abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71387562
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Vind je?
Ik vind het echt leuk, en loopt soepel hier!
Het loopt niet helemaal soepel hier en ik vind de besturing niet fijn. Het kan zijn dat ik er niet lang genoeg naar heb gekeken maar ik ben denk ik meer van spellen als Tiki Towers, Peggle, Sway en Assasin's Creed (waar ik trouwens vast zit ). Bomberman 2 vond ik ook al zwaar tegen vallen.

Iemand al ervaring met Zenonia trouwens?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:27:59 #227
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71387782
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pf dat worms, wat een kutspel.
Ik vind het helaas ook helemaal niet relaxed werken.
pi_71389398
Ik ben geen fan van iPhone spellen die omgezet zijn naar de iPhone vanaf een ander platform. Spellen die van de grond af aan voor de iPhone ontwikkeld zijn spelen veel beter.

Ik heb momenteel 4 spellen: UniWar, Flight Control, Harbor Master en iBomber. Ik hoop dat er nog wat goede strategie spellen uit gaan komen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:22:43 #229
67670 Skv
Cynist.
pi_71393208
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het loopt niet helemaal soepel hier en ik vind de besturing niet fijn. Het kan zijn dat ik er niet lang genoeg naar heb gekeken maar ik ben denk ik meer van spellen als Tiki Towers, Peggle, Sway en Assasin's Creed (waar ik trouwens vast zit ). Bomberman 2 vond ik ook al zwaar tegen vallen.

Iemand al ervaring met Zenonia trouwens?
Zenonia is gaaf, erg lange gameplay maar het wordt na een uurtje of 12 wat eentonig. Heb het nog niet uitgespeeld overigens. Wel een aanrader als je Zelda etc gaaf vindt!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_71465350
Star Defence is nu beschikbaar voor ¤2,39.
pi_71502440
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef Kremers het volgende:
Ik ben geen fan van iPhone spellen die omgezet zijn naar de iPhone vanaf een ander platform. Spellen die van de grond af aan voor de iPhone ontwikkeld zijn spelen veel beter.

Ik heb momenteel 4 spellen: UniWar, Flight Control, Harbor Master en iBomber. Ik hoop dat er nog wat goede strategie spellen uit gaan komen.
fieldrunner en knights is erg verslavend
pi_71502515
sorry misschien effe offtopic maar ik wil dit weekend een iphone 3gs in belgie gaan kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper en simlock vrij als ik het goed heb, iemand hier al ervaring ermee of alles goed werkt?
PSN nick.:helder82
pi_71502670
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef el_nuno het volgende:
sorry misschien effe offtopic maar ik wil dit weekend een iphone 3gs in belgie gaan kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper en simlock vrij als ik het goed heb, iemand hier al ervaring ermee of alles goed werkt?
werkt prima , alleen je hoeft voor garantie niet in nederland te zijn, dat is het enige.
pi_71502706
ok bedankt, maar als er wat is dan kan ik wel gewoon in belgie terecht toch het is maar een uurtje rijden voor mij
pi_71502770
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef el_nuno het volgende:
ok bedankt, maar als er wat is dan kan ik wel gewoon in belgie terecht toch het is maar een uurtje rijden voor mij
Klopt. ps als je een topic dichtgooit is de stilzwijgende regel deze te openen
pi_71502929
oh ja sorry ik was het topic kwijt, en ik post niet zovaak dus ik wist niet dat ik de laatste was. sorry
pi_71507202
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

fieldrunner en knights is erg verslavend
Knights Onrush heb ik van de week aangeschafd voor ¤0,79, is in de aanbieding.
pi_71534247
Pfoe, hoe haal ik die apps van mijn iPod touch af? Ik dacht ze gewoon te kunnen verwijderen in iTunes, en dan te syncen, maar dat werkt niet?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_71534312
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Pfoe, hoe haal ik die apps van mijn iPod touch af? Ik dacht ze gewoon te kunnen verwijderen in iTunes, en dan te syncen, maar dat werkt niet?
ga op de app staan en druk deze paar seconden in en klik dan op het kruisje
pi_71542964
Net toch maar even F.A.S.T. gedownload Voor ¤0,79 kun je niet fout gaan, helemaal gezien hij eerst ¤7,99 was

Ik heb het idee dat de meeste ontwikkelaars niet zo goed weten wat ze moeten vragen voor hun spul en dat de prijs daarom zo snel wisselt..
pi_71641516
Is er een soort uitzending gemist app?
of een manier om alle apps van nederlandse bodem te bekijken?

[ Bericht 46% gewijzigd door Remake op 06-08-2009 03:21:23 ]
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_71641730
Ik kan (op mijn amerikaanse account) applicaties als Pandora niet vinden, heeft iemand een oplossing?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:03:27 #243
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_71642966
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 03:13 schreef Remake het volgende:
Is er een soort uitzending gemist app?
of een manier om alle apps van nederlandse bodem te bekijken?
http://www.iphoneclub.nl/32735/tv-gemist-nu-in-de-app-store/

Hierin staan de antwoorden op je vragen.

Ik wacht nog steeds op uitzendinggemist!
pi_71645817
Ik mis een takenlijst op mijn iPhone. Is die ergens verstopt of moet ik een aparte app downloaden? En welke is hierbij aan te raden?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_71646456
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis een takenlijst op mijn iPhone. Is die ergens verstopt of moet ik een aparte app downloaden? En welke is hierbij aan te raden?
Die zit er volgens mij ook niet in, of wellicht onder Mail... Afhankelijk van wat je wilt zijn er meerdere keuzes in de app store. Persoonlijk vind ik Things zeer goed, hoewel ik de anderen niet uitgeprobeerd heb

Things staat hoog in de verkooplijst (Productiviteit) en is door Apple gekozen als één van de beste apps van het afgelopen jaar in het kader van het éénjarig bestaan van de app store.

Nadeel: Syncen gaat alleen met de desktop versie die apart aangeschaft moet worden en Mac only is. Er zijn ook todo apps verkrijgbaar die met gratis webservices syncen.
pi_71646540
quote:
Dat ligt er helemaal aan wat je zoekt.
Moet het syncen met een desktopapplicatie?
Zo ja, Mac of PC?
Wil je meer dan een simpel takenlijstje (bv. goed geschikt voor GTD)?

Voor mij (ja, Mac, ja) is Things perfcet, maar de combi is wel prijzig.

Hier wordt ook nog ToDo besproken.
pi_71646666
Weten jullie nog een leuke DJ App, waarbij je zelf je eigen platen in elkaar kan mixen?
pi_71646709
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Weten jullie nog een leuke DJ App, waarbij je zelf je eigen platen in elkaar kan mixen?
Hot Wax doet dat, niet zelf getest.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:26:39 #249
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71648282
quote:
Zomaar een ander idee is dan een pure takenlijst app is de note widget in SBSettings gebruiken. Je hebt dan vanuit elke applicatie je takenlijst/notes in 1 veeg over je statusbar bij de hand..
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71649986
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Hot Wax doet dat, niet zelf getest.
Nee, er staat in de omschrijving dat hij alleen tracks afspeelt die meegeleverd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')