarom is het ook zo handig. TuneWiki is weinig interessant.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:02:00 #215
67670 Skv
Cynist.
pi_71034861
quote:

[..]

Ik heb TuneWiki net even uitgeprobeerd en het ziet er prima uit. Alleen dat je eerst die app moet starten (wat een onoverzichtelijke skin heeft die lang niet zo gebruiksvriendelijk is als de iPod functie op je telefoon) als je 'opeens' een tekst wilt weten vind ik te omslachtig.

Dank voor de antwoorden overigens!
Ja, gewoon iPod opstarten, nummer aanzetten en eenmaal midden in het scherm tikken. Je kan ook scrollen als de tekst te lang is.
pi_71034927
quote:

[..]

Ik heb het gevoel dat we het over twee verschillende dingen hebben; is het een voor op je Mac/ PC en het ander voor op je iPhone?

Het mooie aan TuneWiki is dat die (op de iPhone) je iPod applicatie op de achtergrond aanstuurt, en vice versa; dus als er iets speelt in iPod start je de app en zie je lyrics (ook bij een nummer waar je ze zelf niet hebt ingezet); als er niets speelt en je start een nummer vanuit TuneWiki dan kun je TuneWiki daarna afsluiten - het nummer speelt door en kun je later weer in iPod stoppen of doorspoelen of wat ook, met alle normaal geldende shortcuts (dubbelklik homebutton, AB in headset e.d.).

Deze samenwerking is (zonder JB) pas mogelijk sinds 3.0 en dat maakt het gebruik van 3rd party muziekapps een stuk interessanter.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:05:44 #217
67670 Skv
Cynist.
pi_71035009
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:03 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat we het over twee verschillende dingen hebben; is het een voor op je Mac/ PC en het ander voor op je iPhone?

Het mooie aan TuneWiki is dat die (op de iPhone) je iPod applicatie op de achtergrond aanstuurt, en vice versa; dus als er iets speelt in iPod start je de app en zie je lyrics (ook bij een nummer waar je ze zelf niet hebt ingezet); als er niets speelt en je start een nummer vanuit TuneWiki dan kun je TuneWiki daarna afsluiten - het nummer speelt door en kun je later weer in iPod stoppen of doorspoelen of wat ook, met alle normaal geldende shortcuts (dubbelklik homebutton, AB in headset e.d.).

Deze samenwerking is (zonder JB) pas mogelijk sinds 3.0 en maakt het gebruik van 3rd party muziekapps een stuk interessanter.
Ik vind iLyrics handiger, dan heb je geen aparte app nodig om songteksten te bekijken, omdat die al in iTunes bij de nummers zelf in worden gebakken met iLyrics. Je bekijkt dus je songteksten gewoon in de iPod-applicatie in plaats van weer een extra app nodig te hebben.

Het enige dat iLyrics doet is -op je pc- alle nummers automatisch afzoeken of er lyrics beschikbaar voor zijn en die toevoegen aan dat nummer.
pi_71035137
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind iLyrics handiger, dan heb je geen aparte app nodig om songteksten te bekijken, omdat die al in iTunes bij de nummers zelf in worden gebakken met iLyrics. Je bekijkt dus je songteksten gewoon in de iPod-applicatie in plaats van weer een extra app nodig te hebben.
Jaa, OK. En dat probeer ik ook wel bij te houden, maar ik ga niet elke keer als ik nieuwe muziek in iTunes dump meteen lyrics erbij zoeken. Bovendien werkt TunWiki naar het schijnt ook met ShoutCast streams (nog niet getest). Ik vind het een erg toffe app - karaoke-achtige weergave is ook een leuke gimmick.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:23:53 #219
67670 Skv
Cynist.
pi_71035632
Zal het wel een keer testen. Wat ik af en toe doe als ik nieuwe muziek heb toegevoegd: eenmaal klikken op 'onlangs toegevoegd', alles selecteren en een keertje iLyrics draaien.
Doe dit een keer per paar maanden, zoveel waarde hecht ik nou ook weer niet aan een beetje text, het is niet alsof ik met mijn iPhone mee ga lopen zingen ofzo.
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:15:22 #220
73305 Stpan
pi_71037486
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:03 schreef Zpottr het volgende:
Het was even zoeken (in de TuneWiki app op de 'lijst' rechtsboven klikken) maar dan werkt het ook perfect! Thanks voor de tip! En nu wint TuneWiki, want je hoeft niets te synchroniseren en de tekst loopt karaoke-stijl mee met de muziek.
pi_71144271
Alléén vandaag gratis (normaal $13,-) ter ere van de maanlanding 40 jaar geleden: SkyVoyager. Sterrenkaart met een hoop informatie over wat er te zien is boven je vakantiebestemming

Ze hebben ook nog wat desktopsoftware voor $0,01 vandaag maar dat zal ik niet snel gebruiken.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:52:29 #222
67670 Skv
Cynist.
pi_71150126
Wat is het verschil tussen die en stargazer?
  maandag 20 juli 2009 @ 14:54:21 #223
67670 Skv
Cynist.
pi_71150201
pi_71387459
Pf dat worms, wat een kutspel.
pi_71387480
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vind je?
Ik vind het echt leuk, en loopt soepel hier!
pi_71387562
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Vind je?
Ik vind het echt leuk, en loopt soepel hier!
Het loopt niet helemaal soepel hier en ik vind de besturing niet fijn. Het kan zijn dat ik er niet lang genoeg naar heb gekeken maar ik ben denk ik meer van spellen als Tiki Towers, Peggle, Sway en Assasin's Creed (waar ik trouwens vast zit ). Bomberman 2 vond ik ook al zwaar tegen vallen.

Iemand al ervaring met Zenonia trouwens?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:27:59 #227
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71387782
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het helaas ook helemaal niet relaxed werken.
pi_71389398
Ik ben geen fan van iPhone spellen die omgezet zijn naar de iPhone vanaf een ander platform. Spellen die van de grond af aan voor de iPhone ontwikkeld zijn spelen veel beter.

Ik heb momenteel 4 spellen: UniWar, Flight Control, Harbor Master en iBomber. Ik hoop dat er nog wat goede strategie spellen uit gaan komen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:22:43 #229
67670 Skv
Cynist.
pi_71393208
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het loopt niet helemaal soepel hier en ik vind de besturing niet fijn. Het kan zijn dat ik er niet lang genoeg naar heb gekeken maar ik ben denk ik meer van spellen als Tiki Towers, Peggle, Sway en Assasin's Creed (waar ik trouwens vast zit ). Bomberman 2 vond ik ook al zwaar tegen vallen.

Iemand al ervaring met Zenonia trouwens?
Zenonia is gaaf, erg lange gameplay maar het wordt na een uurtje of 12 wat eentonig. Heb het nog niet uitgespeeld overigens. Wel een aanrader als je Zelda etc gaaf vindt!
pi_71465350
Star Defence is nu beschikbaar voor ¤2,39.
pi_71502440
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef Kremers het volgende:
Ik ben geen fan van iPhone spellen die omgezet zijn naar de iPhone vanaf een ander platform. Spellen die van de grond af aan voor de iPhone ontwikkeld zijn spelen veel beter.

Ik heb momenteel 4 spellen: UniWar, Flight Control, Harbor Master en iBomber. Ik hoop dat er nog wat goede strategie spellen uit gaan komen.
fieldrunner en knights is erg verslavend
pi_71502515
sorry misschien effe offtopic maar ik wil dit weekend een iphone 3gs in belgie gaan kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper en simlock vrij als ik het goed heb, iemand hier al ervaring ermee of alles goed werkt?
PSN nick.:helder82
pi_71502670
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef el_nuno het volgende:
sorry misschien effe offtopic maar ik wil dit weekend een iphone 3gs in belgie gaan kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper en simlock vrij als ik het goed heb, iemand hier al ervaring ermee of alles goed werkt?
werkt prima , alleen je hoeft voor garantie niet in nederland te zijn, dat is het enige.
pi_71502706
ok bedankt, maar als er wat is dan kan ik wel gewoon in belgie terecht toch het is maar een uurtje rijden voor mij
pi_71502770
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef el_nuno het volgende:
ok bedankt, maar als er wat is dan kan ik wel gewoon in belgie terecht toch het is maar een uurtje rijden voor mij
Klopt. ps als je een topic dichtgooit is de stilzwijgende regel deze te openen
pi_71502929
oh ja sorry ik was het topic kwijt, en ik post niet zovaak dus ik wist niet dat ik de laatste was. sorry
pi_71507202
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

fieldrunner en knights is erg verslavend
Knights Onrush heb ik van de week aangeschafd voor ¤0,79, is in de aanbieding.
pi_71534247
Pfoe, hoe haal ik die apps van mijn iPod touch af? Ik dacht ze gewoon te kunnen verwijderen in iTunes, en dan te syncen, maar dat werkt niet?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_71534312
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Pfoe, hoe haal ik die apps van mijn iPod touch af? Ik dacht ze gewoon te kunnen verwijderen in iTunes, en dan te syncen, maar dat werkt niet?
ga op de app staan en druk deze paar seconden in en klik dan op het kruisje
pi_71542964
Net toch maar even F.A.S.T. gedownload Voor ¤0,79 kun je niet fout gaan, helemaal gezien hij eerst ¤7,99 was

Ik heb het idee dat de meeste ontwikkelaars niet zo goed weten wat ze moeten vragen voor hun spul en dat de prijs daarom zo snel wisselt..
pi_71641516
Is er een soort uitzending gemist app?
of een manier om alle apps van nederlandse bodem te bekijken?

[ Bericht 46% gewijzigd door Remake op 06-08-2009 03:21:23 ]
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_71641730
Ik kan (op mijn amerikaanse account) applicaties als Pandora niet vinden, heeft iemand een oplossing?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:03:27 #243
73305 Stpan
pi_71642966
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 03:13 schreef Remake het volgende:
Is er een soort uitzending gemist app?
of een manier om alle apps van nederlandse bodem te bekijken?
http://www.iphoneclub.nl/32735/tv-gemist-nu-in-de-app-store/

Hierin staan de antwoorden op je vragen.

Ik wacht nog steeds op uitzendinggemist!
pi_71645817
Ik mis een takenlijst op mijn iPhone. Is die ergens verstopt of moet ik een aparte app downloaden? En welke is hierbij aan te raden?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_71646456
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis een takenlijst op mijn iPhone. Is die ergens verstopt of moet ik een aparte app downloaden? En welke is hierbij aan te raden?
Die zit er volgens mij ook niet in, of wellicht onder Mail... Afhankelijk van wat je wilt zijn er meerdere keuzes in de app store. Persoonlijk vind ik Things zeer goed, hoewel ik de anderen niet uitgeprobeerd heb

Things staat hoog in de verkooplijst (Productiviteit) en is door Apple gekozen als één van de beste apps van het afgelopen jaar in het kader van het éénjarig bestaan van de app store.

Nadeel: Syncen gaat alleen met de desktop versie die apart aangeschaft moet worden en Mac only is. Er zijn ook todo apps verkrijgbaar die met gratis webservices syncen.
pi_71646540
quote:
Dat ligt er helemaal aan wat je zoekt.
Moet het syncen met een desktopapplicatie?
Zo ja, Mac of PC?
Wil je meer dan een simpel takenlijstje (bv. goed geschikt voor GTD)?

Voor mij (ja, Mac, ja) is Things perfcet, maar de combi is wel prijzig.

Hier wordt ook nog ToDo besproken.
pi_71646666
Weten jullie nog een leuke DJ App, waarbij je zelf je eigen platen in elkaar kan mixen?
pi_71646709
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Weten jullie nog een leuke DJ App, waarbij je zelf je eigen platen in elkaar kan mixen?
Hot Wax doet dat, niet zelf getest.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:26:39 #249
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71648282
quote:
Zomaar een ander idee is dan een pure takenlijst app is de note widget in SBSettings gebruiken. Je hebt dan vanuit elke applicatie je takenlijst/notes in 1 veeg over je statusbar bij de hand..
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71649986
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Hot Wax doet dat, niet zelf getest.
Nee, er staat in de omschrijving dat hij alleen tracks afspeelt die meegeleverd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')