Die film heb ik echt heel vaak gezienquote:
Powers of christmas carol?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Die film heb ik echt heel vaak gezienEn zijn gezicht vergeet je niet zo snel denk ik ^^
Ja nu wel, met foto en naamquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef tomtomaat het volgende:
Ja, die ken ik ook wel....
Moet je je inschrijvenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef BasOne het volgende:
Ps. Etc... Lan Macht?
Ik klik op ongegeschikt, popup "dat klopt"
Mona Lisaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:07 schreef Tanjaa het volgende:
Noem 4 schilderijen van die helemaal door Leonardo Da Vinci zijn gemaakt.
Dat zijn er al 2. ^^quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mona Lisa
Sixtijnse kapel telt die?
het laatste avondmaal
Nah, teveel gesleep met pcquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je je inschrijvenVooraf betalen wil niet meer, maar dan ben je wel geschikt
Idd ^^quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:13 schreef BasOne het volgende:
Maagd op de nogwattes....
GVGRMMME
ff terug denken naar de DaVinci code
Rotsen
Maagd op de rotsen oid
Was die niet van Michelangelo.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:17 schreef BasOne het volgende:
Vind het boek leuk om te lezen
De film vink minder.
Maar was de sixtijse kapel ook niet van leonardo?
Vind alle boeken van Dan Brown leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:17 schreef BasOne het volgende:
Vind het boek leuk om te lezen
De film vink minder.
Maar was de sixtijse kapel ook niet van leonardo?
yupsquote:
Zeker wel.quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
yups
Never mind me, move along, nothing to see here......
Je vergeet nog de Annunicatie, zijn oudst bekende schilderij:quote:
Ik wist niet of die telde want leonardo zou iets vanuit een ander schilderij hebben overgeschilderd..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Annunicatie, zijn oudst bekende schilderij:
[ afbeelding ]
Damn, ik kan dat niet lezen tenzij ik heel dicht op het scherm ga zitten.... tijd voor een nieuwe bril of jij moet een meter afstand nemenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
Is ook gewoon zichtbaar op de foto overigens
Fair enough.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik wist niet of die telde want leonardo zou iets vanuit een ander schilderij hebben overgeschilderd..
Die met de verfilmingen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Fair enough.
Overigens, staat de Christmas Carol vraag nog open of wordt die binnenkort opnieuw gesteld?
Ik wist het zonder te lezen, zag pas later dat ie daar op stond. Graf met wereldbol uit de DaVinci Code is niet moeilijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Damn, ik kan dat niet lezen tenzij ik heel dicht op het scherm ga zitten.... tijd voor een nieuwe bril of jij moet een meter afstand nemen
Na het boek gelezen te hebben had ik me het heeeel anders voorgesteltquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist het zonder te lezen, zag pas later dat ie daar op stond. Graf met wereldbol uit de DaVinci Code is niet moeilijk
Een film dan met Gene Hagmanquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is een Catch-22?
Ik wil weten wat het begrip inhoudt, dus kom niet aan met 'een boek'
Goed voorbeeld, het punt is voor jou. Die van BasOne kan ik niet goed rekenen omdat het juist om een onmogelijke situatie gaat, dus je kunt het niet eens doen of niet doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
voorbeeld. geen job kunnen krijgen omdat ze iemand willen met werkervaring.Maar hoe loop je werkervaring op zonder job
Booooo boooo hiisssss hiiissssquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goed voorbeeld, het punt is voor jou. Die van BasOne kan ik niet goed rekenen omdat het juist om een onmogelijke situatie gaat, dus je kunt het niet eens doen of niet doen.
Star Warsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
Chewbacca
Yabba the hutt
en iemand uit die nieuwe, die telt niet
Padme
Nee, als je denkt aan Bill Murray films dan komt die tussen de laatste twee in. Maar dat is niet wat ik oorspronkelijk zocht, al zal ik coulant zijn en het niet fout rekenen als je zijn volgende film noemtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:44 schreef starla het volgende:
Lost in translation?
Nee, hij heeft daarvoor meer films gemaakt, waaronder (een bij rol in) degene die ik eigenlijk bedoelde. Hint: de overeenkomst is de regisseurquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef starla het volgende:
city of ember?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |