Het loopt niet helemaal soepel hier en ik vind de besturing niet fijn. Het kan zijn dat ik er niet lang genoeg naar heb gekeken maar ik ben denk ik meer van spellen als Tiki Towers, Peggle, Sway en Assasin's Creed (waar ik trouwens vast zitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het echt leuk, en loopt soepel hier!
Ik vind het helaas ook helemaal niet relaxed werken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pf dat worms, wat een kutspel.
Zenonia is gaaf, erg lange gameplay maar het wordt na een uurtje of 12 wat eentonig. Heb het nog niet uitgespeeld overigens. Wel een aanrader als je Zelda etc gaaf vindt!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het loopt niet helemaal soepel hier en ik vind de besturing niet fijn. Het kan zijn dat ik er niet lang genoeg naar heb gekeken maar ik ben denk ik meer van spellen als Tiki Towers, Peggle, Sway en Assasin's Creed (waar ik trouwens vast zit). Bomberman 2 vond ik ook al zwaar tegen vallen.
Iemand al ervaring met Zenonia trouwens?
fieldrunner en knights is erg verslavendquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef Kremers het volgende:
Ik ben geen fan van iPhone spellen die omgezet zijn naar de iPhone vanaf een ander platform. Spellen die van de grond af aan voor de iPhone ontwikkeld zijn spelen veel beter.
Ik heb momenteel 4 spellen: UniWar, Flight Control, Harbor Master en iBomber. Ik hoop dat er nog wat goede strategie spellen uit gaan komen.
werkt prima , alleen je hoeft voor garantie niet in nederland te zijn, dat is het enige.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef el_nuno het volgende:
sorry misschien effe offtopic maar ik wil dit weekend een iphone 3gs in belgie gaan kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper en simlock vrij als ik het goed heb, iemand hier al ervaring ermee of alles goed werkt?
Klopt. ps als je een topic dichtgooit is de stilzwijgende regel deze te openenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef el_nuno het volgende:
ok bedankt, maar als er wat is dan kan ik wel gewoon in belgie terecht toch het is maar een uurtje rijden voor mij
Knights Onrush heb ik van de week aangeschafd voor ¤0,79, is in de aanbieding.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
fieldrunner en knights is erg verslavend
ga op de app staan en druk deze paar seconden in en klik dan op het kruisjequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Pfoe, hoe haal ik die apps van mijn iPod touch af? Ik dacht ze gewoon te kunnen verwijderen in iTunes, en dan te syncen, maar dat werkt niet?
http://www.iphoneclub.nl/32735/tv-gemist-nu-in-de-app-store/quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:13 schreef Remake het volgende:
Is er een soort uitzending gemist app?
of een manier om alle apps van nederlandse bodem te bekijken?
Die zit er volgens mij ook niet in, of wellicht onder Mail... Afhankelijk van wat je wilt zijn er meerdere keuzes in de app store. Persoonlijk vind ik Things zeer goed, hoewel ik de anderen niet uitgeprobeerd hebquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis een takenlijst op mijn iPhone. Is die ergens verstopt of moet ik een aparte app downloaden? En welke is hierbij aan te raden?
Dat ligt er helemaal aan wat je zoekt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis een takenlijst op mijn iPhone. Is die ergens verstopt of moet ik een aparte app downloaden? En welke is hierbij aan te raden?
Hot Wax doet dat, niet zelf getest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Weten jullie nog een leuke DJ App, waarbij je zelf je eigen platen in elkaar kan mixen?
Zomaar een ander idee is dan een pure takenlijst app is de note widget in SBSettings gebruiken. Je hebt dan vanuit elke applicatie je takenlijst/notes in 1 veeg over je statusbar bij de hand..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, er staat in de omschrijving dat hij alleen tracks afspeelt die meegeleverd worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Hot Wax doet dat, niet zelf getest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |