Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
is een vloerafwerking, bestaande uit marmerkorrels of korrels van ander materiaal die in al dan niet gekleurd cement of klei zijn gedrukt en na droging gepolijst. komt van het Italiaanse woord voor terras.
Door verder ontwikkelde technieken is de creatieve vrijheid van groter dan die van marmeren vloeren. Er kan gevarieerd worden met vormen en kleuren. De toepassing is daardoor van een goedkope terrasbedekking steeds meer gegroeid naar een decoratieve, zoals de mozaďeken uit de oudheid.
Een bekende vloer ligt in de Haagse Passage. Deze vloer is in 2006 gerestaureerd.
wat is ?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me